סידן למניעת רעלת

talilu

New member
סידן למניעת רעלת

הי לכולן, בטוח כאן אני אמצא מישהי שתוכל לענות לי… אז ככה: הריון קודם היה תקין עד שבוע 34 שאז התחילה עליה בלחץ הדם, לא היה חלבון בשתן אבל בדיקות הדם היו גבוליות ובסופו של דבר קיבלתי זירוז בשבוע 40. בני נולד בניתוח קיסרי במשקל נמוך יחסית 2.9 ק"ג ונאמר לי שהשלייה הייתה במצב רע מאוד. לפני ההיריון הנוכחי ביקרתי אצל קופרמינץ ועשיתי בדיקות מקיפות לקרישתיות יתר, מחשש לתסריט חוזר בהריון הזה, אולם הבדיקות חזרו תקינות. היום אני בהריון (שבוע 14) והבנתי שלנטילת אומגה 3 וסידן במהלך ההיריון יש השפעה חיובית על הסיכוי ללחץ דם גבוה/רעלת אולם לא ברור לי מהם המינונים המומלצים - מישהו אולי יודעת כמה מ"ג סידן מומלץ לקחת?
 

talilu

New member
אולי בכל זאת?

 

הגר הגר

New member
אולי תשאלי בפורום המקצועי של ד"ר רימון

או בפורום להריון בסיכון של שיבא
 

happy

New member
בדיוק היום היתי אצל דיאטנית

בגלל שאני מנסה בכל כוחי למנוע את הרעלת שלי לפרוץ בהריון הזה בזמן הקרוב ומקווה כלכך להגיע לשבוע 35 ללא עיכובי גדילה הלכתי לדיאטנית לנסות ולאזן את הדיאטה שלה (כלומר התזונה שלי). ואכן יש מחקר שמראה קשר בין כמות סידן לרעלת אבל אין ממש מובהקות. ברור שמחסור בסידן הוא בעיתי. המחקר לא מצא קשר בין נטילת תוספי סידן למניעת רעלת אבל יש הצלחה עם מטופלות שצורכות כמות סידן תקינה. יש צורך ל1000מ"ג סידן ביום ולא לצרוך יותר מ 2500. הרכבנו דיאטנה שבה אני צורכת 1000מג סידן, אומגה 3, יש קשר מובהק בין צריכת משקאות מתוקים ורעלת
לא לצרוך בהריון למי שיש נטיה לרעלת משקאות מתוקים בכלל
לא לימונדה ולא קולה אפילו לא פעם ב.. רק מים. לא יודעת איזה תרופות את נוטלת אבל אשכולית יוצרת המון התנגשויות עם תרופות ולכן לא מומלץ לי לאכול אשכולית. ממליצה לך בחום לגשת לדיאטנית טובה רצינית מקצועית שמבינה ברעלת הריון היא תעשה לך המון סדר בראש. אני היתי אצל טובה קראוזה ואני סופר מרוצה שהלכתי אליה.
 

talilu

New member
את מעולה, תודה.

אני בהחלט אקבע אצלה תור בהקדם. איך אני מגיעה אליה?
 
למעלה