סיבות למה לא לנסוע באוטובוס
סיבות למה לא לנסוע באוטובוס
כמו כל משתמש תח"צ גם אני חולם על כך שיהיה אוטובוס ישיר מפתח ביתי לפתח מקום עבודתי... אולם ברור לי שבמציאות הסיכוי שזה יקרה אפסי ואני מקבל את זה בהבנה...
יחד עם זאת, ישנם דברים שקשה לי לקבל... כמו המסלול שאני אמור לעשות אם אני רוצה להשתמש בתחבורה ציבורית כדי להגיע לעבודה...
המוצא: קריית אתא. היעד: איזור התעשיה הדרומי ביוקנעם.
האופציות:
1. רכב - נסיעה דרך כביש 780 לצומת זבולון, ממשיכים על כביש 70 בצומת יגור פונים לכיוון יוקנעם וממשיכים בנסיעה עד איזור התעשיה. מסומן במפה באדום.
2. אוטובוס - מטרונית בקו 2 עד למרכזית המפרץ, מעבר לקו 180 של סופר-בוס, נסיעה עד צומת הקריות, כניסה לנשר, כניסה לקיבוץ יגור, נסיעה ליוקנעם, תחנה סופית מסעף יוקנעם. הליכה ברגל של יותר מחצי שעה עד איזור התעשייה הדרומי כי אף קו אוטובוס לא נכנס לתוך איזור התעשיה הדרומי. מסומן במפה בכחול.
ועכשיו לשאלות תם:
1.איזור התעשיה של יוקנעם מכיל עשרות מפעלים וחברות הייטק... למה לעזזל אין אליו תחבורה ציבורית נורמלית שנכנסת לתוך איזור התעשיה? סה"כ השירות צריך להתבסס בעיקר על קווי בוקר וקווי אחה"צ.
2. למה הדרך היחידה להגיע ליוקנעם בתחבורה ציבורית היא דרך נשר?!
אני באמת עד היום לא מבין מדוע משרד התחבורה כל כך מתנגד לעשות קו שיוצא מיוקנעם עד צומת יגור ממשיך לכיוון קריית אתא, נכנס לתוך קריית אתא, פונה שמאלה לכיוון קריית ביאליק (כביש אתא-כפר ביאליק), בצומת הצריף פונה ימינה וממשיך עד הקריון, בית המשפט ואיזור התעשייה של קריית ביאליק.
מדובר בקישור תחבורתי חשוב מאוד.. זה נותן קישורית נוחה לכל איזור הצפון (קריות, עכו, נהריה) לאיזור יוקנעם והסביבה... ההבדלים מבחינת זמני הנסיעה יהיו עצומים!
איפה משרד התחבורה והאם הרעיון שלי כל כך גרוע שהם מתייחסים אליו בבוז כל כך גדול?
סיבות למה לא לנסוע באוטובוס
כמו כל משתמש תח"צ גם אני חולם על כך שיהיה אוטובוס ישיר מפתח ביתי לפתח מקום עבודתי... אולם ברור לי שבמציאות הסיכוי שזה יקרה אפסי ואני מקבל את זה בהבנה...
יחד עם זאת, ישנם דברים שקשה לי לקבל... כמו המסלול שאני אמור לעשות אם אני רוצה להשתמש בתחבורה ציבורית כדי להגיע לעבודה...
המוצא: קריית אתא. היעד: איזור התעשיה הדרומי ביוקנעם.
האופציות:
1. רכב - נסיעה דרך כביש 780 לצומת זבולון, ממשיכים על כביש 70 בצומת יגור פונים לכיוון יוקנעם וממשיכים בנסיעה עד איזור התעשיה. מסומן במפה באדום.
2. אוטובוס - מטרונית בקו 2 עד למרכזית המפרץ, מעבר לקו 180 של סופר-בוס, נסיעה עד צומת הקריות, כניסה לנשר, כניסה לקיבוץ יגור, נסיעה ליוקנעם, תחנה סופית מסעף יוקנעם. הליכה ברגל של יותר מחצי שעה עד איזור התעשייה הדרומי כי אף קו אוטובוס לא נכנס לתוך איזור התעשיה הדרומי. מסומן במפה בכחול.
ועכשיו לשאלות תם:
1.איזור התעשיה של יוקנעם מכיל עשרות מפעלים וחברות הייטק... למה לעזזל אין אליו תחבורה ציבורית נורמלית שנכנסת לתוך איזור התעשיה? סה"כ השירות צריך להתבסס בעיקר על קווי בוקר וקווי אחה"צ.
2. למה הדרך היחידה להגיע ליוקנעם בתחבורה ציבורית היא דרך נשר?!
אני באמת עד היום לא מבין מדוע משרד התחבורה כל כך מתנגד לעשות קו שיוצא מיוקנעם עד צומת יגור ממשיך לכיוון קריית אתא, נכנס לתוך קריית אתא, פונה שמאלה לכיוון קריית ביאליק (כביש אתא-כפר ביאליק), בצומת הצריף פונה ימינה וממשיך עד הקריון, בית המשפט ואיזור התעשייה של קריית ביאליק.
מדובר בקישור תחבורתי חשוב מאוד.. זה נותן קישורית נוחה לכל איזור הצפון (קריות, עכו, נהריה) לאיזור יוקנעם והסביבה... ההבדלים מבחינת זמני הנסיעה יהיו עצומים!
איפה משרד התחבורה והאם הרעיון שלי כל כך גרוע שהם מתייחסים אליו בבוז כל כך גדול?