סיבות למה לא לנסוע באוטובוס

מצב
הנושא נעול.

איטלקי8

New member
סיבות למה לא לנסוע באוטובוס

סיבות למה לא לנסוע באוטובוס
כמו כל משתמש תח"צ גם אני חולם על כך שיהיה אוטובוס ישיר מפתח ביתי לפתח מקום עבודתי... אולם ברור לי שבמציאות הסיכוי שזה יקרה אפסי ואני מקבל את זה בהבנה...
יחד עם זאת, ישנם דברים שקשה לי לקבל... כמו המסלול שאני אמור לעשות אם אני רוצה להשתמש בתחבורה ציבורית כדי להגיע לעבודה...

המוצא: קריית אתא. היעד: איזור התעשיה הדרומי ביוקנעם.
האופציות:
1. רכב - נסיעה דרך כביש 780 לצומת זבולון, ממשיכים על כביש 70 בצומת יגור פונים לכיוון יוקנעם וממשיכים בנסיעה עד איזור התעשיה. מסומן במפה באדום.
2. אוטובוס - מטרונית בקו 2 עד למרכזית המפרץ, מעבר לקו 180 של סופר-בוס, נסיעה עד צומת הקריות, כניסה לנשר, כניסה לקיבוץ יגור, נסיעה ליוקנעם, תחנה סופית מסעף יוקנעם. הליכה ברגל של יותר מחצי שעה עד איזור התעשייה הדרומי כי אף קו אוטובוס לא נכנס לתוך איזור התעשיה הדרומי. מסומן במפה בכחול.


ועכשיו לשאלות תם:
1.איזור התעשיה של יוקנעם מכיל עשרות מפעלים וחברות הייטק... למה לעזזל אין אליו תחבורה ציבורית נורמלית שנכנסת לתוך איזור התעשיה? סה"כ השירות צריך להתבסס בעיקר על קווי בוקר וקווי אחה"צ.
2. למה הדרך היחידה להגיע ליוקנעם בתחבורה ציבורית היא דרך נשר?!

אני באמת עד היום לא מבין מדוע משרד התחבורה כל כך מתנגד לעשות קו שיוצא מיוקנעם עד צומת יגור ממשיך לכיוון קריית אתא, נכנס לתוך קריית אתא, פונה שמאלה לכיוון קריית ביאליק (כביש אתא-כפר ביאליק), בצומת הצריף פונה ימינה וממשיך עד הקריון, בית המשפט ואיזור התעשייה של קריית ביאליק.

מדובר בקישור תחבורתי חשוב מאוד.. זה נותן קישורית נוחה לכל איזור הצפון (קריות, עכו, נהריה) לאיזור יוקנעם והסביבה... ההבדלים מבחינת זמני הנסיעה יהיו עצומים!

איפה משרד התחבורה והאם הרעיון שלי כל כך גרוע שהם מתייחסים אליו בבוז כל כך גדול?

 

Night Tiger3

New member
תמיד תהיתי אותו דבר

סיבות למה לא לנסוע באוטובוס
כמו כל משתמש תח"צ גם אני חולם על כך שיהיה אוטובוס ישיר מפתח ביתי לפתח מקום עבודתי... אולם ברור לי שבמציאות הסיכוי שזה יקרה אפסי ואני מקבל את זה בהבנה...
יחד עם זאת, ישנם דברים שקשה לי לקבל... כמו המסלול שאני אמור לעשות אם אני רוצה להשתמש בתחבורה ציבורית כדי להגיע לעבודה...

המוצא: קריית אתא. היעד: איזור התעשיה הדרומי ביוקנעם.
האופציות:
1. רכב - נסיעה דרך כביש 780 לצומת זבולון, ממשיכים על כביש 70 בצומת יגור פונים לכיוון יוקנעם וממשיכים בנסיעה עד איזור התעשיה. מסומן במפה באדום.
2. אוטובוס - מטרונית בקו 2 עד למרכזית המפרץ, מעבר לקו 180 של סופר-בוס, נסיעה עד צומת הקריות, כניסה לנשר, כניסה לקיבוץ יגור, נסיעה ליוקנעם, תחנה סופית מסעף יוקנעם. הליכה ברגל של יותר מחצי שעה עד איזור התעשייה הדרומי כי אף קו אוטובוס לא נכנס לתוך איזור התעשיה הדרומי. מסומן במפה בכחול.


ועכשיו לשאלות תם:
1.איזור התעשיה של יוקנעם מכיל עשרות מפעלים וחברות הייטק... למה לעזזל אין אליו תחבורה ציבורית נורמלית שנכנסת לתוך איזור התעשיה? סה"כ השירות צריך להתבסס בעיקר על קווי בוקר וקווי אחה"צ.
2. למה הדרך היחידה להגיע ליוקנעם בתחבורה ציבורית היא דרך נשר?!

אני באמת עד היום לא מבין מדוע משרד התחבורה כל כך מתנגד לעשות קו שיוצא מיוקנעם עד צומת יגור ממשיך לכיוון קריית אתא, נכנס לתוך קריית אתא, פונה שמאלה לכיוון קריית ביאליק (כביש אתא-כפר ביאליק), בצומת הצריף פונה ימינה וממשיך עד הקריון, בית המשפט ואיזור התעשייה של קריית ביאליק.

מדובר בקישור תחבורתי חשוב מאוד.. זה נותן קישורית נוחה לכל איזור הצפון (קריות, עכו, נהריה) לאיזור יוקנעם והסביבה... ההבדלים מבחינת זמני הנסיעה יהיו עצומים!

איפה משרד התחבורה והאם הרעיון שלי כל כך גרוע שהם מתייחסים אליו בבוז כל כך גדול?
תמיד תהיתי אותו דבר
כנראה שיותר מדי אנשים חושבים שרק בגלל שזה אזור היי טק אז בטוח שלכל מי שעובד שם יש רכב פרטי אז לא צריך תחבורה ציבורית , אמנם נכון שלרבים יש רכב אבל עדיין יש כמות לא מבוטלת של אנשים במיוחד מהקריות והאזור שמגיעים בתח"צ, או ברכב פרטי אפילו שקשה להם לממן אחד אבל עושים זאת רק בגלל חוסר ברירה
&nbsp
וזו החמצה גדולה שלא בנו את מסילת הרכבת בכניסה לעיר, תחנה הייתה מצליחה שם מאוד
&nbsp
( עבדתי שנתיים בחברה באזור התעשייה הצפוני ככה שיש לי מושג )
 

איטלקי8

New member
האם תסכים לשלוח מכתב למשרד התחבורה בנושא?

תמיד תהיתי אותו דבר
כנראה שיותר מדי אנשים חושבים שרק בגלל שזה אזור היי טק אז בטוח שלכל מי שעובד שם יש רכב פרטי אז לא צריך תחבורה ציבורית , אמנם נכון שלרבים יש רכב אבל עדיין יש כמות לא מבוטלת של אנשים במיוחד מהקריות והאזור שמגיעים בתח"צ, או ברכב פרטי אפילו שקשה להם לממן אחד אבל עושים זאת רק בגלל חוסר ברירה
&nbsp
וזו החמצה גדולה שלא בנו את מסילת הרכבת בכניסה לעיר, תחנה הייתה מצליחה שם מאוד
&nbsp
( עבדתי שנתיים בחברה באזור התעשייה הצפוני ככה שיש לי מושג )
האם תסכים לשלוח מכתב למשרד התחבורה בנושא?
אולי אם מספיק אנשים ישלחו הם יתעוררו
 
יש את קו 302

סיבות למה לא לנסוע באוטובוס
כמו כל משתמש תח"צ גם אני חולם על כך שיהיה אוטובוס ישיר מפתח ביתי לפתח מקום עבודתי... אולם ברור לי שבמציאות הסיכוי שזה יקרה אפסי ואני מקבל את זה בהבנה...
יחד עם זאת, ישנם דברים שקשה לי לקבל... כמו המסלול שאני אמור לעשות אם אני רוצה להשתמש בתחבורה ציבורית כדי להגיע לעבודה...

המוצא: קריית אתא. היעד: איזור התעשיה הדרומי ביוקנעם.
האופציות:
1. רכב - נסיעה דרך כביש 780 לצומת זבולון, ממשיכים על כביש 70 בצומת יגור פונים לכיוון יוקנעם וממשיכים בנסיעה עד איזור התעשיה. מסומן במפה באדום.
2. אוטובוס - מטרונית בקו 2 עד למרכזית המפרץ, מעבר לקו 180 של סופר-בוס, נסיעה עד צומת הקריות, כניסה לנשר, כניסה לקיבוץ יגור, נסיעה ליוקנעם, תחנה סופית מסעף יוקנעם. הליכה ברגל של יותר מחצי שעה עד איזור התעשייה הדרומי כי אף קו אוטובוס לא נכנס לתוך איזור התעשיה הדרומי. מסומן במפה בכחול.


ועכשיו לשאלות תם:
1.איזור התעשיה של יוקנעם מכיל עשרות מפעלים וחברות הייטק... למה לעזזל אין אליו תחבורה ציבורית נורמלית שנכנסת לתוך איזור התעשיה? סה"כ השירות צריך להתבסס בעיקר על קווי בוקר וקווי אחה"צ.
2. למה הדרך היחידה להגיע ליוקנעם בתחבורה ציבורית היא דרך נשר?!

אני באמת עד היום לא מבין מדוע משרד התחבורה כל כך מתנגד לעשות קו שיוצא מיוקנעם עד צומת יגור ממשיך לכיוון קריית אתא, נכנס לתוך קריית אתא, פונה שמאלה לכיוון קריית ביאליק (כביש אתא-כפר ביאליק), בצומת הצריף פונה ימינה וממשיך עד הקריון, בית המשפט ואיזור התעשייה של קריית ביאליק.

מדובר בקישור תחבורתי חשוב מאוד.. זה נותן קישורית נוחה לכל איזור הצפון (קריות, עכו, נהריה) לאיזור יוקנעם והסביבה... ההבדלים מבחינת זמני הנסיעה יהיו עצומים!

איפה משרד התחבורה והאם הרעיון שלי כל כך גרוע שהם מתייחסים אליו בבוז כל כך גדול?
יש את קו 302
שמוריד במסעף אזור התעשייה ביקנעם.נוסע פעם אחת ביום בבוקר.יוצא ממרכזית המפרץ.

לא נוסע דרך נשר.
 
בסדר....אבל הוא יותר טוב מהקווים 180 ו-188

והוא לא נכנס לאיזור התעשייה הדרומי.
אף אוטובוס לא נכנס לשם ויש שם אלפי עובדים...
בסדר....אבל הוא יותר טוב מהקווים 180 ו-188
לא רשמתי שהוא נכנס,אבל הוא עוצר במסעף של אזור התעשייה,שזה הרבה יותר קרוב מהקווים 180 ו-188.
 

איטלקי8

New member
אולי לאיזור תעשיה הצפוני. לדרומי אף אוטובוס לא נכנס.

בסדר....אבל הוא יותר טוב מהקווים 180 ו-188
לא רשמתי שהוא נכנס,אבל הוא עוצר במסעף של אזור התעשייה,שזה הרבה יותר קרוב מהקווים 180 ו-188.
אולי לאיזור תעשיה הצפוני. לדרומי אף אוטובוס לא נכנס.
 

נתנאל531

Well-known member
קו כזה כדאי להוציא מעכו

סיבות למה לא לנסוע באוטובוס
כמו כל משתמש תח"צ גם אני חולם על כך שיהיה אוטובוס ישיר מפתח ביתי לפתח מקום עבודתי... אולם ברור לי שבמציאות הסיכוי שזה יקרה אפסי ואני מקבל את זה בהבנה...
יחד עם זאת, ישנם דברים שקשה לי לקבל... כמו המסלול שאני אמור לעשות אם אני רוצה להשתמש בתחבורה ציבורית כדי להגיע לעבודה...

המוצא: קריית אתא. היעד: איזור התעשיה הדרומי ביוקנעם.
האופציות:
1. רכב - נסיעה דרך כביש 780 לצומת זבולון, ממשיכים על כביש 70 בצומת יגור פונים לכיוון יוקנעם וממשיכים בנסיעה עד איזור התעשיה. מסומן במפה באדום.
2. אוטובוס - מטרונית בקו 2 עד למרכזית המפרץ, מעבר לקו 180 של סופר-בוס, נסיעה עד צומת הקריות, כניסה לנשר, כניסה לקיבוץ יגור, נסיעה ליוקנעם, תחנה סופית מסעף יוקנעם. הליכה ברגל של יותר מחצי שעה עד איזור התעשייה הדרומי כי אף קו אוטובוס לא נכנס לתוך איזור התעשיה הדרומי. מסומן במפה בכחול.


ועכשיו לשאלות תם:
1.איזור התעשיה של יוקנעם מכיל עשרות מפעלים וחברות הייטק... למה לעזזל אין אליו תחבורה ציבורית נורמלית שנכנסת לתוך איזור התעשיה? סה"כ השירות צריך להתבסס בעיקר על קווי בוקר וקווי אחה"צ.
2. למה הדרך היחידה להגיע ליוקנעם בתחבורה ציבורית היא דרך נשר?!

אני באמת עד היום לא מבין מדוע משרד התחבורה כל כך מתנגד לעשות קו שיוצא מיוקנעם עד צומת יגור ממשיך לכיוון קריית אתא, נכנס לתוך קריית אתא, פונה שמאלה לכיוון קריית ביאליק (כביש אתא-כפר ביאליק), בצומת הצריף פונה ימינה וממשיך עד הקריון, בית המשפט ואיזור התעשייה של קריית ביאליק.

מדובר בקישור תחבורתי חשוב מאוד.. זה נותן קישורית נוחה לכל איזור הצפון (קריות, עכו, נהריה) לאיזור יוקנעם והסביבה... ההבדלים מבחינת זמני הנסיעה יהיו עצומים!

איפה משרד התחבורה והאם הרעיון שלי כל כך גרוע שהם מתייחסים אליו בבוז כל כך גדול?
קו כזה כדאי להוציא מעכו
במסלול עכו - קריות (עד צומת הצריף) - כביש כפר ביאליק - צומת חנקין / העצמאות - מרכז ק. אתא - צ. זבולון - צ. חסידים (כולל כניסה קצרה לרכסים, רק לשולי הישוב, לא כמו קווי החרדים שעושים שם סיבוב ענק) - מחלף יגור - צ. העמקים - יוקנעם.
&nbsp
מסלול כזה ישפר את הקישור בין עכו לקרית אתא / רכסים / צ. העמקים / יוקנעם, בין מרכז הקריות לקרית אתא (במקום מסלול נסיעה ארוך בהרבה דרך צומת קרית אתא וצומת דשנים, ובתנאי שניתן יהיה להעלות נוסעים מהקריות לקרית אתא), ובין מרכז הקריות לצומת העמקים ויוקנעם, כתחליף למסלול הארוך יותר דרך מרכזית המפרץ ונשר.
&nbsp
לקו נדרש תדירות סבירה (20-30 דקות) למשך חלק ניכר מהיום, וגם פרסום מתאים למשוך נוסעים.
 

איטלקי8

New member
רעיון מעולה!

קו כזה כדאי להוציא מעכו
במסלול עכו - קריות (עד צומת הצריף) - כביש כפר ביאליק - צומת חנקין / העצמאות - מרכז ק. אתא - צ. זבולון - צ. חסידים (כולל כניסה קצרה לרכסים, רק לשולי הישוב, לא כמו קווי החרדים שעושים שם סיבוב ענק) - מחלף יגור - צ. העמקים - יוקנעם.
&nbsp
מסלול כזה ישפר את הקישור בין עכו לקרית אתא / רכסים / צ. העמקים / יוקנעם, בין מרכז הקריות לקרית אתא (במקום מסלול נסיעה ארוך בהרבה דרך צומת קרית אתא וצומת דשנים, ובתנאי שניתן יהיה להעלות נוסעים מהקריות לקרית אתא), ובין מרכז הקריות לצומת העמקים ויוקנעם, כתחליף למסלול הארוך יותר דרך מרכזית המפרץ ונשר.
&nbsp
לקו נדרש תדירות סבירה (20-30 דקות) למשך חלק ניכר מהיום, וגם פרסום מתאים למשוך נוסעים.
רעיון מעולה!
אני באמת חושב שיש פוטנציאל עצום לקו הזה הוא עובר בין כל כך הרבה נקודות חשובות שזה לא הגיוני שלא יהיה לו ביקוש.
 
מי יפעיל קו זה


רעיון מעולה!
אני באמת חושב שיש פוטנציאל עצום לקו הזה הוא עובר בין כל כך הרבה נקודות חשובות שזה לא הגיוני שלא יהיה לו ביקוש.
מי יפעיל קו זה

נתיב אקספרס שהקו מתחיל באזור האשכול שלו, או סופרבוס שיש גם קו לכרמיאל?
אולי אגד?
&nbsp
 

איטלקי8

New member
משרד התחבורה יחליט לאיזה אשכול לשייך את הקו.

מי יפעיל קו זה

נתיב אקספרס שהקו מתחיל באזור האשכול שלו, או סופרבוס שיש גם קו לכרמיאל?
אולי אגד?
&nbsp
משרד התחבורה יחליט לאיזה אשכול לשייך את הקו.
זה צרה קטנה.. קודם שיהיה קו כזה.
 
מספר לקו


משרד התחבורה יחליט לאיזה אשכול לשייך את הקו.
זה צרה קטנה.. קודם שיהיה קו כזה.
מספר לקו

היש הצעות?
ומסלול חלופי: עכו כביש עוקף קריות , מחלף סומך , מחלף יגור, יוקנעם.
זה יהיה קו מהיר ומספרו 178 .
ויש קו מאסף קו 179 : עכו, מרכזית הקריות, צומת קרית חיים שמאלה לקרית אתא דרך מרכז קרית אתא, והכביש בהמשך
רחוב העצמאות המתחבר לכביש 70, והמשך כמסלול קו 180.
 
אין שום הצדקה לקו המהיר שאתה מציע

מספר לקו

היש הצעות?
ומסלול חלופי: עכו כביש עוקף קריות , מחלף סומך , מחלף יגור, יוקנעם.
זה יהיה קו מהיר ומספרו 178 .
ויש קו מאסף קו 179 : עכו, מרכזית הקריות, צומת קרית חיים שמאלה לקרית אתא דרך מרכז קרית אתא, והכביש בהמשך
רחוב העצמאות המתחבר לכביש 70, והמשך כמסלול קו 180.
אין שום הצדקה לקו המהיר שאתה מציע
כמות הנוסעים בין עכו ליקנעם לא מצדיקה קו כזה.
אפילו בין נהריה, עכו או כרמיאל לבין חיפה אין קו בעוקף קריות.
אם 270 לא נוסע בעוקף קריות, לא יהיה שום קו בין עכו ליקנעם בעוקף קריות.
וודאי שלא יהיו שני קווים בין עכו לבין יקנעם.
לקו השני יש סיכוי.
 

נתנאל531

Well-known member
הולכים לפי היעד

מי יפעיל קו זה

נתיב אקספרס שהקו מתחיל באזור האשכול שלו, או סופרבוס שיש גם קו לכרמיאל?
אולי אגד?
&nbsp
הולכים לפי היעד
על פי התקדים של 343 שיוצא מעכו ומופעל על ידי אגד, הקו הזה צריך להיות מופעל על ידי סופרבוס, או אגד (עובר בקריות / ק. אתא / רכסים)
 

אבישי ק

New member
במטרופולין חיפה תמיד היו ויהיו בעיות עם התחבורה הציבורית

סיבות למה לא לנסוע באוטובוס
כמו כל משתמש תח"צ גם אני חולם על כך שיהיה אוטובוס ישיר מפתח ביתי לפתח מקום עבודתי... אולם ברור לי שבמציאות הסיכוי שזה יקרה אפסי ואני מקבל את זה בהבנה...
יחד עם זאת, ישנם דברים שקשה לי לקבל... כמו המסלול שאני אמור לעשות אם אני רוצה להשתמש בתחבורה ציבורית כדי להגיע לעבודה...

המוצא: קריית אתא. היעד: איזור התעשיה הדרומי ביוקנעם.
האופציות:
1. רכב - נסיעה דרך כביש 780 לצומת זבולון, ממשיכים על כביש 70 בצומת יגור פונים לכיוון יוקנעם וממשיכים בנסיעה עד איזור התעשיה. מסומן במפה באדום.
2. אוטובוס - מטרונית בקו 2 עד למרכזית המפרץ, מעבר לקו 180 של סופר-בוס, נסיעה עד צומת הקריות, כניסה לנשר, כניסה לקיבוץ יגור, נסיעה ליוקנעם, תחנה סופית מסעף יוקנעם. הליכה ברגל של יותר מחצי שעה עד איזור התעשייה הדרומי כי אף קו אוטובוס לא נכנס לתוך איזור התעשיה הדרומי. מסומן במפה בכחול.


ועכשיו לשאלות תם:
1.איזור התעשיה של יוקנעם מכיל עשרות מפעלים וחברות הייטק... למה לעזזל אין אליו תחבורה ציבורית נורמלית שנכנסת לתוך איזור התעשיה? סה"כ השירות צריך להתבסס בעיקר על קווי בוקר וקווי אחה"צ.
2. למה הדרך היחידה להגיע ליוקנעם בתחבורה ציבורית היא דרך נשר?!

אני באמת עד היום לא מבין מדוע משרד התחבורה כל כך מתנגד לעשות קו שיוצא מיוקנעם עד צומת יגור ממשיך לכיוון קריית אתא, נכנס לתוך קריית אתא, פונה שמאלה לכיוון קריית ביאליק (כביש אתא-כפר ביאליק), בצומת הצריף פונה ימינה וממשיך עד הקריון, בית המשפט ואיזור התעשייה של קריית ביאליק.

מדובר בקישור תחבורתי חשוב מאוד.. זה נותן קישורית נוחה לכל איזור הצפון (קריות, עכו, נהריה) לאיזור יוקנעם והסביבה... ההבדלים מבחינת זמני הנסיעה יהיו עצומים!

איפה משרד התחבורה והאם הרעיון שלי כל כך גרוע שהם מתייחסים אליו בבוז כל כך גדול?
במטרופולין חיפה תמיד היו ויהיו בעיות עם התחבורה הציבורית
אם תשים לב, הקו של האוטובוס הוא לפי המסלול של הכבישים שהיו לפני 15 שנה
כך גם רוב הקווים באזור
אפילו המטרונית נבנתה ע"פ המבנה הישן של חיפה
הייתה כוונה בעבר להקים ראשות תחבורה אזורית שתטפל בכל הנושאים הללו, אני לא יודע מה עלה בגורלה.
משרד התחבורה לא יטפל בזה בעיקר כי זה לא נושא דחוף וכי הרכבת שנבנת אמורה ליצור את הקו בערך ישיר.
נקווה שיהיה שינוי והטיפול בקווים יהיה אזורי ולא מרכזי.
 
מה מיוחד בבעיות במטרופולין חיפה?

במטרופולין חיפה תמיד היו ויהיו בעיות עם התחבורה הציבורית
אם תשים לב, הקו של האוטובוס הוא לפי המסלול של הכבישים שהיו לפני 15 שנה
כך גם רוב הקווים באזור
אפילו המטרונית נבנתה ע"פ המבנה הישן של חיפה
הייתה כוונה בעבר להקים ראשות תחבורה אזורית שתטפל בכל הנושאים הללו, אני לא יודע מה עלה בגורלה.
משרד התחבורה לא יטפל בזה בעיקר כי זה לא נושא דחוף וכי הרכבת שנבנת אמורה ליצור את הקו בערך ישיר.
נקווה שיהיה שינוי והטיפול בקווים יהיה אזורי ולא מרכזי.
מה מיוחד בבעיות במטרופולין חיפה?
קווי אוטובוסים שנוסעים במסלולים אנכרוניסטיים קיימים בכל המדינה.
באזור המרכז למשל קווי אוטובוס רבים עדיין פועלים כאילו הכביש העיקרי שמחבר בין השרון לבין גוש דן זה כביש 402 בתוך הוד השרון.
הסיבות לכך נובעות מקיבעון מחשבתי אבל גם בגלל הרצון שקווי אוטובוס יעברו כמה שיותר בתוך אזורים מאוכלסים.
הקיבעון של משרד התחבורה באזור המרכז הרבה יותר חמור מזה שבאזור הצפון.
 

איטלקי8

New member
עדיין במטרופולין חיפה יש קבעון גדול יותר..

מה מיוחד בבעיות במטרופולין חיפה?
קווי אוטובוסים שנוסעים במסלולים אנכרוניסטיים קיימים בכל המדינה.
באזור המרכז למשל קווי אוטובוס רבים עדיין פועלים כאילו הכביש העיקרי שמחבר בין השרון לבין גוש דן זה כביש 402 בתוך הוד השרון.
הסיבות לכך נובעות מקיבעון מחשבתי אבל גם בגלל הרצון שקווי אוטובוס יעברו כמה שיותר בתוך אזורים מאוכלסים.
הקיבעון של משרד התחבורה באזור המרכז הרבה יותר חמור מזה שבאזור הצפון.
עדיין במטרופולין חיפה יש קבעון גדול יותר..
באיזור המרכז יש לך הרבה אלטרנטיבות להגיע ליעד מסוים... בגוש הערים בחיפה אין לך..
מיוקנעם יש לך רק אופציה אחת להגיע לחיפה.
&nbsp
ובלי קשר, העובדה שאני ציינתי כאן היא שהקו המדובר במתכונתו הנוכחית מעלה את זמן הנסיעה ביותר משעה לעומת רכב פרטי... וזה לא הגיוני בעליל.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה