סיבות בעד ונגד

סיבות בעד ונגד

מכירים את זה שחברה או חבר טוב באים ומבקשים מכם להכיר להם איזה מישהו או מישהי ? "נו יאלה יש לך כל כך הרבה חברות תכירי לי מישהי " .... עד לפני איזה חצי שנה , כל מי שניסיתי "לשדך" נחלו כישלון ואיבדתי עשרות חברים ככה מאז הפסקתי לשדך או איך שאני קוראת לזה "לסרסר בין חברים". וואלה החיים יפים מאז.... לאחרונה יש זוג אנשים שלדעתי מאוד יתאימו אחד לשני, אבל אני מהססת להכיר בינהם אז אני מחפשת סיבות בעד ונגד (למרות שנגד יש לי מספיק) למה לא או כן לשדך בין שני חברים טובים שלי ?
 

מפתחSoul

New member
לשדך, לשדך

פשוט להודיע לשני הצדדים בנפרד שאם זה לא הולך, להפרד יפה וזהו. בגרות לא הרגה אף אחד.
 

MistressX

New member
כניראה שאת לא לומדת מטעויות:/

את בעצמך אמרת שהשידוכים שלך נחלו כישלון בזה אחר זה. אז אני פשוט מציעה לתת לזמן ולטבע לעשות את שלהם... מי יודע, אולי הם יפגשו לבד בעתיד. אני מציעה לא להתערב, אחרת תפסידי 2 חברים ...
 

MistressX

New member
כן

תיראי, אני יוצאת עם הרבה גברים בעצמי ויצא לי כמה פעמים שהכרתי גברים גם די חברות / חברים שלי וזה תמיד סתם הסתבך. כי כשחברה שלך תירצה ללכלך על ההוא שהכרת לה, היא לא תוכל לפנות אלייך כי את לא תוכלי להיות לצידה, כי את חברה גם של ההוא. אין מה לעשות, אנחנו הבנות לוקחות את זה קשה, וכל מי שבסביבת הגבר הפוגע מבחינתנו מחוק. לוקח זמן לשכוח ולסלוח. אבל למה להתערב? לא חסר גברים בעולם... היא תסתדר לבד. לא תמיד צריך לדחוף את האף ולנסות לעזור.
 

מפתחSoul

New member
"לדחוף את האף"

אם את מכירה שניים שעשויים להתאים לדעתך ושניהם מחפשים זוגיות... זה יהיה פשע לא להכיר בינהם. לפחות בעיניי. אולי כי זו צורת המחשבה שלי בכל צורך של כל חבר שלי. כל חבר בקרבתי שזקוק למשהו שאני יכולה לסייע לו בו, אני מרגישה מחוייבות לעשות זאת, היא גדלה ככל שהחבר קרוב אליי. למה? ככה חונכתי. ככה גם מתנהגים אליי בחזרה, למען האמת. אז אפשר לגזור שכך אני מאמינה שיש להתנהג. זה תופס גם בזוגיות. תשמעי, זה לא קרה לי יותר מדי פעמים בחיי אבל ראיתי סביבי דברים כאלה קורים וגם לי ניסו לעשות את זה לפעמים. ומה זה "ללכלך"? למה אי אפשר לדבר נקי? עובדות? אני לא אוהבת ללכלך ואני מכבדת מי שמולי ומי שהייתי איתו ולו לרגע אחד. עצוב מאד שאחרים לא מתנהגים ככה. זה מכוער בעיניי. גם על חברות אחרות לא צריך ללכלך - אפשר להיות קונקרטיים וגם דיסקרטים, לשמש כותל. להיות אובייקטיבי. טוב נו, זה לא מובן מאליו. אשריי.
 

MistressX

New member
תגובה

זו עובדה קיימת ומוכחת שכשבחורה פגועה מגבר היא פונה לחברה הטובה שלה בכדי לבכות לה, ובכוונה של "ללכלך" התכוונתי לקלל אותו מתוך עצב וכעס. זה לגיטימי לחלוטין. כשאת פגועה את לא אומרת "טוב, נו, לא נורא..." אולי זה מה שאת אומרת לכולם, אבל תאכלס עמוק בפנים את פגועה. יש לך את האפשרות למנוע את כל זה, לפני שהיא תיפגע. שביל של הילה אמרה ששידוכים קודמים שלה לא הצליחו! אז יש כאלה שיש להם כישרון בשדוכים ויש כאלו שפשוט צריכים להתעסק במערכות הזוגיות שלהם מבלי להתערב ברווקים האחרים. זו דעתי. וזה החינוך שד"א אני קיבלתי, מתוך ניסיון. בבית רק מלמדים אותי שאין דבר כזה אהבה. מזל שיצאתי שונה מהם.
 

מפתחSoul

New member
אוי ואבוי.

איך זה מתבטא החינוך הזה?... ולא אמרתי "טוב, נו לא נורא" אבל כן להגיד "חבל שהוא...", "אני לא מבינה למה הוא...", "איזה נוראי זה להיות..." לא צריך "איזה בן @#@" או "אמן ידרסו אותו מחר" וכאלה... לדעתי חברה אמיתית צריכה לדעת להיות אמיתית עם שני הצדדים להיות עם הצדק, לא עם החבר\ה. איפה שהוא טועה, להגיד לו, אם הוא שואל "כאן לא היית בסדר..." איפה שהיא מגזימה, להגיד לה, כשהיא מתבכיינת "תשמעי, זה לא מתאים שאת..." בקיצור, לא לגרום ל"משדך" לקחת צד.
 

MistressX

New member
תגובה

ההורים שלי לא בקטע של "אהבה", הם לא אוהבים אחד את השני אז איך הם יכולים לתת לי דוגמא על אהבה. בוא נגיד ככה, אמא שלי הייתה מעדיפה שיהיה לי גבר עשיר יותר מאשר שיהיה לי גבר שיאהב אותי. בנוגע לאבא שלי, כך או כך לא היה משנה לו שום דבר העיקר שהגבר יהיה תמני, כמוהו. עצוב. אבל זו האמת. אני חושבת שכשהפרידה בין השניים עוד טרייה- חברה צריכה להגיד את מה שהחברה השנייה הייתה רוצה לשמוע, בצורה עדינה כמובן והגיונית. ורק אחרי כמה ימים כשהיא תירגע והעיניינים ירגעו, והנושא הזה שוב יעלה יש להגיד את הדעה הכנה, בין אם היא צודקת ובין אם הוא צודק. בעצם היותו של המשדך "משדך" גורמת לכך שגם לו יש צד בעיניין, בין אם ירצה ובין אם לא.
 

מפתחSoul

New member
אוקיי.

ברור לך שההורים שלך לא עונים על האידיאל? את מספיק גדולה ונבונה כדי לדעת שהורייך הם רק דוגמה מני רבים ואת לא חייבת ללכת בדרכם. כתבת שאת לא חומרית - אז דעתה של אמא לא רלוונטית. אחלה. עצוב שזה מה שהוא רוצה בשבילך? תימני? (אני חצי!) אחלה. זה אומר שדעתו גם לא רלוונטית בעינייך. אשרינו. יש לך דעה משל עצמך. מה את מחפשת בגבר? עצרי הכל מלכת וגבשי רשימה בבקשה.
לגבי החברות - אני בעד להגיד את האמת תמיד. בכל שלב. מי שצריך לקבל על הראש, יקבל. אני בעד להיות עם הצדק, לו אין צד. לו יש מקומות, לכל אחד מהצדדים יש מקומות בהם הוא צודק. וגם הצדק סובייקטיבי. המשדך לא אלוהים, אז הוא אומר לפי מה שהוא מאמין מה צודק ומה לא... אז הכל כאן בעירבון מוגבל.
 

MistressX

New member
גם חצי מרוקאית:p

חחח גם אני רק חצי, החצי השני יותר גרוע- מרוקאי. מה אני מחפשת בגבר? שידע להקשיב, שידע להביע דעה, שנצא לטייל ולא ניתקע בבית, שיבין אותי, והכי חשוב והעיקר שיאהב אותי... אני לא חושבת שהיה לי אחד כזה. אבל זו השאיפה..
 
רק אם הם רוצים

תציעי להם את זה, אבל אל תנסי לשכנע אותם. ספרי להם פרטים אם הם יבקשו, אבל לא יותר מזה. אם הם יראו היסוסים, תגידי להם "טוב, לא צריך", ותני להם לחזור ולשכנע אותך שהם באמת רוצים. אם שניהם ישכנעו אותך שהם באמת רוצים, אז תכירי ביניהם. ותהיי מוכנה לאבד גם אותם
 

RieM

New member
אם כבר

איבדת עשרות חברים כתוצאה מכך, מה זה כבר עוד שניים לסטטיסטיקה ?! בקיצור, בקטנה .... בלאי סביר ....
 

מפתחSoul

New member
חייבת לציין דבר נוסף

חברים שאיבדת בגלל שניסית לשדך בינהם, לא ראויים להקרא חברים וטוב שאיבדת.
 
שלום

אם את חושבת שהם מתאימים כבני-אדם וצפויים לאהוב זה את זה, אין כל סבה שלא תכירי ביניהם. אולי רצוי שתעשי זאת בדרך מכובדת יותר, כמו לסדר פגישות משותפות של שלושתכם שדרכה יצרו קשר.
 
למעלה