סיבוב 3 בגביע

אייל543

New member
סיבוב 3 בגביע

קיבלתי קבוצה ליגה 6 שאני מקווה לעבור יהיה לא כל כך קל כי אני אשחק עם 5 מגנים כנראה
 
אני היחיד בפורום שקיבל קבוצה מליגה

4!! בבית שלי אומנם,אבל קבוצה חזקה!! אין לי מושג איך אני בדיוק יעבור אותה..תנו לי רעיונות... כנסו ל Maccabi Kfar Saba למשחקים שיהיו לי בגביע ותגידו לי מה לעשות כדי לא לעוף סיבוב הבא.
 

S 13

New member
אני קיבלתי קבוצה מליגה V + נצל"ש

Crazy Red Diamonds... קבוצה אנושית ברמה שלי. במשחק האחרון קיבלה 43 רייטינג (לעומת 42 שלי) ו21 כוכבים (כמוני). נצל"ש: בעקבות המכירה של הכוכב שלי קניתי חלוץ חדש ב-800 אלף שקלים... המחיר סביר לדעתכם? הנה הנתונים שלו: Zivojin Mitrovic 445 000 NIS, 23 years, weak form Has disastrous experience and inadequate leadership abilities [Technical] Stamina: inadequate Keeper: wretched Playmaking: poor Passing: inadequate Winger: passable Defending: weak Scoring: solid Set Pieces: weak
 
במשחק השיא שלי..

מחזור הפתיחה של העונה היו לי 23 כוכבים ו46 רייטינג. ולגבי החלוץ שלך-אמממ הוא סביר. המחיר קצת גבוה..אבל הוא בסדר יחסית.
 

לירוני1

New member
כפר סבא האלה ממש לא קבוצה חזקה...

אתה יכול לעבור אותם במיוחד כשזה בבית שלך
 

לירוני1

New member
סורי התכוונתי לדה שומפס האלה...

בכל מקרה הם לא כאלה חזקים..יש להם רק הגנה והמשחק הוא בבית שלך ככה שיהיה לך קישור יותר טוב... ההצעה שלי אליך היא לתקוף מהאגפים,כי אתה יכול לראות שההגנה שלו בצדדים לא טובה יחסית למרכז ואתה יכול לנצל את זה. עוד דבר זה שאל תשים את החלוץ שלך דפנסיבי,כי אתה צריך לשפר את ההתקפה שלך.. זה בערך מה שיש לי להגיד..שיהיה בהצלחה!
 
למשחק גביע האחרון

שמתי אותו על דיפנסיב סתם בשביל הקטע..לראות איך הוא יתפקד.. אוקיי.אני יעשה את זה...ואני מקווה שהקישור שלי יעבור תוויק סוף סוף.
 
למעלה