סיבוב שני

סיבוב שני

הצעיר שלי עומד לקבל צו ראשון. החברים כבר התחילו. עכשיו הוא מודאג. לפני שלוש שנים הוא שבר את עצם הבריח ומאז יש לו מדי פעם התקפי כאבים קצרים וחדים, בעיקר בתנאי קור. הוא פוחד שיורידו לו פרופיל ואני חושבת שלא מורידים על זה פרופיל. אז החלטנו לשאול אתכם. האם אתם יודעים על כך משהוא?
 

oshiko

New member
מצטרפת למשפחת X 2

אם זה לא משהו שעולים עליו בבדיקה, והוא לא יספר, אז זה לא קיים.
 

ע ו מ ר 4

New member
אושיקו?

האם באמת לא רצוי לספר שם בלשכת גיוס...?! כי ....לאחר אימון קשה..תוך כדי אימון קשה ...מסע אלונקות...ירגיש שוב את הכאב הזה ...ומה יהא אז? לא ממש מעונינת לפרט כעת כי שום כלום לא בטוח..אבל החייל שלנו "אכל" אותה כדבריו...כי לא ממש עדכן לגבי אי אלו אלרגיות וכעת תוך אימון מתקדם לא עומד במשימות. אבק עשבים שוטים עצי זית בשטח פריחה שונה ועוד ועוד ועוד......
 
לא נראה לי X2

הצעיר עוד לא היה בצו ראשון והוא מתכנן על שנת שירות לפני הגיוס. עד אז אני מקווה שהנ.מ. שלי ישתחרר וזה יהיה סתם חילופי משמרת (על אמא). השאלה שלי הייתה האם שבר מוריד פרופיל?
 

ima 3

New member
בדקתי שוב עם הילד

מסתבר שדוקא כן דיווח על השברים, וכאמור, לא ירד הפרופיל.. הוא אומר שאמרו לו שאם זה לא מפריע לו כיום ואין השלכות/שאריות, אין כל בעיה.
 

סמדר בנ

New member
מדיח לדבר עבירה? ../images/Emo3.gif

אני אישית נגד הסתרה, וגם רופאת הילדים שלנו לא היתה מוכנה להסתיר, ובצדק. לא כל דבר מוריד פרופיל, או מוריד לפרופיל נמוך. יש לי בזה ניסיון 2X עם בעיות שנראו על פניו יחסית חמורות והורידו לפרופיל 82 שהוא קרבי לכל דבר. עם הבריאות לא כדאי לשחק.
 

ima 3

New member
גם אנחנו התחלנו סיבוב שני..

מס' 2 היה בצו ראשון בקיץ.. עצם הבריח נשברה אצלנו גם לפני 3 שנים, רגל שמאל לפני שנה.. (לא משעמם עם התכשיט..) הוא לא דיווח על כך, וכיום הוא בעליו הגאה של פרופיל 97..
 

יונית7

New member
לדעתי, אם מדובר בבעיה רצינית

שמפריעה לתפקוד שלו, אין טעם לנסות להסתיר, גם אם המחיר הוא הורדת הפרופיל. חבל שישובץ לתפקיד שכרוך בפעילות שעשויה להחמיר את הבעיה.
 

שויו

New member
גם אנחנו בדרך להתחיל סיבוב שני.

הצו בטח יגיע בימים הקרובים (עפ"י החברים). נראה לי שהמלש"ב עדיין לא חולם על זה אפילו ולא מטריד עצמו בשאלות הקשורות לשירות הצבאי עדיין. גם אצלנו לא נראה שיהיו יחד בשירות מאחר והחייל ישתחרר בסמוך לגיוס של השני. בכלאופן אמא של נמ - למיטב זכרוני לפני צו 1 מביאים פירוט רפואי מרופא הילדים/משפחה שאמור לדווח על כל בעיה רפואית. הם גם "פתוחים להצעות ובקשות" כך שבטח אפשר לנסות לבקש להעלים משהו או להחמיר אחר. למיטב הבנתי, הסתרת מידע מהצבא עלולה להיות לפעמים לרועץ. בהצלחה ואני שמחה שנמשיך לבלות כאן בצוותא עוד הרבה שניםםםםםם יחד
 
איזה יופי

שנבלה ביחד. הרופאים פתוחים לבקשות של אמא או של המתלהב הקטן? סתם שואלת, ברור לי שאני הולכת לאכול הרבה קש...
 

מאקי

New member
בהצלחה לסיבובים השניים

מאחלת להם ולכן... שעמום של שירות.. מהבקום עד לבקום..... מאקי
 

oshiko

New member
מכל בעלי הסיבוב # 2

מעניין אם בפעם השנייה זה יותר קל? באים יותר מוכנים? מתקנים שגיאות? כידוע לכולנו בכורינו סובלים מעקומת הלימוד שלנו כהורים, ונושאים על גבם ונפשם את כל טעויות המתלמדים שלנו.
 

סמדר בנ

New member
הכל מתחיל מהתחלה

יש את אותה התרגשות. בוכים בבקו"ם גם בזה וגם בזה. אבל אח"כ, מאוד תלוי במסלול שסיבוב 1 ו-2 עושים.
 

אימשל2

New member
בדיוק

במיוחד אם מס' 2 בוחר במסלול שונה ממס' 1. לומדים מחדש. יש הקלות בדמות מיומנות ברכישת ציוד ובאירגון חבילות ועוד דברים שוליים כגון אלה. בכל השאר מתרגשים מחדש.
 

ima 3

New member
ובמקרה שלנו, זה בכלל סיפור שונה

בן אחרי בת.. המסלול שהוא מתכנן לעצמו לא בדיוק פיקניק.. ואנחנו עדיין נהיה בשלט רחוק.. לפחות הוא לא יהיה חייל בודד בודד.. אחותו תהיה לתמוך בו (ולבשל לו? ולגהץ לו? ולשלוח חבילות??? וביקורי הורים??.. טוב לא חושבים על זה עדיין.. יחי ההדחקות!!!) יהיה טוב! ויש עוד המממממון זמן!
 
אין שינוי. כמו בפעם הראשונה

ההתרגשות הבכי כשעולים לאוטובוס התצלומים הטלפונים ההסטריים כל שניה וכו' וכו'. אותודבר.
 
למעלה