סט אחרון שלי: נעלים ורגלים 1

geostant

New member
הנעליים בעונש בפינה ? ../images/Emo6.gif

תמונה יפה הרעיון יפה לפחות חבל שאין פוקוס
 
את האמת: זה המקום שלהם

יש לי בעיית תאורה בגלל שיש לי מנורות הלוגן בבית יש סוג מסויים של מנורות שמומלץ?
 

geostant

New member
שימוש בחצובה / פלאש

יעזור לפתור את הבעיה תנסי לצלם אותם שוב עם פלאש נראה אם זה יצא (כמובן איזה WHITE BALANCE מקדים על אובייקט בהיר יתן קונטרה לתוספת האור)
 

geostant

New member
אז כמו שאמרתי

תשתמשי ב-WHITE BALANCE על חפץ "קריר" לפני הצילום ורק אז תצלמי, זה יתן מה שנקרא קונטרה לגוונים הקרירים בעזרת גוונים חמים
אם יש לך מצבים קבועים של WHITE BALANCE אז תבחרי SHADE (אצלי זה ציור של עץ) בשביל לקבל צבעים חמים יותר.
 
למעלה