סטיב בושמי

קובי לו

New member
סטיב בושמי

מספר שאלות לי על השחקן הנפלא (אך מכוער, חיצונית, לאללה) הזה. ראשית, איך צריך לבטא את שמו? (סטיב בושמי כמו bushmi או כמו בוסמי) שנית, חוץ מהסרט "קון אייר" האם יש עוד סרטים בהם הוא היה בתפקיד משני או ראשי (הכוונה לא תפקיד שולי או אורח) שבהם הוא נשאר בחיים עד ל-credit scroll של הסוף ? שלישית, האם הוא מכוחותינו או שמא ממאמיני ישוע הצלוב ?
 

mosh511

New member
תשובות :

1.Steve Buscemi 2.עוד הרבה, המוכרים שלו : כלבי אשמורת, פארגו, רעש מצלמים, הפאב של השכונה, ביג לבובסקי, סיפורי דגים, ארמגדון ועוד... 3.בסרט "האזור האפור" (המומלץ אך מבוצע עם פגם של חוסר אמינות) אם אני זוכר נכון הוא משחק יהודי, מעבר לכך לא מצאתי מידע שבמציאות הוא אכן יהודי.
 

mosh511

New member
מת, אבל משחק בתפקידים ראשיים.

אני חושב שזה החלק החשוב שהוא התכוון אליו...
 

קובי לו

New member
תודה, אבל בעצם לא ענית לי...

1. כי לא ענית, באותיות עבריות, כיצד להגות את שמו. אנגלית היא שפה מוזרה שאין לה כללי הגיה קבועים כמו שיש לשאר 40 השפות האירופאיות. 2. לא הבאת שמות סרטים בהם הוא נשאר בחיים עד הסוף, חוץ מ-קון אייר שהבאתי אני. שאלת יהדותו נשארה פתוחה, אם כי זו סתם היתה שאלת "בונוס" שהוספתי.
 

mosh511

New member
אז הנה תשובה מדוייקת ל2.

מצאתי לך את "רעש מצלמים" - כרגע הסרט היחיד שלו שעליו אני מצליח לחשוב שהוא נשאר בחיים. בכל השאר או שהוא מת או שכרגע אני פשוט לא זוכר מה נסגר איתו. כמו כן צירפתי לך ביקורת שלמה על הסרט אותה כתבתי בעצמי במיוחד בשבילך ! ככל הידוע לי כרגע, זו ביקורת בלעדית והיחידה ברשת בעברית לסרט הזה. (אם כי לא התאמצתי לבדוק אז קח את זה בע"מ)... סבבה?
 

Pie88

New member
ב"סיפורי דגים" הוא שורד

וגם ב"קפה וסיגריות". כמו כן בסרטיו עם אדם סנדלר הוא תמיד נשאר בחיים.
 

The Human Torch

New member
הוא השתתף ב-5 סרטים של האחים כהן...

מתוכם הוא מת ב (
ספוילר|) ביג לבוואסקי, צומת מילר ופארגו. אני מציע לך לבדוק את הסרטים שהוא ביים (אלה שראיתי) - הפאב של השכונה, מפעל חיות (תרגום מוזר בעברית, משהו עם חומות) וג'ים הבודד.
 

AeroTom

New member
את "Lonesome Jim" אהבתי

שזה הלפני אחרון שלו (נמצא בספריות המובחרות וגם שודר כבר כמה פעמים בהוט ראיתי). "הפאב של השכונה" גם מצטרף להמלצה. אם כבר מדברים עליו, אז אני מחכה לראות את "Interview", סרטו האחרון. הוא היה בפסטיבל סאנדנס השנה ועדיין לא הופץ ממש באופן רגיל. אני משער שאופציית ה-DVD תהיה ראשונה לאפשרות צפיה כשהיא תבוא.
 
גם בברטו פינק הוא מת

רק ב"הקפיצה הגדולה" הוא נשאר בחיים, בעיקר בגלל שהתפקיד שלו שם מאוד משני. בכלל, האחים כהן החילטו שבכל סרט שלהם שהוא ימות ישאר ממנו פחות -עד שבביג לבובסקי נותר ממנו רק אפר, מה שאומר שהם כבר לא יכולים להמשיך ברצף של הריגתו.
 

The Human Torch

New member
התלבטתי לגבי ברטון פינק...

אם אני לא טועה המוות שלו שם נרמז (לא רואים אותו ממש מת,) או שאני מתבלבל? (אגב, ביום שישי ראיתי אותך במיליונר. שחקת אותה. :)).
 

Crazy Midget

New member
תסביר תמשפט האחרון:

" (אגב, ביום שישי ראיתי אותך במיליונר. שחקת אותה. :))." עופר היית במי רוצה להיות מיליונר? XD
 

Rockamora

New member
מזמןןןןןןןןןןןןן

אפילו הפכנו שרשור סרטים לשרשור כה"כ לעופר.
 

קובי לו

New member
תודה רבה

אבל לא רק בסרטים של האחים כהן הוא מת/נרצח/נהרג/מתאבד/מחלה_קשה לפני סוף הסרט... גם בחלק מסרטיו של טרנטינו זה קורה. גם בסרט דספרדו של רוברט רודריגז וכמובן בסדרה סופרנו שרוצחים אותו. בסרט איילנד (the island) של מיכאל ביי גם כן יורים בו בעת המרדף אחרי המשובטים והוא נהרג. כנראה שזה אחד מסמליו המסחריים. האירוניה היתה גדולה בעיקר בסרט קון אייר. שם הוא היה רוצח המונים מסוכן ביותר שמשום מה מעין חזר למוטב והיה היחיד מבין הפושעים שלא נהרג ו/או נתפס בחזרה ע"י המשטרה. משהו מוזר ושאלה נוספת. בסרט הבריחה מלוס אנג'לס, כמובן שהוא נהרג (ע"י סנייק פליסקן, כמדומני, הלא הוא קורט ראסל). השאלה שלי היא לגבי הבריחה מניו יורק, סרט פעולה עתידני משנת 81'. כמובן שראסל שיחק שם. אבל האם סטיב בושמי לא שיחק שם גם כן? כי אני כמעט בטוח שהוא היה הליצן שהיה מעין גרופי או של "המח" או של "הדוכס" (אחד משני הארכי פושעים שבפועל שלטו בכלא הענק שנקרא מנהטן). כמובן שבסרט סופו של הליצן הזה לההרג. אני כמעט בטוח שזה היה סטיב בושמי. מבחינת גיל זה הגיוני, שכן הוא יליד סוף שנות ה-50. אבל ב-imdb לא מוזכר שבושמי שיחק בסרט. אם כן, מי היה השחקן ששיחק את הליצן ההוא, והאם יתכן (שומו שמיים) שהאתר imdb לא מושלם ?!?
 
למעלה