סטיבן שפילברג

Rockamora

New member
טרנטינו דביל.

10 סרטים טובים? פה דעה כן נחוצה, לדעתי הרבה פחות!! וכשאתה משווה משהו, אל תשכח את היחס, ספילברג עשה עשרות סרטים כשמתוכם [לדעתי] פחות מ10 באמת טובים, ככה שהוא ייצר יותר זבל מאיכות.
 

Locke

New member
לא יודע, אני ספרתי 13, לדעתי ../images/Emo13.gif

והוא לא עשה כל כך הרבה סרטים כמו שאולי נדמה לך, בתור במאי כמובן
 

Rockamora

New member
אני ספרתי 7.

הוא עשה בסביבות ה30 סרטים אם אני לא טועה, 7 מתוך שלושים זה לא כל כך הרבה. אבל מאחר וזה 7 ע"פ דעתי בלבד, הדעות יישארו חלוקות, ככה שאני חושב שלהמשיך מפה את הוויכוח יהיה טיפשי, כי על דעה, לרוב, לא מתווכחים. [תקנו אותי אם אני טועה]
 

Pie88

New member
לא לשכוח את היחס?

אורסון וולס ביים מספר לא מבוטל של סרטים, כשרק אחד מהם נחשב ליצירת מופת אמיתית (שניים, אם מתחשבים באחוז שמעריך את "מגע של רשע"). אבל כמובן, אורסון וולס היה במאי לא מסחרי ולא פופולרי בקרב הקהל הרחב, על כן זה מאוד לא טרנדי ומאגניב להיטפל אליו.
 

leelach

New member
לפידון הרשה לי להוסיף,אי.טי,שעדיין

עומד במבחן הזמן,הגוניס(שאפילו שהוא רק הפיק הבימוי שלו מורגש שם),גם עומד במבחן הזמן,אינדיאנה ג'ונס1 2 ו3,1941 אחת הקומדיות הטובות שיצאו אי פעם,פארק היורה שהותיר רבים פעורי פה,הצבע ארגמן שהוא מעולה ומרגש ועוד רבים וטובים. קיצר הבחורון שלנו פה רק מוכיח את מה שטענתי כל הזמן.
 

leelach

New member
רוקה,תפוז מחפשים מנהל לפורום חדש

"אין שכל אין דאגות" שמו,יש לי הרגשה שאתה תתאים,אז לך על זה.
 

mosh511

New member
במאי אדיר...

נכון שהוא קצת קיטש אבל זה לא מפחית מערכו כבמאי. הוא מגיש קורטוב מדוייק של הנאה בהרבה מסרטיו.
 

wasted19

New member
שימוש בילדים

שפילברג אוהב להשתמש בשחקנים ילדים בסרטיו. כנראה שהוא בעצמו מן ילד, והוא אוהב לתת את תחושת הטוהר הזאת שיש מנקוגת המבט של ילד.
 

buffgirl

New member
ב-IMDB, כאמור, יש מוטיבים רבים:

Trade mark Uses powerful flashlights in dark scenes (e.g. Jurassic Park (1993); The Lost World: Jurassic Park (1997) and E.T. the Extra-Terrestrial (1982)) Frequently uses music by John Williams. Often shows shooting stars. Often portrays fathers as reluctant, absent, or irresponsible (e.g. E.T. the Extra-Terrestrial (1982)). Onscreen performers staring, usually at something off camera. He often uses images of the sun (e.g The Color Purple (1985); Empire of the Sun (1987); Saving Private Ryan (1998)). His films often show children in some sort of danger. Consistent references to World War II. Frequent references to Disney (movies, films, music, or theme parks) Frequently uses a piano as an element in key scenes (e.g. Schindler's List (1993); Saving Private Ryan (1998); Minority Report (2002)). Important images, or characters, are often seen through the rear-view mirror of a car (e.g. Duel (1971) (TV); E.T. the Extra-Terrestrial (1982); Jurassic Park (1993); Schindler's List (1993); Artificial Intelligence: AI (2001)). Frequently casts Tom Hanks, Richard Dreyfuss and Tom Cruise. Protagonists in his films often come from families with divorced parents, most notably E.T. the Extra-Terrestrial (1982) (protagonist Elliot's mother isdivorced) and Catch Me If You Can (2002) (Frank Abagnale's mother and father split early on in the movie). This reflects Spielberg's own experienceas a youth with his parents breaking up. A common theme in many of his films: ordinary people who discover something extraordinary - people, places, artifacts, creatures, etc.​
 
למעלה