יש לך דוגמאות לשטויות שגיבבת?
שפילברג הוא אחד היוצרים הטובים ביותר שקיימים,זה שהוא נוטה לעשות בלוקבאסטרים לא עושה את יצירותיו שליליות,ובטח ובטח לא קיטשיות או נוסחתיות. מעניין לאיזה קיטשיות התכוונת? לסיפור המדהים והעצוב והכואב עד כדי בכי בצבע ארגמן,או לסיפור המדהים באימפריית השמש. או למתח המעולה שהוא יצר בדואל או במלתעות,או בהנאה הצרופה שהוא העניק בסרט הגוניס,הנאה בידורית ותו לא וככה צריך להתייחס לזה. אולי אני יכול להסכים איתך על אינטילגנציה מלאכותית ששם הוא הגזים,אבל אם ננתח את זה נשים לב שזה פשוט קצת הגזמה לסיפור של פינוקיו שהוא מלכתחילה סיפור קיטשי.או שאתה מתכוון לקיטשיות ברשימת שינדלר אולי,שליאם ניסן בכה בסוף שהוא לא הצליח להציל עוד יהודים,לזה אתה מתכוון? מעניין איך אתה היית מרגיש אם ידעת שאתה יכול לחרוץ גורלות ולא עשית יותר,מעניין. או באי.טי על סיפור חברות שהוא שונה מהרגיל,אבל עדיין הוא יכול לדבר אל כולם,והוא מעביר מסר דיי חשוב אם תחשוב על זה. אז אם הוא הצליח לרגש את הקהל שלו בכל הסרטים האלה זה רק אומר שהוא יודע לעשות דרמה טוב וזה עושה אותו לבמאי טוב שיודע איך לדבר אל הקהל שלו,ושולט בשפה הקולנועית זה בעצם המהות של הבמאי,לדעת איך לגעת בקהל,זה שלא התחברת לקטעים המרגשים בסרטיו לא עושה אותם קיטשיים בגלל שזה לא מדבר אלייך. ומעניין אותי לדעת מהי המתכונת הקבועה הזאת שאתה מדבר עליה. בד"כ אתה ורוי מדברים לעניין אבל עכשיו הצלחתם להפליא אותי עם ההצהרות חסרות הגיבוי שלכם. קיטשיות זה ארגמגדון וגרורותיו מאותו במאי.