סטטיסטית יוני הוא חודש מצוין לעליות בבורסה

מ. ח. פ.

Member
אכן צודק, חודש בהחלט מצוין לעליות....
הוא אמר "סטטיסטית". סטטיסטית, יוני הוא באמת חודש מצוין לעליות. הטעות שלו הייתה לשער שכך יהיה גם השנה. מה שהוא לא מבין זה שזאת לא שנה רגילה. אנחנו כרגע נמצאים במהלך תחילתו של שפל גדול שני וחבל מאוד שהוא לא מקשיב לי ומוכר את כל אחזקותיו כפי מה שהמלצתי לו ולכל השאר לעשות.

עצוב שאנשים טיפשים מידי מכדי להקשיב לבן-אדם הכי חכם בחדר (עם כל הצניעות כמובן). היה אפשר לחשוב שאם אני תמיד צודק, אנשים ילמדו להקשיב לי בסופו של דבר, אבל לפחות בינתיים אף-אחד עדיין לא למד להקשיב לי או אפילו לקחת אותי ברצינות המינימאלית. אני חכם יותר מכולכם, לחוד וביחד, ואתם מתייחסים אליי כמו אל בדיחה גרועה. כפי שאמר איינשטיין, אין גבול לטיפשות האנושית. אתם תהיו אלו שישלמו את המחיר.

השפל הגדול השני, ההר געש...הייתי יכול להציל אותכם מפני הכול, אילו רק הייתם חכמים מספיק בשביל להקשיב לבן-אדם שחכם מספיק בשביל לחזות דרך קבע מניות וסחורות שעולות באלפי אחוזים בתוך חודשים ושנים בודדות. נדמה שהדבר היחיד שאני לא יכול להציל אותכם מפניו הוא הטיפשות שלכם.

והכי גרוע, זה שפי 10 מארס הוא הבן-אדם האחרון שיכול עכשיו להרשות לעצמו להפסיד. מדובר באדם לא בריא שלא תמיד יהיה איתנו ושעומל בעיקר על-מנת להשאיר ירושה נכבדת לילדיו. ניסיתי להציל את כספו, בדיוק כשם שניסיתי להציל את כספם של כולם, אבל הוא, וכולם, ממאנים להקשיב לי על-אף חוכמתי והבנתי המעמיקה את השוק והבורסות.

צר לי עליכם, אנשים טיפשים. רק אלוהים יכול לעזור לכם עכשיו.
 
למעלה