סטטיסטיקת נסיעות אוטובוסים

  • פותח הנושא BMWE
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

BMWE

New member
סטטיסטיקת נסיעות אוטובוסים
האם נסיעה ב"ש-ת"א הינה שעה וחצי
התשובה כמובן תלוי בשעות ובימים. באוטובוסים של הבוקר/אחה"צ זמן הנסיעה מתמשך עקב פקקי איילון. למה חברות האוטובוסים (לפחות הבין עירוניות) לא רושמות את הזמן המשוער בידיעת תנאי הדרך
 

אלון 58

New member
סטטיסטיקת נסיעות אוטובוסים
האם נסיעה ב"ש-ת"א הינה שעה וחצי
התשובה כמובן תלוי בשעות ובימים. באוטובוסים של הבוקר/אחה"צ זמן הנסיעה מתמשך עקב פקקי איילון. למה חברות האוטובוסים (לפחות הבין עירוניות) לא רושמות את הזמן המשוער בידיעת תנאי הדרך
כדי להדגיש שזה כדאי יותר מהרכבת...,
עם כל העכובים שיש בה,אבל לרוב "שוכחים" את הפקקים בכניסות לת"א בבוקר,וביציאות ממנה אחרי-הצהרים ובערב. דעה אישית:עדיף בבוקר לשלם 25.50 ש"ח ברכבת ולהגיע מבאר-שבע לתל-אביב בזמן סביר יותר(גם אם באיחור מה...),מאשר להתקע בפקקים של צומת כנות/כביש החוף וכו' ולשלם "בזול" 14.00 ש"ח במטרופולין/אגד-תעבורה בקווים 370 ו-380.
 
כדי להדגיש שזה כדאי יותר מהרכבת...,
עם כל העכובים שיש בה,אבל לרוב "שוכחים" את הפקקים בכניסות לת"א בבוקר,וביציאות ממנה אחרי-הצהרים ובערב. דעה אישית:עדיף בבוקר לשלם 25.50 ש"ח ברכבת ולהגיע מבאר-שבע לתל-אביב בזמן סביר יותר(גם אם באיחור מה...),מאשר להתקע בפקקים של צומת כנות/כביש החוף וכו' ולשלם "בזול" 14.00 ש"ח במטרופולין/אגד-תעבורה בקווים 370 ו-380.
רק בבוקר....
בערב לא ממש כדאי להשתמש ברכבת.
 

fireman

New member
כדי להדגיש שזה כדאי יותר מהרכבת...,
עם כל העכובים שיש בה,אבל לרוב "שוכחים" את הפקקים בכניסות לת"א בבוקר,וביציאות ממנה אחרי-הצהרים ובערב. דעה אישית:עדיף בבוקר לשלם 25.50 ש"ח ברכבת ולהגיע מבאר-שבע לתל-אביב בזמן סביר יותר(גם אם באיחור מה...),מאשר להתקע בפקקים של צומת כנות/כביש החוף וכו' ולשלם "בזול" 14.00 ש"ח במטרופולין/אגד-תעבורה בקווים 370 ו-380.
מיתוסים שהגיע הזמן לנפץ
גם עם הפקקים בבוקר הנסיעה באוטובוס עדיפה
 
מיתוסים שהגיע הזמן לנפץ
גם עם הפקקים בבוקר הנסיעה באוטובוס עדיפה
אני יודע שאתה לא חובב רכבת, אבל תאמין לי...
זה לא כדאי, זה סיפור לעלות על האוטובוסים בשעות הבוקר, והבנתי מהנהג שמה שקורה במחלף אשדוד בזמן העבודות זה פשוט זוועה.
 
אני יודע שאתה לא חובב רכבת, אבל תאמין לי...
זה לא כדאי, זה סיפור לעלות על האוטובוסים בשעות הבוקר, והבנתי מהנהג שמה שקורה במחלף אשדוד בזמן העבודות זה פשוט זוועה.
לפני תחילת העבודות במחלף אשדוד,
קו 370 של השעה 06:45 היה מגיע לתמח"ת בשעה 08:15 - ז"א נסיעה של שעה וחצי. האוטובוס של 06:15 היה מגיע בסביבות 07:50. אולם לא נסעתי מספיק פעמים על מנת להכליל או משהו. אבל ממס' נסיעות לא קטן בכלל בשנה האחרונה בשעות הבוקר לת"א, הייתי נוסע רק באוטובוס ולא ברכבת. בכל אופן, לפי הלו"ז הרכבת אמורה להיות תוך שעה -20 בת"א, תוסיפו את האיחורים של הבוקר....מסתבר כנראה שהאוטובוס בכל אופן לוקח.....
 
לפני תחילת העבודות במחלף אשדוד,
קו 370 של השעה 06:45 היה מגיע לתמח"ת בשעה 08:15 - ז"א נסיעה של שעה וחצי. האוטובוס של 06:15 היה מגיע בסביבות 07:50. אולם לא נסעתי מספיק פעמים על מנת להכליל או משהו. אבל ממס' נסיעות לא קטן בכלל בשנה האחרונה בשעות הבוקר לת"א, הייתי נוסע רק באוטובוס ולא ברכבת. בכל אופן, לפי הלו"ז הרכבת אמורה להיות תוך שעה -20 בת"א, תוסיפו את האיחורים של הבוקר....מסתבר כנראה שהאוטובוס בכל אופן לוקח.....
לא יודע מה קורה היום...
אבל ב - 2005 לקח לאוטובוס לפחות 1:45 בבקרים, ולעלות על האוטובוס היה סיפור. מאז ויתרתי.
 

BMWE

New member
לפני תחילת העבודות במחלף אשדוד,
קו 370 של השעה 06:45 היה מגיע לתמח"ת בשעה 08:15 - ז"א נסיעה של שעה וחצי. האוטובוס של 06:15 היה מגיע בסביבות 07:50. אולם לא נסעתי מספיק פעמים על מנת להכליל או משהו. אבל ממס' נסיעות לא קטן בכלל בשנה האחרונה בשעות הבוקר לת"א, הייתי נוסע רק באוטובוס ולא ברכבת. בכל אופן, לפי הלו"ז הרכבת אמורה להיות תוך שעה -20 בת"א, תוסיפו את האיחורים של הבוקר....מסתבר כנראה שהאוטובוס בכל אופן לוקח.....
יותר בכיוון 8:30
 

fireman

New member
אני יודע שאתה לא חובב רכבת, אבל תאמין לי...
זה לא כדאי, זה סיפור לעלות על האוטובוסים בשעות הבוקר, והבנתי מהנהג שמה שקורה במחלף אשדוד בזמן העבודות זה פשוט זוועה.
עכשיו נעלבתי
אני חובב רכבת פי 10 מאשר חובב אוטובוסים. אבל יש היגיון של תחביב ויש היגיון בריא....לנסוע ברכבת בקו באר שבע לתל אביב זה אקט של טירוף, שיגעון. תשמע, כל הזמן כתבו ודיברו על הבלאגן באוטובוסים לתל אביב וממנה. עליתי על אוטובוס 380 בבאר שבע, יום ראשון 8 בבוקר חצי אוטובוס ריק. בפקקים נתקעתי 5-7 דקות. אני בטוח שברכבת אנשים ישבו אחד על השני וגם שילמו כפול ובטח שבטח לא הגיעו לפניי לת"א.
 
עכשיו נעלבתי
אני חובב רכבת פי 10 מאשר חובב אוטובוסים. אבל יש היגיון של תחביב ויש היגיון בריא....לנסוע ברכבת בקו באר שבע לתל אביב זה אקט של טירוף, שיגעון. תשמע, כל הזמן כתבו ודיברו על הבלאגן באוטובוסים לתל אביב וממנה. עליתי על אוטובוס 380 בבאר שבע, יום ראשון 8 בבוקר חצי אוטובוס ריק. בפקקים נתקעתי 5-7 דקות. אני בטוח שברכבת אנשים ישבו אחד על השני וגם שילמו כפול ובטח שבטח לא הגיעו לפניי לת"א.
וואלה, מעניין...
התכוונתי שאתה לא חובב את רכבת ישראל, לא רכבות (טעות שלי בניסוח). אם זה ככה, אז זה בהחלט עדיף להשתמש באוטובוס.
 

S a m B o o k i

New member
אני יודע שאתה לא חובב רכבת, אבל תאמין לי...
זה לא כדאי, זה סיפור לעלות על האוטובוסים בשעות הבוקר, והבנתי מהנהג שמה שקורה במחלף אשדוד בזמן העבודות זה פשוט זוועה.
ממש ממש לא זוועה.
אולי בפעם הראשונה קשה קצת להתרגל לשינוי , אבל עד מהרה אתה מתרגל וזה מהיר מאוד. ובכלל רחוק מלהיות זוועה. אולי עיכוב של אולי 2 דקות תמימות בקושי.
 
ממש ממש לא זוועה.
אולי בפעם הראשונה קשה קצת להתרגל לשינוי , אבל עד מהרה אתה מתרגל וזה מהיר מאוד. ובכלל רחוק מלהיות זוועה. אולי עיכוב של אולי 2 דקות תמימות בקושי.
תראה, לא נסעתי לאחרונה באוטובוס לתל אביב...
בשעות האלו, אבל נהג שאני מכיר אמר לי שזה זוועה, אני נסעתי ב - 2005 מספר פעמים בודדות עד שהתייאשתי וחזרתי לרכבת.
 

harhanegev

New member
סטטיסטיקת נסיעות אוטובוסים
האם נסיעה ב"ש-ת"א הינה שעה וחצי
התשובה כמובן תלוי בשעות ובימים. באוטובוסים של הבוקר/אחה"צ זמן הנסיעה מתמשך עקב פקקי איילון. למה חברות האוטובוסים (לפחות הבין עירוניות) לא רושמות את הזמן המשוער בידיעת תנאי הדרך
ברוב המכריע של שעות השירות זה 1:20-1:25 .
במיעוט הזמנים, בוקר לכיוון תל אביב ואחה"צ לכיוון ב"ש, זמנים ארוכים יותר עקב הפקקים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה