סטטיסטיקה של זמני אמת

מצב
הנושא נעול.

guyweiss

New member


הסיבה פשוטה: כי לא אוסרים על אגד לעשות זאת
לכן הם מנצלים את העובדה הזאת ודוחפים את הקווים האלה למלא סידורים בינעירוניים, בהתאם לשיטת בניית הסידורים הגרועה שלהם (אולי הדבר היחיד באגודה שעדיין נותר פרימיטיבי).
בדיוק כמו שהם עשו עד לא מזמן עם הרבה קווים עירוניים נוספים בגוש דן ובחיפה, עד שמשרד התחבורה התערב והגדיר את הקווים כמונגשים.

מצד שני וכפי שכתבתי אתמול בשירשור אחר, פקידי משרד התחבורה לא ממש ידועים בהבנתם הגדולה בתחבורה הציבורית ובהכרתם את המערכת.
לכן כמו שהם יכולים לחייב הפעלה עם אוטובוסים עירוניים, כך הם גם יכולים לחייב הפעלה עם מכונות בינעירוניות בלבד וזאת מסיבות שנשגבות מבינתו של כל מי שקצת מבין עניין.
זה בדיוק מה שהם עשו למטרופולין עם קווים 47 ו-90, אותם הגדירו ברוב טיפשותם כבינעירוניים, כנראה רק משום שהם חוצים גבול מלאכותי בין רשויות מוניציפליות שונות.
 

אוהד11

New member


הסיבה פשוטה: כי לא אוסרים על אגד לעשות זאת
לכן הם מנצלים את העובדה הזאת ודוחפים את הקווים האלה למלא סידורים בינעירוניים, בהתאם לשיטת בניית הסידורים הגרועה שלהם (אולי הדבר היחיד באגודה שעדיין נותר פרימיטיבי).
בדיוק כמו שהם עשו עד לא מזמן עם הרבה קווים עירוניים נוספים בגוש דן ובחיפה, עד שמשרד התחבורה התערב והגדיר את הקווים כמונגשים.

מצד שני וכפי שכתבתי אתמול בשירשור אחר, פקידי משרד התחבורה לא ממש ידועים בהבנתם הגדולה בתחבורה הציבורית ובהכרתם את המערכת.
לכן כמו שהם יכולים לחייב הפעלה עם אוטובוסים עירוניים, כך הם גם יכולים לחייב הפעלה עם מכונות בינעירוניות בלבד וזאת מסיבות שנשגבות מבינתו של כל מי שקצת מבין עניין.
זה בדיוק מה שהם עשו למטרופולין עם קווים 47 ו-90, אותם הגדירו ברוב טיפשותם כבינעירוניים, כנראה רק משום שהם חוצים גבול מלאכותי בין רשויות מוניציפליות שונות.
 

mister K

New member
567 זה מעורב עירוניות ובינעירוניות.

העיקר של-567 שולחים קצרות
567 זה מעורב עירוניות ובינעירוניות.
אבל שם זה פחות קריטי בגלל אופי הקו.

אגב, היום קווים שלחו לקו 475 מכונה עירונית.
זו פעם ראשונה שאני רואה עירונית בקו הזה מאז שעבר אליהם, אבל באגד זו הייתה נורמה.
 

droriko

New member
פעם 567 היה קו של בינעירוניות בעיקר

567 זה מעורב עירוניות ובינעירוניות.
אבל שם זה פחות קריטי בגלל אופי הקו.

אגב, היום קווים שלחו לקו 475 מכונה עירונית.
זו פעם ראשונה שאני רואה עירונית בקו הזה מאז שעבר אליהם, אבל באגד זו הייתה נורמה.
פעם 567 היה קו של בינעירוניות בעיקר
היום זה התהפך, רק פעם ב יוצא לך לראות שם בינעירונית
 

mister K

New member
באגד בשרון הכל קצרות, לא קצרה זו רק מפרקית.

מיעוט
לא מבין איך משרד התחבורה בכלל מאשר לאגד להכניס קצרות לקו. יש שעות שהוא משאיר נוסעים בתחנה.
באגד בשרון הכל קצרות, לא קצרה זו רק מפרקית.
 

אורי404

New member
להיפך הבינעירוניים משאירים נוסעים בתחנות

מיעוט
לא מבין איך משרד התחבורה בכלל מאשר לאגד להכניס קצרות לקו. יש שעות שהוא משאיר נוסעים בתחנה.
להיפך הבינעירוניים משאירים נוסעים בתחנות
בבינעירוניים יש הגבלה של 10 נוסעים בעמידה.
בעירוניים אין הגבלה.
בכל מקרה מתבקש לתגבר את קו 567. בין היתר בשעות אחרי הצהרים לכיוון כפר סבא.
לאו דווקא מהתחנה המרכזית. שייצאו מצומת עילית לכיוון כפר סבא.
 

olli3

New member
מנהל
475 הפך להיות הישיר מיהוד-מסובים לת"א.

567 זה מעורב עירוניות ובינעירוניות.
אבל שם זה פחות קריטי בגלל אופי הקו.

אגב, היום קווים שלחו לקו 475 מכונה עירונית.
זו פעם ראשונה שאני רואה עירונית בקו הזה מאז שעבר אליהם, אבל באגד זו הייתה נורמה.
475 הפך להיות הישיר מיהוד-מסובים לת"א.
ממשיך לבצע הורדה בלבד בתוך ת"א בכיוון הנסיעה לתמח"ת ואיסוף בלבד בכיוון הנסיעה ללוד.

יהוד זוכה לאחלה של שירות עם קו 475 שרבים נמנעו ממנו בשל כך שלא היה כלול בכרטוס המשותף בימי ויאולה.
 

אורי404

New member
פעלו בו בעבר מפרקיות

לא מבין למה הוא נוסע בכלל עם מכונה בינעירונית
הקו הזה הוא לא בינעירוני, צריכות להיות בו מפרקיות.
פעלו בו בעבר מפרקיות
עד סוף שנות התשעים או תחילת שנות האלפיים פעלו בקו 501 מפרקיות סדירות.
יש תכנון עתידי למפרקיות, כאשר יהיה BRT רעננה-תל אביב, פחות או יותר במסלול 501.
 

olli3

New member
מנהל
היו בו מפרקיות גם ב2007-2008 והיו גם על 29.

פעלו בו בעבר מפרקיות
עד סוף שנות התשעים או תחילת שנות האלפיים פעלו בקו 501 מפרקיות סדירות.
יש תכנון עתידי למפרקיות, כאשר יהיה BRT רעננה-תל אביב, פחות או יותר במסלול 501.
היו בו מפרקיות גם ב2007-2008 והיו גם על 29.
נסעתי לא מעט להרצליה בשנים האלו (פעם, פעמיים או שלוש פעמים בשבוע) ובמיוחד עם 501 ו29. נתקלתי לא מעט פעמים במפרקיות בקווים האלו, גם בימי חול וגם בימי שישי.
 

אורי404

New member
הסדירות היו עד תחילת האלפיים

היו בו מפרקיות גם ב2007-2008 והיו גם על 29.
נסעתי לא מעט להרצליה בשנים האלו (פעם, פעמיים או שלוש פעמים בשבוע) ובמיוחד עם 501 ו29. נתקלתי לא מעט פעמים במפרקיות בקווים האלו, גם בימי חול וגם בימי שישי.
הסדירות היו עד תחילת האלפיים
בקו 29 המפרקיות היו תחילת שנות האלפיים. בחלק גדול מהאוטובוסים פעלו המפרקיות. מאוחר יותר באופן מדורג החליפו לאוטובוסים רגילים. תחילה במרצדס O405 סגולות, שהיו לאותה תקופה חדשות יד ראשונה. בהמשך המאנים NLנמוכי רצפה.
בקו 501 בחלק מהאוטובוסים פעלו מפרקיות סדירות. או עד סוף שנות התשעים או עד תחילת שנות האלפיים.
אחרי (למשל 2007-2008, שכתבת) פעלו מפרקיות בקווים השונים. אלה הן מפרקיות מסניפי רחובות או ראשון לציון.
עד היום אפשר לראות לפעמים. למשל בבקרים פעלה (ואולי עדיין פועלת) בקו 561 מפרקית.
 

טנק2

New member
בקו 501 אני זוכר שחלק מהנסיעות היו גם

הסדירות היו עד תחילת האלפיים
בקו 29 המפרקיות היו תחילת שנות האלפיים. בחלק גדול מהאוטובוסים פעלו המפרקיות. מאוחר יותר באופן מדורג החליפו לאוטובוסים רגילים. תחילה במרצדס O405 סגולות, שהיו לאותה תקופה חדשות יד ראשונה. בהמשך המאנים NLנמוכי רצפה.
בקו 501 בחלק מהאוטובוסים פעלו מפרקיות סדירות. או עד סוף שנות התשעים או עד תחילת שנות האלפיים.
אחרי (למשל 2007-2008, שכתבת) פעלו מפרקיות בקווים השונים. אלה הן מפרקיות מסניפי רחובות או ראשון לציון.
עד היום אפשר לראות לפעמים. למשל בבקרים פעלה (ואולי עדיין פועלת) בקו 561 מפרקית.
בקו 501 אני זוכר שחלק מהנסיעות היו גם
בינעירוני. O303 למשל.
 

droriko

New member
הסיבה ש-501 יותר עמוס

שני הקווים עמוסים בצורה מזוויעה אבל 501 יותר
501 עמוס כמו קופסת סרדינים גם בנסיעה האחרונה שלו ב00:00 בלילה ובכלל הוא תמיד מפוצץ באנשים ואין בו מקום לנשום. 29 עמוס לעייפה אבל לדעתי פחות מ501 הנוראי. לדעתי את שני הקווים חייבים לתגבר ולהפעיל עם מפרקיות עוד הרבה לפני הBRT המיוחל..
הסיבה ש-501 יותר עמוס
היא כי ב-29 יש תחלופה גבוהה יותר של נוסעים. בעוד 501 זה קו לתל אביב יותר, 29 משמשת גם בתור קו פנימי של 3 ערים(זה חוץ מאלה שנוסעים מעיר לעיר).
 

alantan

New member
למרות שאין ממש מניעה מלהשתמש בו בתור קו פנימי

הסיבה ש-501 יותר עמוס
היא כי ב-29 יש תחלופה גבוהה יותר של נוסעים. בעוד 501 זה קו לתל אביב יותר, 29 משמשת גם בתור קו פנימי של 3 ערים(זה חוץ מאלה שנוסעים מעיר לעיר).
למרות שאין ממש מניעה מלהשתמש בו בתור קו פנימי
ברעננה והרצליה.
 

אורי404

New member
זה בגלל סידור דפוק של הקווים ושל הכרטוס

הרבה פעמים הוא יוצא מתל אביב מפוצץ
רק בתחנה מרכזית יכולים לחכות לו 20 איש
זה בגלל סידור דפוק של הקווים ושל הכרטוס
קו 501 הוא מהקווים העיקריים, אם לא היחידים, שמכיוון תל אביב מוריד בדרך נמיר.
בעבר בקו 601 היה אפשר לרדת בדרך נמיר. אני לא בטוח, שכמות הנוסעים בנסיעות קו 601 כל כך גבוהה מתל אביב לכיוון הרצליה וצפונה, שלא מאפשרים הורדה בתל אביב. מה גם, ש-601 ואחרים הם לא בכרטוס המשותף עם "אגד"-"דן"-"מטרופולין"-"קווים".
אם 601 היה מוריד בתל אביב ואם הוא היה כלול בכרטוס המשותף, להערכתי העומס בקו 501 היה יורד במידת מה.
אתה גם כותב דבר נכון, שהרבה נוסעים בקו 501 משתמשים מרעננה ומהרצליה לתל אביב. זה משום, שזהו הקו העיקרי.
לקו 504 נסיעות מעטות, גם בשעות היוממות. הוספת נסיעות של 504 הייתה מורידה מעומס 501 וגם מעומס 567, במקום נוסעים רבים, שכיום יורדים ב-567 בצומת רעננה ושם מחליפים לאוטובוס לרעננה.
גם לקו 521, שמסלולו טוב, יש נסיעות ספורות.
בנוסף היה מוטב, שיפעל קו מרעננה לתל אביב, במסלול אחר: נסיעה לאורך אחוזה. פנייה בדרך ירושלים ימינה לבריגדה היהודית והמשך למחלף כפר שמריהו לכביש החוף. השירות היה גם משתפר לאזורים שונים של הרצליה, כמו גן רשל/נחלת עדה ושל שכונות חדשות, שנוספו להרצליה בעשור האחרון.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה