סטטיסטיקה של זמני אמת

מצב
הנושא נעול.

droriko

New member


זה בגלל סידור דפוק של הקווים ושל הכרטוס
קו 501 הוא מהקווים העיקריים, אם לא היחידים, שמכיוון תל אביב מוריד בדרך נמיר.
בעבר בקו 601 היה אפשר לרדת בדרך נמיר. אני לא בטוח, שכמות הנוסעים בנסיעות קו 601 כל כך גבוהה מתל אביב לכיוון הרצליה וצפונה, שלא מאפשרים הורדה בתל אביב. מה גם, ש-601 ואחרים הם לא בכרטוס המשותף עם "אגד"-"דן"-"מטרופולין"-"קווים".
אם 601 היה מוריד בתל אביב ואם הוא היה כלול בכרטוס המשותף, להערכתי העומס בקו 501 היה יורד במידת מה.
אתה גם כותב דבר נכון, שהרבה נוסעים בקו 501 משתמשים מרעננה ומהרצליה לתל אביב. זה משום, שזהו הקו העיקרי.
לקו 504 נסיעות מעטות, גם בשעות היוממות. הוספת נסיעות של 504 הייתה מורידה מעומס 501 וגם מעומס 567, במקום נוסעים רבים, שכיום יורדים ב-567 בצומת רעננה ושם מחליפים לאוטובוס לרעננה.
גם לקו 521, שמסלולו טוב, יש נסיעות ספורות.
בנוסף היה מוטב, שיפעל קו מרעננה לתל אביב, במסלול אחר: נסיעה לאורך אחוזה. פנייה בדרך ירושלים ימינה לבריגדה היהודית והמשך למחלף כפר שמריהו לכביש החוף. השירות היה גם משתפר לאזורים שונים של הרצליה, כמו גן רשל/נחלת עדה ושל שכונות חדשות, שנוספו להרצליה בעשור האחרון.
 

mister K

New member
העיכוב בתחנות הוא בגלל נהגים שלא יודעים לעבוד

לא בהכרח. קו 29 הרבה יותר עמוס מאשר 501...
עד כדי כך ש29 שיצא בשעה X, יתעכב בכל תחנה לתשלום ולהעלאת הנוסעים (עד שיוכל לסגור את דלת האוטובוס) כל כך הרבה זמן, כך שקו 29 הבא ידביק אותו, והם יגיעו ב"שרשרת" לתחנות בהמשך המסלול.
העיכוב בתחנות הוא בגלל נהגים שלא יודעים לעבוד
עובדה שהאוטובוס שאחריו מדביק אותו כי הוא עובד יותר מהיר.
 

טנק2

New member
|

העיכוב בתחנות הוא בגלל נהגים שלא יודעים לעבוד
עובדה שהאוטובוס שאחריו מדביק אותו כי הוא עובד יותר מהיר.
|
יש אצלם נהגים שלא יודעים לעבוד, למרות שיש מקרים ששעת עומס ועיכובים בדרך/חוסר תיאום עם הרמזורים עשויים לעכב מאוד את האוטובוס.
 

olli3

New member
מנהל
יש יותר מידי כאלו בקו 29. מדביקים ועוקפים

העיכוב בתחנות הוא בגלל נהגים שלא יודעים לעבוד
עובדה שהאוטובוס שאחריו מדביק אותו כי הוא עובד יותר מהיר.
יש יותר מידי כאלו בקו 29. מדביקים ועוקפים
ומסיימים את המסלול לפני הנהג האיטי. הייתה פעם אחת שהנהג היה כל כך איטי (עצר בתחנות שאף אחד לא ממתין בהם וגם אף אחד לא צלצל כדי לרדת). ירדתי ממנו בתחנה של קניון שבעת הכוכבים אחרי שהוא יוצא מהרכבת כי היה 29 שבדיוק נכנס לתחנת הרכבת (בכיוון הנסיעה שלי), תוך 5 דקות זה שהחלפתי אליו עקף את ההוא שהתעקש לעצור בכל תחנה ותחנה.
 

Nephilim

New member
הנהגים של קו 70 הם הכי נוראיים...

יש יותר מידי כאלו בקו 29. מדביקים ועוקפים
ומסיימים את המסלול לפני הנהג האיטי. הייתה פעם אחת שהנהג היה כל כך איטי (עצר בתחנות שאף אחד לא ממתין בהם וגם אף אחד לא צלצל כדי לרדת). ירדתי ממנו בתחנה של קניון שבעת הכוכבים אחרי שהוא יוצא מהרכבת כי היה 29 שבדיוק נכנס לתחנת הרכבת (בכיוון הנסיעה שלי), תוך 5 דקות זה שהחלפתי אליו עקף את ההוא שהתעקש לעצור בכל תחנה ותחנה.
הנהגים של קו 70 הם הכי נוראיים...
הם נוסעים כל כך לאט... מתעכבים כל כך הרבה בתחנות...
שלשום כשנסעתי חלק מהנוסעים כבר צעקו לנהג שיסע כבר מרוב שהוא התעכב בתחנה והתעסק עם הכרטיסים והרב קווים...

באופן כללי תמיד שיש לי בחירה אני מעדיף לעלות על האוטובוסים של קווים..
 

droriko

New member
ברור שהם מתעכבים הרבה בתחנות

הנהגים של קו 70 הם הכי נוראיים...
הם נוסעים כל כך לאט... מתעכבים כל כך הרבה בתחנות...
שלשום כשנסעתי חלק מהנוסעים כבר צעקו לנהג שיסע כבר מרוב שהוא התעכב בתחנה והתעסק עם הכרטיסים והרב קווים...

באופן כללי תמיד שיש לי בחירה אני מעדיף לעלות על האוטובוסים של קווים..
ברור שהם מתעכבים הרבה בתחנות
כי כל תחנה עולים לך איזה 20 איש,זה קו זועתי עוד מהתקופה שהייתי נוסע איתו לבסיס בתל השומר.
 

mister K

New member
זה דווקא לא קו כזה נורא.

ברור שהם מתעכבים הרבה בתחנות
כי כל תחנה עולים לך איזה 20 איש,זה קו זועתי עוד מהתקופה שהייתי נוסע איתו לבסיס בתל השומר.
זה דווקא לא קו כזה נורא.
ובשעות הערב בכלל אין הרבה נוסעים.
 

droriko

New member
אבל עד הערב הוא עובד חזק בלי מנוחה

זה דווקא לא קו כזה נורא.
ובשעות הערב בכלל אין הרבה נוסעים.
אבל עד הערב הוא עובד חזק בלי מנוחה
שלא לדבר על השעה של החיילים שהוא משאיר נוסעים כבר בזבוטינסקי.
 

droriko

New member
כל הקוים של זבוטינסקי הם קוים חזקים

אבל עד הערב הוא עובד חזק בלי מנוחה
שלא לדבר על השעה של החיילים שהוא משאיר נוסעים כבר בזבוטינסקי.
כל הקוים של זבוטינסקי הם קוים חזקים
 

Nephilim

New member
זה לא קשור...

ברור שהם מתעכבים הרבה בתחנות
כי כל תחנה עולים לך איזה 20 איש,זה קו זועתי עוד מהתקופה שהייתי נוסע איתו לבסיס בתל השומר.
זה לא קשור...
הנהגים נוסעים לאט, מתעקשים לנסוע בנתיב הימני ולהתקע בפקק של הנתיב שעולה לגבעת שמואל למרות שאפשר לעקוף אותו...
באופן כללי אני מרבה לנסוע בתח"צ והנסיעה בקו 70 מתל השומר תמיד מרגישה כמו נצח...
 

mister K

New member
בקו 70 יש רק נהג אחד נוראי מוכר למדי...

הנהגים של קו 70 הם הכי נוראיים...
הם נוסעים כל כך לאט... מתעכבים כל כך הרבה בתחנות...
שלשום כשנסעתי חלק מהנוסעים כבר צעקו לנהג שיסע כבר מרוב שהוא התעכב בתחנה והתעסק עם הכרטיסים והרב קווים...

באופן כללי תמיד שיש לי בחירה אני מעדיף לעלות על האוטובוסים של קווים..
בקו 70 יש רק נהג אחד נוראי מוכר למדי...
הוא תמיד עובד בערב וכל פעם על סידור אחר, כך שגם לא תמיד אפשר לדעת באיזו שעה ייפלו עליו.
חוץ ממנו, רוב הנהגים בקו עובדים בסדר גמור (אלא אם יש חדשים שאני לא מכיר).

לא שקו 68 יותר טוב עם הנהגים של קווים שעד שלומדים לעבוד כבר מתחלפים בזחלנים חדשים.
 

Nephilim

New member
באופן כללי הנסיעה באוטובוסים של קווים

בקו 70 יש רק נהג אחד נוראי מוכר למדי...
הוא תמיד עובד בערב וכל פעם על סידור אחר, כך שגם לא תמיד אפשר לדעת באיזו שעה ייפלו עליו.
חוץ ממנו, רוב הנהגים בקו עובדים בסדר גמור (אלא אם יש חדשים שאני לא מכיר).

לא שקו 68 יותר טוב עם הנהגים של קווים שעד שלומדים לעבוד כבר מתחלפים בזחלנים חדשים.
באופן כללי הנסיעה באוטובוסים של קווים
מרגישה מהירה יותר...
לא יודע להסביר למה זה ככה...

אגב, קו 70 מעצבן אותי במיוחד לאור חוסר הסבלנות של הנהגים.
על התחנה בתל השומר תלו דף עם נוסח עצבני מאוד כלפי הנוסעים שאומר שקו 70 לא עוצר בעזריאלי ושיפסיקו לשאול את הנהג.
זה ממש הרתיח אותי. אני חושב שזו חוצפה ובמיוחד כשזה נעשה בתחנת קצה שבה אמור להיות סדרן שאמור לאכוף קצת משמעת מצד הנהגים. חלק מעבודתו של נהג זה גם מתן שירות, גם אם זה לא אמור להיות כך בתאוריה - דה פקטו זה כך.. וכל נהג יודע את זה. לענות בנימוס לשאלה של נוסע זה לא כל כך מסובך.
 

cwen

New member
לא חכם מי שתלה שלט כזה

באופן כללי הנסיעה באוטובוסים של קווים
מרגישה מהירה יותר...
לא יודע להסביר למה זה ככה...

אגב, קו 70 מעצבן אותי במיוחד לאור חוסר הסבלנות של הנהגים.
על התחנה בתל השומר תלו דף עם נוסח עצבני מאוד כלפי הנוסעים שאומר שקו 70 לא עוצר בעזריאלי ושיפסיקו לשאול את הנהג.
זה ממש הרתיח אותי. אני חושב שזו חוצפה ובמיוחד כשזה נעשה בתחנת קצה שבה אמור להיות סדרן שאמור לאכוף קצת משמעת מצד הנהגים. חלק מעבודתו של נהג זה גם מתן שירות, גם אם זה לא אמור להיות כך בתאוריה - דה פקטו זה כך.. וכל נהג יודע את זה. לענות בנימוס לשאלה של נוסע זה לא כל כך מסובך.
לא חכם מי שתלה שלט כזה
גם מעליב את הנוסע התמים שזו פעם ראשונה שלו בקו, וגם לא מספק לו את המידע שהוא צריך.

יותר חכם היה לכתוב: "קו 70 לא עוצר בעזריאלי. כדי להגיע לעזריאלי סעו כך וכך".
היה גם מייתר את השאלות לנהג וגם נותן את המידע לאנשים שצריכים להגיע לעזריאלי.
 

mister K

New member
זה כי בטח החיילים מטמטמים את הנהגים בשאלה הזו

באופן כללי הנסיעה באוטובוסים של קווים
מרגישה מהירה יותר...
לא יודע להסביר למה זה ככה...

אגב, קו 70 מעצבן אותי במיוחד לאור חוסר הסבלנות של הנהגים.
על התחנה בתל השומר תלו דף עם נוסח עצבני מאוד כלפי הנוסעים שאומר שקו 70 לא עוצר בעזריאלי ושיפסיקו לשאול את הנהג.
זה ממש הרתיח אותי. אני חושב שזו חוצפה ובמיוחד כשזה נעשה בתחנת קצה שבה אמור להיות סדרן שאמור לאכוף קצת משמעת מצד הנהגים. חלק מעבודתו של נהג זה גם מתן שירות, גם אם זה לא אמור להיות כך בתאוריה - דה פקטו זה כך.. וכל נהג יודע את זה. לענות בנימוס לשאלה של נוסע זה לא כל כך מסובך.
זה כי בטח החיילים מטמטמים את הנהגים בשאלה הזו
בשורה התחתונה, נהג אוטובוס הוא לא מודיעין וכל השאלות האלו מעכבות אותו ואת כל הנוסעים.
אם יש שאלה שנשאלת כל הזמן, מן הראוי לשים שלט ברור בתחנה שיבהיר את התשובה. ובכלל אני טוען כל הזמן שבנוסף למהפכה בקווים ובשיטת התשלום, צריך לעשות גם מהפכה במערכות המידע שתהפוך אותן ליותר ידידותיות לנוסע. רק כך יוציאו מהנהגים את תפקיד המודיעין.

ובכל זאת, אין להכליל על כל הנהגים בקו שביניהם יש גם נהגים סבלניים.
בקו 70 יש נהג שכיר ותיק אתיופי מאוד לא נחמד (די נדיר אצל נהגים מהמגזר הזה) ששונא שאלות וגם בורח לנוסעים, ועוד איזה נהג אחד מבוגר שעובד בערב שגם הוא לא הכי נחמד. אבל חוץ מהם לא נתקלתי שם בבעיות כאלו עם נהגים ויש בקו הזה הרבה נהגים טובים.

לגבי התחושה שלך שנסיעה בקווים יותר מהירה, נראה לי שזו הרגשה שלך בלבד.
בכל חברה יש נהגים שיודעים לעבוד ונהגים שלא יודעים לעבוד. דווקא באגד ודן אחוז הנהגים שיודעים לעבוד גבוה יותר מבחברות החדשות.
 

Nephilim

New member
בוא נבחן את הסיטואציה

זה כי בטח החיילים מטמטמים את הנהגים בשאלה הזו
בשורה התחתונה, נהג אוטובוס הוא לא מודיעין וכל השאלות האלו מעכבות אותו ואת כל הנוסעים.
אם יש שאלה שנשאלת כל הזמן, מן הראוי לשים שלט ברור בתחנה שיבהיר את התשובה. ובכלל אני טוען כל הזמן שבנוסף למהפכה בקווים ובשיטת התשלום, צריך לעשות גם מהפכה במערכות המידע שתהפוך אותן ליותר ידידותיות לנוסע. רק כך יוציאו מהנהגים את תפקיד המודיעין.

ובכל זאת, אין להכליל על כל הנהגים בקו שביניהם יש גם נהגים סבלניים.
בקו 70 יש נהג שכיר ותיק אתיופי מאוד לא נחמד (די נדיר אצל נהגים מהמגזר הזה) ששונא שאלות וגם בורח לנוסעים, ועוד איזה נהג אחד מבוגר שעובד בערב שגם הוא לא הכי נחמד. אבל חוץ מהם לא נתקלתי שם בבעיות כאלו עם נהגים ויש בקו הזה הרבה נהגים טובים.

לגבי התחושה שלך שנסיעה בקווים יותר מהירה, נראה לי שזו הרגשה שלך בלבד.
בכל חברה יש נהגים שיודעים לעבוד ונהגים שלא יודעים לעבוד. דווקא באגד ודן אחוז הנהגים שיודעים לעבוד גבוה יותר מבחברות החדשות.
בוא נבחן את הסיטואציה
ברוב המקרים הנהגים מגיעים לתחנה לפני הזמן ומעלים את הנוסעים, זוהי התחנה הראשונה בקו. אין לנהג שום סיבה עניינית לא לענות לשאלות הנוסעים בתחנה הזאת... הוא עוד לא התחיל בנסיעה.
הסיבה היחידה היא חוסר סבלנות.

ובכל מקרה, אני חושב שנהג ללא סבלנות לא צריך לעבוד בקווי שירות. בין אם זה אמור להיות כך או לא. דה פקטו זה כך.. ונהג בתח"צ צריך לדעת שאחת התכונות הנדרשות כדי לעבוד במקצוע הזה היא סבלנות ואורך רוח.

לעניין התחושה, כשאני חושב על זה, זה הרבה יותר מכך... בכל הפעמים שנסעתי עם קווים תמיד הספקתי להגיע לרכבת.. וכשאני נוסע בקו 70 ברוב הפעמים אני לא מספיק לרכבת.. אולי מכאן מגיעה התחושה.
 

droriko

New member
במקרה אני מכיר את האתיופי הזה

זה כי בטח החיילים מטמטמים את הנהגים בשאלה הזו
בשורה התחתונה, נהג אוטובוס הוא לא מודיעין וכל השאלות האלו מעכבות אותו ואת כל הנוסעים.
אם יש שאלה שנשאלת כל הזמן, מן הראוי לשים שלט ברור בתחנה שיבהיר את התשובה. ובכלל אני טוען כל הזמן שבנוסף למהפכה בקווים ובשיטת התשלום, צריך לעשות גם מהפכה במערכות המידע שתהפוך אותן ליותר ידידותיות לנוסע. רק כך יוציאו מהנהגים את תפקיד המודיעין.

ובכל זאת, אין להכליל על כל הנהגים בקו שביניהם יש גם נהגים סבלניים.
בקו 70 יש נהג שכיר ותיק אתיופי מאוד לא נחמד (די נדיר אצל נהגים מהמגזר הזה) ששונא שאלות וגם בורח לנוסעים, ועוד איזה נהג אחד מבוגר שעובד בערב שגם הוא לא הכי נחמד. אבל חוץ מהם לא נתקלתי שם בבעיות כאלו עם נהגים ויש בקו הזה הרבה נהגים טובים.

לגבי התחושה שלך שנסיעה בקווים יותר מהירה, נראה לי שזו הרגשה שלך בלבד.
בכל חברה יש נהגים שיודעים לעבוד ונהגים שלא יודעים לעבוד. דווקא באגד ודן אחוז הנהגים שיודעים לעבוד גבוה יותר מבחברות החדשות.
במקרה אני מכיר את האתיופי הזה
עם שיער שיבה נכון?

אלי ולנהגים הוא מאד נחמד, אבל אחרי כל השנים כבר נמאס לו מכל השאלות הדביליות של הנוסעים ואני יכול להבין אותו.
 

droriko

New member
אבל נסעתי איתו המון ואף פעם

במקרה אני מכיר את האתיופי הזה
עם שיער שיבה נכון?

אלי ולנהגים הוא מאד נחמד, אבל אחרי כל השנים כבר נמאס לו מכל השאלות הדביליות של הנוסעים ואני יכול להבין אותו.
אבל נסעתי איתו המון ואף פעם
הוא לא דילג על תחנה,אולי בנסיעות לא איתי לא יודע
 

mister K

New member
כן זה הוא, נהג מגעיל במיוחד.

במקרה אני מכיר את האתיופי הזה
עם שיער שיבה נכון?

אלי ולנהגים הוא מאד נחמד, אבל אחרי כל השנים כבר נמאס לו מכל השאלות הדביליות של הנוסעים ואני יכול להבין אותו.
כן זה הוא, נהג מגעיל במיוחד.
לנוסעים הוא פשוט דוחה בדיבור ובהתנהגות.
פעם איזו נוסעת עם עגלה שאלה אותו שאלה, אמר לה כן וכשהתכוונה להעלות את העגלה סגר לה את הדלת בפנים ונסע.
זה לא עניין של חוסר סבלנות שאפשר להבין, זה פשוט בנאדם מגעיל.
 

droriko

New member
טוב בדבר מהסוג הזה לא נתקלתי אצלו

כן זה הוא, נהג מגעיל במיוחד.
לנוסעים הוא פשוט דוחה בדיבור ובהתנהגות.
פעם איזו נוסעת עם עגלה שאלה אותו שאלה, אמר לה כן וכשהתכוונה להעלות את העגלה סגר לה את הדלת בפנים ונסע.
זה לא עניין של חוסר סבלנות שאפשר להבין, זה פשוט בנאדם מגעיל.
טוב בדבר מהסוג הזה לא נתקלתי אצלו
אבל אני מאמין לך כשאתה אומר את זה
 

droriko

New member
לגבי מערכות מידע

זה כי בטח החיילים מטמטמים את הנהגים בשאלה הזו
בשורה התחתונה, נהג אוטובוס הוא לא מודיעין וכל השאלות האלו מעכבות אותו ואת כל הנוסעים.
אם יש שאלה שנשאלת כל הזמן, מן הראוי לשים שלט ברור בתחנה שיבהיר את התשובה. ובכלל אני טוען כל הזמן שבנוסף למהפכה בקווים ובשיטת התשלום, צריך לעשות גם מהפכה במערכות המידע שתהפוך אותן ליותר ידידותיות לנוסע. רק כך יוציאו מהנהגים את תפקיד המודיעין.

ובכל זאת, אין להכליל על כל הנהגים בקו שביניהם יש גם נהגים סבלניים.
בקו 70 יש נהג שכיר ותיק אתיופי מאוד לא נחמד (די נדיר אצל נהגים מהמגזר הזה) ששונא שאלות וגם בורח לנוסעים, ועוד איזה נהג אחד מבוגר שעובד בערב שגם הוא לא הכי נחמד. אבל חוץ מהם לא נתקלתי שם בבעיות כאלו עם נהגים ויש בקו הזה הרבה נהגים טובים.

לגבי התחושה שלך שנסיעה בקווים יותר מהירה, נראה לי שזו הרגשה שלך בלבד.
בכל חברה יש נהגים שיודעים לעבוד ונהגים שלא יודעים לעבוד. דווקא באגד ודן אחוז הנהגים שיודעים לעבוד גבוה יותר מבחברות החדשות.
לגבי מערכות מידע
כבר עכשיו יש השקעה,וברוב התחנות של דן יש מפות ברורות,ובכל זאת אנשים לא טורחים להציץ בהם, כי למה לטרוח אם אתה יכול לשאול כל נהג שעובר אם הוא מגיע לאיפה שאתה צריך?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה