סטטיסטיקה...סטטיסטיקה...סטטיסטיקה

מצב
הנושא נעול.

קובי לו

New member
סטטיסטיקה...סטטיסטיקה...סטטיסטיקה

סטטיסטיקה...סטטיסטיקה...סטטיסטיקה
ובכן, עם תום החגים, נשאלה השאלה כמה מכוניות חונות בחניוני הרכבת בימי חול? הכוונה ליום חול ממוצע. היות ואני נאמן לאמרה 'אין הביישן למד ואין הקפדן מם' (זו ארץ זו) אמרתי לעצמי שאני חייב לבדוק את הנושא. נסעתי היום, עם מכוניתי דווקא, על מנת לחסוך בהוצאות, תיכף תבינו. נסעתי לתחנות כפ"ס השונות. יש שתיים במספר, למי ששכח. ובכן המצב כדלהלן. הבדיקה נעשתה בשעות בין 14:00 ל-15:00, כלומר מרבית המכוניות של היוממים עדיין היו בחניונים, שכן עיקר היוממים חוזרים רק לקראת 16:00 ועד אפילו 19:00 או 20:00 ברכבת מהעיר הגדולה לפרברים. בתחנת סוקולוב, או כפר סבא, היו רק כ-40 מכוניות. לעומת זאת, בתחנת נורדאו, היא הוד השרון, היו כ-140 מכוניות. כן, פי 3.5 יותר מכוניות בנורדאו מאשר בסוקולוב. יש לכך שני הסברים. א) סוקולוב עוד לא נכנסה לתודעת מרבית הציבור באזור השרון (רעננה, כפ"ס והוד"ש). ב) סוקולוב קרובה ברגל להמון אנשים הן בכפ"ס והן בהוד"ש, ככה שאחוז גבוה מנוסעיה באים אליה בקו "11" (זוג רגליהם). הלאה לאורך הקו. תחנת ראה"ע צפון. חניון ענק צמוד למבנה היפה והמרשים של התחנה. בשעה של לקראת 16:00 היו בחניון הזה כ-350 מכוניות +-. כמות עצומה ומרשימה. ההסבר שלי לריבוי המכוניות (יותר מכפול משתי הכפר סבאיות גם יחד) הוא הריחוק העצום של התחנה מכל מקום מיושב. הן ראש העין עצמה והן כפר קאסם או ג'לג'וליה או כפר בארא או אורנית או אריאל (וגם מאלעד). מישובים אלו באים כמעט 99% מנוסעיה היוממים של התחנה הזו. ומכל אחד מהמקומות הללו זה לא בדיוק מרחק הליכה. נדמה לי שהתחנה היא במרחק של מעל חצי שעה הליכה לבתים הכי קרובים אליה. ככה שכולם חייבים מכונית/אוטובוס/טרמפ או מונית על מנת להגיע אליה. נסיעה במכוניתי הנאמנה לתחנת האונ' בת"א. מדוע עשיתי את הבדיקה ע"י נסיעה בה ולא ברכבת? על מנת להגיע לחניוני התחנות הייתי נאלץ לצאת משטח התחנה, מה שמחייב החתמת הכרטיס. כלומר לכל מקטע ומקטע לקנות כרטיס. דבר שהיה יוצא ביוקר רב. מהאונ' לקחתי רכבת ונסעתי לראשונים. זה היה ברכבת לאשקלון והחלפה למעבורת (שאטל) מלוד לראשון. המעבורת יצאה פונקט בזמן והגיע גם כן פונקט בזמן ליעדה. היו בה כ-30 עד 40 נוסעים (רכבת של 17:07 מלוד לראשל"ץ). בחניה בראשון היו כ-200 מכוניות +-. עד כאן פרק ראשון ברשימה. במהלך השבוע שבועיים הקרובים יאספו המשך הפרטים לגבי כמות הפרייבטים החונה ביום חול ממוצע במגרשי תחנות הרכבת. ההערכה שלי מדברת על מעל ל-3000 מכוניות שכאלו.
 

mucool2

New member
חת'כת פרויקט!

סטטיסטיקה...סטטיסטיקה...סטטיסטיקה
ובכן, עם תום החגים, נשאלה השאלה כמה מכוניות חונות בחניוני הרכבת בימי חול? הכוונה ליום חול ממוצע. היות ואני נאמן לאמרה 'אין הביישן למד ואין הקפדן מם' (זו ארץ זו) אמרתי לעצמי שאני חייב לבדוק את הנושא. נסעתי היום, עם מכוניתי דווקא, על מנת לחסוך בהוצאות, תיכף תבינו. נסעתי לתחנות כפ"ס השונות. יש שתיים במספר, למי ששכח. ובכן המצב כדלהלן. הבדיקה נעשתה בשעות בין 14:00 ל-15:00, כלומר מרבית המכוניות של היוממים עדיין היו בחניונים, שכן עיקר היוממים חוזרים רק לקראת 16:00 ועד אפילו 19:00 או 20:00 ברכבת מהעיר הגדולה לפרברים. בתחנת סוקולוב, או כפר סבא, היו רק כ-40 מכוניות. לעומת זאת, בתחנת נורדאו, היא הוד השרון, היו כ-140 מכוניות. כן, פי 3.5 יותר מכוניות בנורדאו מאשר בסוקולוב. יש לכך שני הסברים. א) סוקולוב עוד לא נכנסה לתודעת מרבית הציבור באזור השרון (רעננה, כפ"ס והוד"ש). ב) סוקולוב קרובה ברגל להמון אנשים הן בכפ"ס והן בהוד"ש, ככה שאחוז גבוה מנוסעיה באים אליה בקו "11" (זוג רגליהם). הלאה לאורך הקו. תחנת ראה"ע צפון. חניון ענק צמוד למבנה היפה והמרשים של התחנה. בשעה של לקראת 16:00 היו בחניון הזה כ-350 מכוניות +-. כמות עצומה ומרשימה. ההסבר שלי לריבוי המכוניות (יותר מכפול משתי הכפר סבאיות גם יחד) הוא הריחוק העצום של התחנה מכל מקום מיושב. הן ראש העין עצמה והן כפר קאסם או ג'לג'וליה או כפר בארא או אורנית או אריאל (וגם מאלעד). מישובים אלו באים כמעט 99% מנוסעיה היוממים של התחנה הזו. ומכל אחד מהמקומות הללו זה לא בדיוק מרחק הליכה. נדמה לי שהתחנה היא במרחק של מעל חצי שעה הליכה לבתים הכי קרובים אליה. ככה שכולם חייבים מכונית/אוטובוס/טרמפ או מונית על מנת להגיע אליה. נסיעה במכוניתי הנאמנה לתחנת האונ' בת"א. מדוע עשיתי את הבדיקה ע"י נסיעה בה ולא ברכבת? על מנת להגיע לחניוני התחנות הייתי נאלץ לצאת משטח התחנה, מה שמחייב החתמת הכרטיס. כלומר לכל מקטע ומקטע לקנות כרטיס. דבר שהיה יוצא ביוקר רב. מהאונ' לקחתי רכבת ונסעתי לראשונים. זה היה ברכבת לאשקלון והחלפה למעבורת (שאטל) מלוד לראשון. המעבורת יצאה פונקט בזמן והגיע גם כן פונקט בזמן ליעדה. היו בה כ-30 עד 40 נוסעים (רכבת של 17:07 מלוד לראשל"ץ). בחניה בראשון היו כ-200 מכוניות +-. עד כאן פרק ראשון ברשימה. במהלך השבוע שבועיים הקרובים יאספו המשך הפרטים לגבי כמות הפרייבטים החונה ביום חול ממוצע במגרשי תחנות הרכבת. ההערכה שלי מדברת על מעל ל-3000 מכוניות שכאלו.
חת'כת פרויקט!
 

קובי לו

New member
אתה, ברצינות, יכול לעזור לי

חת'כת פרויקט!
אתה, ברצינות, יכול לעזור לי
כשתהיה בפעם הבאה במלחה תבצע סריקה/ספירה מהירה של כמות המכוניות בחניון. הספירה לא צריכה להיות מדויקת על האחד, אלא מבחינתי מספיק סדר הגודל (כלומר כפולות של 10 או 20 מכוניות). נניח, תאמר שהיו כ-80 מכוניות בחניון (+-).
 

mucool2

New member
זה תלוי בשעה

אתה, ברצינות, יכול לעזור לי
כשתהיה בפעם הבאה במלחה תבצע סריקה/ספירה מהירה של כמות המכוניות בחניון. הספירה לא צריכה להיות מדויקת על האחד, אלא מבחינתי מספיק סדר הגודל (כלומר כפולות של 10 או 20 מכוניות). נניח, תאמר שהיו כ-80 מכוניות בחניון (+-).
זה תלוי בשעה
הבדיקה הכי אמינה צריכה להיעשות בצהריים, ואני לא יודע מתי אגיע לשם בשעה כזאת.
 

בועז ל

New member
קובי , בזה הרגע הוכתרת כרמ"ד

אתה, ברצינות, יכול לעזור לי
כשתהיה בפעם הבאה במלחה תבצע סריקה/ספירה מהירה של כמות המכוניות בחניון. הספירה לא צריכה להיות מדויקת על האחד, אלא מבחינתי מספיק סדר הגודל (כלומר כפולות של 10 או 20 מכוניות). נניח, תאמר שהיו כ-80 מכוניות בחניון (+-).
קובי , בזה הרגע הוכתרת כרמ"ד
סטטיסטיקה של הפורום . אתה כבר יכול לסמן
על חניון בית שמש. כאן אין מה לספור. החניון מלא כמעט בכל שעות היום + מספר מכוניות החונות במתחם ביג שאת מספרן נותר לנו רק לנחש.
 

mucool2

New member
אנייכול לבדוק גם ברחובות, בהזדמנות

אתה, ברצינות, יכול לעזור לי
כשתהיה בפעם הבאה במלחה תבצע סריקה/ספירה מהירה של כמות המכוניות בחניון. הספירה לא צריכה להיות מדויקת על האחד, אלא מבחינתי מספיק סדר הגודל (כלומר כפולות של 10 או 20 מכוניות). נניח, תאמר שהיו כ-80 מכוניות בחניון (+-).
אנייכול לבדוק גם ברחובות, בהזדמנות
אבל רק בחניון הדרומי. לא יודע מתי אספיק להרחיק לחניון הצפוני....
 

FDA

New member
יש תחנות יותר עמוסות

סטטיסטיקה...סטטיסטיקה...סטטיסטיקה
ובכן, עם תום החגים, נשאלה השאלה כמה מכוניות חונות בחניוני הרכבת בימי חול? הכוונה ליום חול ממוצע. היות ואני נאמן לאמרה 'אין הביישן למד ואין הקפדן מם' (זו ארץ זו) אמרתי לעצמי שאני חייב לבדוק את הנושא. נסעתי היום, עם מכוניתי דווקא, על מנת לחסוך בהוצאות, תיכף תבינו. נסעתי לתחנות כפ"ס השונות. יש שתיים במספר, למי ששכח. ובכן המצב כדלהלן. הבדיקה נעשתה בשעות בין 14:00 ל-15:00, כלומר מרבית המכוניות של היוממים עדיין היו בחניונים, שכן עיקר היוממים חוזרים רק לקראת 16:00 ועד אפילו 19:00 או 20:00 ברכבת מהעיר הגדולה לפרברים. בתחנת סוקולוב, או כפר סבא, היו רק כ-40 מכוניות. לעומת זאת, בתחנת נורדאו, היא הוד השרון, היו כ-140 מכוניות. כן, פי 3.5 יותר מכוניות בנורדאו מאשר בסוקולוב. יש לכך שני הסברים. א) סוקולוב עוד לא נכנסה לתודעת מרבית הציבור באזור השרון (רעננה, כפ"ס והוד"ש). ב) סוקולוב קרובה ברגל להמון אנשים הן בכפ"ס והן בהוד"ש, ככה שאחוז גבוה מנוסעיה באים אליה בקו "11" (זוג רגליהם). הלאה לאורך הקו. תחנת ראה"ע צפון. חניון ענק צמוד למבנה היפה והמרשים של התחנה. בשעה של לקראת 16:00 היו בחניון הזה כ-350 מכוניות +-. כמות עצומה ומרשימה. ההסבר שלי לריבוי המכוניות (יותר מכפול משתי הכפר סבאיות גם יחד) הוא הריחוק העצום של התחנה מכל מקום מיושב. הן ראש העין עצמה והן כפר קאסם או ג'לג'וליה או כפר בארא או אורנית או אריאל (וגם מאלעד). מישובים אלו באים כמעט 99% מנוסעיה היוממים של התחנה הזו. ומכל אחד מהמקומות הללו זה לא בדיוק מרחק הליכה. נדמה לי שהתחנה היא במרחק של מעל חצי שעה הליכה לבתים הכי קרובים אליה. ככה שכולם חייבים מכונית/אוטובוס/טרמפ או מונית על מנת להגיע אליה. נסיעה במכוניתי הנאמנה לתחנת האונ' בת"א. מדוע עשיתי את הבדיקה ע"י נסיעה בה ולא ברכבת? על מנת להגיע לחניוני התחנות הייתי נאלץ לצאת משטח התחנה, מה שמחייב החתמת הכרטיס. כלומר לכל מקטע ומקטע לקנות כרטיס. דבר שהיה יוצא ביוקר רב. מהאונ' לקחתי רכבת ונסעתי לראשונים. זה היה ברכבת לאשקלון והחלפה למעבורת (שאטל) מלוד לראשון. המעבורת יצאה פונקט בזמן והגיע גם כן פונקט בזמן ליעדה. היו בה כ-30 עד 40 נוסעים (רכבת של 17:07 מלוד לראשל"ץ). בחניה בראשון היו כ-200 מכוניות +-. עד כאן פרק ראשון ברשימה. במהלך השבוע שבועיים הקרובים יאספו המשך הפרטים לגבי כמות הפרייבטים החונה ביום חול ממוצע במגרשי תחנות הרכבת. ההערכה שלי מדברת על מעל ל-3000 מכוניות שכאלו.
יש תחנות יותר עמוסות
מה עם תחנות ת"א ,וחיפה,ב"ש יש בהם יותר כנראה. אני ספרתי פעם באשדוד ויש מאות,אני נמצא כל יום באשדוד,רחובות אני יכול לראות אם אתה רוצה או שאתה רוצה לטייל ברכבות ,{אני הייתי בכל התחנות בארץ חוץ מדימונה וכפ"ס מרכז}בארץ
 

קובי לו

New member
פרה פרה...

יש תחנות יותר עמוסות
מה עם תחנות ת"א ,וחיפה,ב"ש יש בהם יותר כנראה. אני ספרתי פעם באשדוד ויש מאות,אני נמצא כל יום באשדוד,רחובות אני יכול לראות אם אתה רוצה או שאתה רוצה לטייל ברכבות ,{אני הייתי בכל התחנות בארץ חוץ מדימונה וכפ"ס מרכז}בארץ
פרה פרה...
ראשית, רק התחלתי בבדיקה. שנית, בחרתי בכוונה תחנות שקל לי להגיע אליהן עם הרכב שכן אני לא חייל או נכה צה"ל (שיכולים לסוע חינם). הכוונה בקל להגיע למרחק לא גדול מדי מביתי. היום אחה"ץ אסע, הפעם ברכבת, תוך ניצול ההורדה לחצי מחיר, לתחנות נתניה, בית יהושע והרצליה. אפרופו בית יהושע, היכן נעלם לו יהוושע ? לגבי תחנות ת"א. לרובן אין חניה בתחנות הרכבת (אין בכלל בכללוביץ' חניונים בתחנות ההגנה והשלום). תחנות ההגנה והשלום הן מספר 2 ו-4 במספר הנוסעים בהן מכלל 42 תחנות רכבת ישראל. אבל, כולם עושים זאת שם או ברגל, או במוניות שירות, או במוניות ספיישל או בדו גלגלי (מלא דו גלגליים חונים ליד תחנות אלו, בעיקר ליד השלום), או באוטובוסים או בטרמפ "הקפצה" של קרוב משפחה או חבר מהעבודה שמחזיר בסוף יום העבודה את החבר לתחנת הרכבת (ראיתי במו עייני מקרים כאלו וגם אותי פעם באחד ממקומות העבודה מישהי הקפיצה לתחנת הרכבת). תחנות האונ' וסבידור אמנם יש בהן חניון אך הוא לא בלעדי לרכבת. כלומר, חלק מאוד לא מבוטל מהחונים שם לא באו לרכבת. באונ' אלו גם מבקרים בגני התערוכה ובלונה פארק ואפילו בפארק הירקון. בסבידור אלו הם כאלו שבאו מחוץ לעיר בפרייבט ולוקחים אוטובוס דן לשאר חלקי העיר או כאלו שבאו ממקום שאין בו רכבת (לדוגמא מיהוד או קרית אונו או מגבעת שמואל או מדרום ת"א) והם צריכים למתחם הבורסה. המוני עובדים במתחם הבורסה מחנים את רכבם בחניון החנה וסע שליד תחנת הרכבת סבידור. לכן את כל 4 תחנות ת"א צריך להוציא מהסיפור. כנ"ל בתחנות חיפה מרכז ובת גלים. החניונים לידן משמשים גם לעוד מקומות בחיפה. לעומת זאת, החניונים בכל המקומות שכבר בדקתי (ראה תחילת השרשור) וכן בתחנות הבאות: הרצליה, בית יהושע, נתניה, חדרה, בנימינה, עתלית, ק' מוצקין, ק' חיים, עכו, באר שבע צפון, אשדוד, אשקלון, בית שמש, י-ם מלחה, רמלה, לוד ובאר יעקב משמשים אך ורק ורק ואך את באי הרכבת. שכן הם לא קרובים לשום דבר פרט לרכבת. מכאן, שספירת המכוניות במקומות הבאים כן תתן אינדיקציה מהימנה על כמות הבאים בפרייבט לתחנות הרכבת השונות של רכבת ישראל.
 

מענדי

New member
עם לוד יש קצת בעיה

פרה פרה...
ראשית, רק התחלתי בבדיקה. שנית, בחרתי בכוונה תחנות שקל לי להגיע אליהן עם הרכב שכן אני לא חייל או נכה צה"ל (שיכולים לסוע חינם). הכוונה בקל להגיע למרחק לא גדול מדי מביתי. היום אחה"ץ אסע, הפעם ברכבת, תוך ניצול ההורדה לחצי מחיר, לתחנות נתניה, בית יהושע והרצליה. אפרופו בית יהושע, היכן נעלם לו יהוושע ? לגבי תחנות ת"א. לרובן אין חניה בתחנות הרכבת (אין בכלל בכללוביץ' חניונים בתחנות ההגנה והשלום). תחנות ההגנה והשלום הן מספר 2 ו-4 במספר הנוסעים בהן מכלל 42 תחנות רכבת ישראל. אבל, כולם עושים זאת שם או ברגל, או במוניות שירות, או במוניות ספיישל או בדו גלגלי (מלא דו גלגליים חונים ליד תחנות אלו, בעיקר ליד השלום), או באוטובוסים או בטרמפ "הקפצה" של קרוב משפחה או חבר מהעבודה שמחזיר בסוף יום העבודה את החבר לתחנת הרכבת (ראיתי במו עייני מקרים כאלו וגם אותי פעם באחד ממקומות העבודה מישהי הקפיצה לתחנת הרכבת). תחנות האונ' וסבידור אמנם יש בהן חניון אך הוא לא בלעדי לרכבת. כלומר, חלק מאוד לא מבוטל מהחונים שם לא באו לרכבת. באונ' אלו גם מבקרים בגני התערוכה ובלונה פארק ואפילו בפארק הירקון. בסבידור אלו הם כאלו שבאו מחוץ לעיר בפרייבט ולוקחים אוטובוס דן לשאר חלקי העיר או כאלו שבאו ממקום שאין בו רכבת (לדוגמא מיהוד או קרית אונו או מגבעת שמואל או מדרום ת"א) והם צריכים למתחם הבורסה. המוני עובדים במתחם הבורסה מחנים את רכבם בחניון החנה וסע שליד תחנת הרכבת סבידור. לכן את כל 4 תחנות ת"א צריך להוציא מהסיפור. כנ"ל בתחנות חיפה מרכז ובת גלים. החניונים לידן משמשים גם לעוד מקומות בחיפה. לעומת זאת, החניונים בכל המקומות שכבר בדקתי (ראה תחילת השרשור) וכן בתחנות הבאות: הרצליה, בית יהושע, נתניה, חדרה, בנימינה, עתלית, ק' מוצקין, ק' חיים, עכו, באר שבע צפון, אשדוד, אשקלון, בית שמש, י-ם מלחה, רמלה, לוד ובאר יעקב משמשים אך ורק ורק ואך את באי הרכבת. שכן הם לא קרובים לשום דבר פרט לרכבת. מכאן, שספירת המכוניות במקומות הבאים כן תתן אינדיקציה מהימנה על כמות הבאים בפרייבט לתחנות הרכבת השונות של רכבת ישראל.
עם לוד יש קצת בעיה
1. הרבה מהנוסעים מגיעים עם אוטובוסים מוניות - ובמיוחד חיילים וכדו' 2. החניה עולה כסף - ולכן הרבה חונים בשכונת חב"ד או בנווה אורנים הסמוכה - (בשכונת חבד ברחבה המרכזית חונים כ50-60 מכוניות במשך היום ורוב המכוניות לא שייכות לתושבי השכונה, כנ"ל בנווה אורנים).
 

FDA

New member
תחנת אשדוד{אם זה מענין אותך}

פרה פרה...
ראשית, רק התחלתי בבדיקה. שנית, בחרתי בכוונה תחנות שקל לי להגיע אליהן עם הרכב שכן אני לא חייל או נכה צה"ל (שיכולים לסוע חינם). הכוונה בקל להגיע למרחק לא גדול מדי מביתי. היום אחה"ץ אסע, הפעם ברכבת, תוך ניצול ההורדה לחצי מחיר, לתחנות נתניה, בית יהושע והרצליה. אפרופו בית יהושע, היכן נעלם לו יהוושע ? לגבי תחנות ת"א. לרובן אין חניה בתחנות הרכבת (אין בכלל בכללוביץ' חניונים בתחנות ההגנה והשלום). תחנות ההגנה והשלום הן מספר 2 ו-4 במספר הנוסעים בהן מכלל 42 תחנות רכבת ישראל. אבל, כולם עושים זאת שם או ברגל, או במוניות שירות, או במוניות ספיישל או בדו גלגלי (מלא דו גלגליים חונים ליד תחנות אלו, בעיקר ליד השלום), או באוטובוסים או בטרמפ "הקפצה" של קרוב משפחה או חבר מהעבודה שמחזיר בסוף יום העבודה את החבר לתחנת הרכבת (ראיתי במו עייני מקרים כאלו וגם אותי פעם באחד ממקומות העבודה מישהי הקפיצה לתחנת הרכבת). תחנות האונ' וסבידור אמנם יש בהן חניון אך הוא לא בלעדי לרכבת. כלומר, חלק מאוד לא מבוטל מהחונים שם לא באו לרכבת. באונ' אלו גם מבקרים בגני התערוכה ובלונה פארק ואפילו בפארק הירקון. בסבידור אלו הם כאלו שבאו מחוץ לעיר בפרייבט ולוקחים אוטובוס דן לשאר חלקי העיר או כאלו שבאו ממקום שאין בו רכבת (לדוגמא מיהוד או קרית אונו או מגבעת שמואל או מדרום ת"א) והם צריכים למתחם הבורסה. המוני עובדים במתחם הבורסה מחנים את רכבם בחניון החנה וסע שליד תחנת הרכבת סבידור. לכן את כל 4 תחנות ת"א צריך להוציא מהסיפור. כנ"ל בתחנות חיפה מרכז ובת גלים. החניונים לידן משמשים גם לעוד מקומות בחיפה. לעומת זאת, החניונים בכל המקומות שכבר בדקתי (ראה תחילת השרשור) וכן בתחנות הבאות: הרצליה, בית יהושע, נתניה, חדרה, בנימינה, עתלית, ק' מוצקין, ק' חיים, עכו, באר שבע צפון, אשדוד, אשקלון, בית שמש, י-ם מלחה, רמלה, לוד ובאר יעקב משמשים אך ורק ורק ואך את באי הרכבת. שכן הם לא קרובים לשום דבר פרט לרכבת. מכאן, שספירת המכוניות במקומות הבאים כן תתן אינדיקציה מהימנה על כמות הבאים בפרייבט לתחנות הרכבת השונות של רכבת ישראל.
תחנת אשדוד{אם זה מענין אותך}
עכשיו הייתי בתחנות אשדוד\רחובות,באשדוד היה 340 רכבים ברחובות 450 רכבים ביבנה {רק מהחלון} היה נראה בערך100\200 אמנם ברחובות זה לא רק לרכבת כי יש שם עוד מקומות בסביבה אבל באשדוד זה רק לרכבת
 

קובי לו

New member
תודה רבה רבה, אסף

תחנת אשדוד{אם זה מענין אותך}
עכשיו הייתי בתחנות אשדוד\רחובות,באשדוד היה 340 רכבים ברחובות 450 רכבים ביבנה {רק מהחלון} היה נראה בערך100\200 אמנם ברחובות זה לא רק לרכבת כי יש שם עוד מקומות בסביבה אבל באשדוד זה רק לרכבת
תודה רבה רבה, אסף
אני רואה שאתה משקיען... אתה עובד באשדוד וגר ברחובות? אתה לא עובד באלת"א במקרה ?
 

קובי לו

New member
פרק שני בסאגת החניונים

סטטיסטיקה...סטטיסטיקה...סטטיסטיקה
ובכן, עם תום החגים, נשאלה השאלה כמה מכוניות חונות בחניוני הרכבת בימי חול? הכוונה ליום חול ממוצע. היות ואני נאמן לאמרה 'אין הביישן למד ואין הקפדן מם' (זו ארץ זו) אמרתי לעצמי שאני חייב לבדוק את הנושא. נסעתי היום, עם מכוניתי דווקא, על מנת לחסוך בהוצאות, תיכף תבינו. נסעתי לתחנות כפ"ס השונות. יש שתיים במספר, למי ששכח. ובכן המצב כדלהלן. הבדיקה נעשתה בשעות בין 14:00 ל-15:00, כלומר מרבית המכוניות של היוממים עדיין היו בחניונים, שכן עיקר היוממים חוזרים רק לקראת 16:00 ועד אפילו 19:00 או 20:00 ברכבת מהעיר הגדולה לפרברים. בתחנת סוקולוב, או כפר סבא, היו רק כ-40 מכוניות. לעומת זאת, בתחנת נורדאו, היא הוד השרון, היו כ-140 מכוניות. כן, פי 3.5 יותר מכוניות בנורדאו מאשר בסוקולוב. יש לכך שני הסברים. א) סוקולוב עוד לא נכנסה לתודעת מרבית הציבור באזור השרון (רעננה, כפ"ס והוד"ש). ב) סוקולוב קרובה ברגל להמון אנשים הן בכפ"ס והן בהוד"ש, ככה שאחוז גבוה מנוסעיה באים אליה בקו "11" (זוג רגליהם). הלאה לאורך הקו. תחנת ראה"ע צפון. חניון ענק צמוד למבנה היפה והמרשים של התחנה. בשעה של לקראת 16:00 היו בחניון הזה כ-350 מכוניות +-. כמות עצומה ומרשימה. ההסבר שלי לריבוי המכוניות (יותר מכפול משתי הכפר סבאיות גם יחד) הוא הריחוק העצום של התחנה מכל מקום מיושב. הן ראש העין עצמה והן כפר קאסם או ג'לג'וליה או כפר בארא או אורנית או אריאל (וגם מאלעד). מישובים אלו באים כמעט 99% מנוסעיה היוממים של התחנה הזו. ומכל אחד מהמקומות הללו זה לא בדיוק מרחק הליכה. נדמה לי שהתחנה היא במרחק של מעל חצי שעה הליכה לבתים הכי קרובים אליה. ככה שכולם חייבים מכונית/אוטובוס/טרמפ או מונית על מנת להגיע אליה. נסיעה במכוניתי הנאמנה לתחנת האונ' בת"א. מדוע עשיתי את הבדיקה ע"י נסיעה בה ולא ברכבת? על מנת להגיע לחניוני התחנות הייתי נאלץ לצאת משטח התחנה, מה שמחייב החתמת הכרטיס. כלומר לכל מקטע ומקטע לקנות כרטיס. דבר שהיה יוצא ביוקר רב. מהאונ' לקחתי רכבת ונסעתי לראשונים. זה היה ברכבת לאשקלון והחלפה למעבורת (שאטל) מלוד לראשון. המעבורת יצאה פונקט בזמן והגיע גם כן פונקט בזמן ליעדה. היו בה כ-30 עד 40 נוסעים (רכבת של 17:07 מלוד לראשל"ץ). בחניה בראשון היו כ-200 מכוניות +-. עד כאן פרק ראשון ברשימה. במהלך השבוע שבועיים הקרובים יאספו המשך הפרטים לגבי כמות הפרייבטים החונה ביום חול ממוצע במגרשי תחנות הרכבת. ההערכה שלי מדברת על מעל ל-3000 מכוניות שכאלו.
פרק שני בסאגת החניונים
היום נסעתי לתחנות נתניה, בית יהושע וגרצליה. הנסיעה היתה בסביבות השעה 15:00. אז ככה, בנתניה היו כ-250 עד 300 מכוניות. בבית יהושע, בה יש שלושה חניונים (יותר חניונים בבית יהושע ממכוניות בעתלית או באר יעקב
) היו מעל ל-400 מכוניות. וזה היה אחרי 15:30. סביר להניח שאם הייתי בודק ב-11:45 היו שם מעל ל-500 מכוניות. בתחנת גרצליה (ותודה לממציא השפה הרוסית שטרח להמציא כמעט 30 אותיות אבל לא חשב על האות ה', שיהיה בריא ואתם יודעים למי מאחלים בריאות והחלמה מהירה) היו כ-300 מכוניות. חלקן הלא מבוטל היו לאורך רחוב משה דין (שבאזור החניה שונה שמם לבן ציון מיכאלי), שם חנו כ-50 מכוניות +-. כלומר רק בתחנות דרום השרון (כולל ראה"ע וכפ"ס-הוד"ש) יש כ-1500 מכוניות. הפרק הבא יהיה בשפלה הדרומית (רחובות, יבנה, אשדוד ואשקלון). קבלתי את נתוני אשדוד ורחובות ולכן אסע רק לאשקלון ויבנה. מסתבר שהכמות שחשבתי שהיא 3,000 נמוכה מדי ובמציאות יש, כנראה, מעל 4,500 או אף 5,000 מכוניות של נוסעי הרכבת.
 

muki123

New member
בנתניה בטוח יש יותר

פרק שני בסאגת החניונים
היום נסעתי לתחנות נתניה, בית יהושע וגרצליה. הנסיעה היתה בסביבות השעה 15:00. אז ככה, בנתניה היו כ-250 עד 300 מכוניות. בבית יהושע, בה יש שלושה חניונים (יותר חניונים בבית יהושע ממכוניות בעתלית או באר יעקב
) היו מעל ל-400 מכוניות. וזה היה אחרי 15:30. סביר להניח שאם הייתי בודק ב-11:45 היו שם מעל ל-500 מכוניות. בתחנת גרצליה (ותודה לממציא השפה הרוסית שטרח להמציא כמעט 30 אותיות אבל לא חשב על האות ה', שיהיה בריא ואתם יודעים למי מאחלים בריאות והחלמה מהירה) היו כ-300 מכוניות. חלקן הלא מבוטל היו לאורך רחוב משה דין (שבאזור החניה שונה שמם לבן ציון מיכאלי), שם חנו כ-50 מכוניות +-. כלומר רק בתחנות דרום השרון (כולל ראה"ע וכפ"ס-הוד"ש) יש כ-1500 מכוניות. הפרק הבא יהיה בשפלה הדרומית (רחובות, יבנה, אשדוד ואשקלון). קבלתי את נתוני אשדוד ורחובות ולכן אסע רק לאשקלון ויבנה. מסתבר שהכמות שחשבתי שהיא 3,000 נמוכה מדי ובמציאות יש, כנראה, מעל 4,500 או אף 5,000 מכוניות של נוסעי הרכבת.
בנתניה בטוח יש יותר
יש מלבד לחניון המרכזי שתמיד מלא עד הסוף עוד 2 חניונים בצד מערב וחניון בצד מזרח. אני בטוח שהמספר חוצה את ה800 מכוניות .
 

אורי404

New member
../images/Emo45.gif על העדונים, קובי.

סטטיסטיקה...סטטיסטיקה...סטטיסטיקה
ובכן, עם תום החגים, נשאלה השאלה כמה מכוניות חונות בחניוני הרכבת בימי חול? הכוונה ליום חול ממוצע. היות ואני נאמן לאמרה 'אין הביישן למד ואין הקפדן מם' (זו ארץ זו) אמרתי לעצמי שאני חייב לבדוק את הנושא. נסעתי היום, עם מכוניתי דווקא, על מנת לחסוך בהוצאות, תיכף תבינו. נסעתי לתחנות כפ"ס השונות. יש שתיים במספר, למי ששכח. ובכן המצב כדלהלן. הבדיקה נעשתה בשעות בין 14:00 ל-15:00, כלומר מרבית המכוניות של היוממים עדיין היו בחניונים, שכן עיקר היוממים חוזרים רק לקראת 16:00 ועד אפילו 19:00 או 20:00 ברכבת מהעיר הגדולה לפרברים. בתחנת סוקולוב, או כפר סבא, היו רק כ-40 מכוניות. לעומת זאת, בתחנת נורדאו, היא הוד השרון, היו כ-140 מכוניות. כן, פי 3.5 יותר מכוניות בנורדאו מאשר בסוקולוב. יש לכך שני הסברים. א) סוקולוב עוד לא נכנסה לתודעת מרבית הציבור באזור השרון (רעננה, כפ"ס והוד"ש). ב) סוקולוב קרובה ברגל להמון אנשים הן בכפ"ס והן בהוד"ש, ככה שאחוז גבוה מנוסעיה באים אליה בקו "11" (זוג רגליהם). הלאה לאורך הקו. תחנת ראה"ע צפון. חניון ענק צמוד למבנה היפה והמרשים של התחנה. בשעה של לקראת 16:00 היו בחניון הזה כ-350 מכוניות +-. כמות עצומה ומרשימה. ההסבר שלי לריבוי המכוניות (יותר מכפול משתי הכפר סבאיות גם יחד) הוא הריחוק העצום של התחנה מכל מקום מיושב. הן ראש העין עצמה והן כפר קאסם או ג'לג'וליה או כפר בארא או אורנית או אריאל (וגם מאלעד). מישובים אלו באים כמעט 99% מנוסעיה היוממים של התחנה הזו. ומכל אחד מהמקומות הללו זה לא בדיוק מרחק הליכה. נדמה לי שהתחנה היא במרחק של מעל חצי שעה הליכה לבתים הכי קרובים אליה. ככה שכולם חייבים מכונית/אוטובוס/טרמפ או מונית על מנת להגיע אליה. נסיעה במכוניתי הנאמנה לתחנת האונ' בת"א. מדוע עשיתי את הבדיקה ע"י נסיעה בה ולא ברכבת? על מנת להגיע לחניוני התחנות הייתי נאלץ לצאת משטח התחנה, מה שמחייב החתמת הכרטיס. כלומר לכל מקטע ומקטע לקנות כרטיס. דבר שהיה יוצא ביוקר רב. מהאונ' לקחתי רכבת ונסעתי לראשונים. זה היה ברכבת לאשקלון והחלפה למעבורת (שאטל) מלוד לראשון. המעבורת יצאה פונקט בזמן והגיע גם כן פונקט בזמן ליעדה. היו בה כ-30 עד 40 נוסעים (רכבת של 17:07 מלוד לראשל"ץ). בחניה בראשון היו כ-200 מכוניות +-. עד כאן פרק ראשון ברשימה. במהלך השבוע שבועיים הקרובים יאספו המשך הפרטים לגבי כמות הפרייבטים החונה ביום חול ממוצע במגרשי תחנות הרכבת. ההערכה שלי מדברת על מעל ל-3000 מכוניות שכאלו.
על העדונים, קובי.
 

euronitzan

New member
ועוד קצת סטטיסטיקה לקובי..

סטטיסטיקה...סטטיסטיקה...סטטיסטיקה
ובכן, עם תום החגים, נשאלה השאלה כמה מכוניות חונות בחניוני הרכבת בימי חול? הכוונה ליום חול ממוצע. היות ואני נאמן לאמרה 'אין הביישן למד ואין הקפדן מם' (זו ארץ זו) אמרתי לעצמי שאני חייב לבדוק את הנושא. נסעתי היום, עם מכוניתי דווקא, על מנת לחסוך בהוצאות, תיכף תבינו. נסעתי לתחנות כפ"ס השונות. יש שתיים במספר, למי ששכח. ובכן המצב כדלהלן. הבדיקה נעשתה בשעות בין 14:00 ל-15:00, כלומר מרבית המכוניות של היוממים עדיין היו בחניונים, שכן עיקר היוממים חוזרים רק לקראת 16:00 ועד אפילו 19:00 או 20:00 ברכבת מהעיר הגדולה לפרברים. בתחנת סוקולוב, או כפר סבא, היו רק כ-40 מכוניות. לעומת זאת, בתחנת נורדאו, היא הוד השרון, היו כ-140 מכוניות. כן, פי 3.5 יותר מכוניות בנורדאו מאשר בסוקולוב. יש לכך שני הסברים. א) סוקולוב עוד לא נכנסה לתודעת מרבית הציבור באזור השרון (רעננה, כפ"ס והוד"ש). ב) סוקולוב קרובה ברגל להמון אנשים הן בכפ"ס והן בהוד"ש, ככה שאחוז גבוה מנוסעיה באים אליה בקו "11" (זוג רגליהם). הלאה לאורך הקו. תחנת ראה"ע צפון. חניון ענק צמוד למבנה היפה והמרשים של התחנה. בשעה של לקראת 16:00 היו בחניון הזה כ-350 מכוניות +-. כמות עצומה ומרשימה. ההסבר שלי לריבוי המכוניות (יותר מכפול משתי הכפר סבאיות גם יחד) הוא הריחוק העצום של התחנה מכל מקום מיושב. הן ראש העין עצמה והן כפר קאסם או ג'לג'וליה או כפר בארא או אורנית או אריאל (וגם מאלעד). מישובים אלו באים כמעט 99% מנוסעיה היוממים של התחנה הזו. ומכל אחד מהמקומות הללו זה לא בדיוק מרחק הליכה. נדמה לי שהתחנה היא במרחק של מעל חצי שעה הליכה לבתים הכי קרובים אליה. ככה שכולם חייבים מכונית/אוטובוס/טרמפ או מונית על מנת להגיע אליה. נסיעה במכוניתי הנאמנה לתחנת האונ' בת"א. מדוע עשיתי את הבדיקה ע"י נסיעה בה ולא ברכבת? על מנת להגיע לחניוני התחנות הייתי נאלץ לצאת משטח התחנה, מה שמחייב החתמת הכרטיס. כלומר לכל מקטע ומקטע לקנות כרטיס. דבר שהיה יוצא ביוקר רב. מהאונ' לקחתי רכבת ונסעתי לראשונים. זה היה ברכבת לאשקלון והחלפה למעבורת (שאטל) מלוד לראשון. המעבורת יצאה פונקט בזמן והגיע גם כן פונקט בזמן ליעדה. היו בה כ-30 עד 40 נוסעים (רכבת של 17:07 מלוד לראשל"ץ). בחניה בראשון היו כ-200 מכוניות +-. עד כאן פרק ראשון ברשימה. במהלך השבוע שבועיים הקרובים יאספו המשך הפרטים לגבי כמות הפרייבטים החונה ביום חול ממוצע במגרשי תחנות הרכבת. ההערכה שלי מדברת על מעל ל-3000 מכוניות שכאלו.
ועוד קצת סטטיסטיקה לקובי..
הרכבת היצאה אתמול ממלחה ב21:09 הקדימה להגיעה לבית שמש בכ5-8 דק', שם המתינה הרכבת העולה לי-ם. רכבת זו הגיעה ב3 דק' איחור בלבד לת"א מרכז בגלל עיכוב בנען של כ5 דק'.
 

קובי לו

New member
תודה על העדכון.

ועוד קצת סטטיסטיקה לקובי..
הרכבת היצאה אתמול ממלחה ב21:09 הקדימה להגיעה לבית שמש בכ5-8 דק', שם המתינה הרכבת העולה לי-ם. רכבת זו הגיעה ב3 דק' איחור בלבד לת"א מרכז בגלל עיכוב בנען של כ5 דק'.
תודה על העדכון.
מזה אנו למדים שהרכבת לי-ם הגיעה בלפחות 15 דקות איחור. במקום ב-22:00, הגיעה אחרי 22:14. כי המפגש בבית שמש נעשה כ-25 דקות אחרי השעה שהרכבת לי-ם היתה צריכה לעזוב את בית שמש. ונכון שיש "שפיל" בזמנים, אך עדיין אי אפשר למחוק לחלוטין 25 דקות איחור. סביר שבסופו של דבר האיחור היה בין 10 ל-20 דקות.
 

קובי לו

New member
האם היו נוסעים ברכבת הזו

ועוד קצת סטטיסטיקה לקובי..
הרכבת היצאה אתמול ממלחה ב21:09 הקדימה להגיעה לבית שמש בכ5-8 דק', שם המתינה הרכבת העולה לי-ם. רכבת זו הגיעה ב3 דק' איחור בלבד לת"א מרכז בגלל עיכוב בנען של כ5 דק'.
האם היו נוסעים ברכבת הזו
או שמא רק שניים שלושה בלבד ? ממה שאני ראיתי ביום שני האחרון, בכל אחת משתי הרכבות שראיתי (באחת גם נסעתי) שהגיעו לירושלים, היו נוסעים רבים מאוד. כל אחת הסיעה לפחות 80 אם לא יותר, נוסעים. ברכבת שירדה מי-ם ב-19:09 היו גם כן כמה עשרות נוסעים.
 

euronitzan

New member
הקרון שלי היה ריק, לא שמתי לב

האם היו נוסעים ברכבת הזו
או שמא רק שניים שלושה בלבד ? ממה שאני ראיתי ביום שני האחרון, בכל אחת משתי הרכבות שראיתי (באחת גם נסעתי) שהגיעו לירושלים, היו נוסעים רבים מאוד. כל אחת הסיעה לפחות 80 אם לא יותר, נוסעים. ברכבת שירדה מי-ם ב-19:09 היו גם כן כמה עשרות נוסעים.
הקרון שלי היה ריק, לא שמתי לב
לכמות הנוסעים בקרונות האחרים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה