סטורמי: יש תחזית לאלכסנדריה?

מטש

New member
סטורמי: יש תחזית לאלכסנדריה?

נחמד לראות ששני אתרים מובילים נותנים תחזית רוח שונה ב- 180 מעלות למחר ומחרתיים לאורך החוף המצרי, שם צפוי המד-רד להפליג (ראה הבדלים בין WEATHER ONLINE ואוניברסיטת אתונה). נשמח לשמוע תחזית יותר מקצועית - סטורמי בסביבה?
 
יש תחזית... 100 שקל

לא הבנתי כל כך אם אתם צריכים תחזית לאלכסנדריה עצמה או לדרך לשם. אני אלך על האופציה השניה. רביעי בבוקר ביציאה מישראל, רוח 0. לקראת צהרים צפון מערביות עד צפוניות 5-8 קשרים. לקראת ערב הרוח תשתנה לצפון מזרחיות עד מזרחיות עם התחזקות ל 12-15 קשר. במהלך הלילה תהיה הפוגה פתאומית ברוחות בגלל "אוכף" שמבשר על מעבר לרכס ממערב. חמישי בבוקר צפוניות-צפון מערביות 5-8 קשרים שיתחזקו במהלך היום לכיוון 10-15 קשרים. הים צפוי להיות שקט מחר. אבל ביום חמישי הוא צפוי לעלות עד 1-1.5 מטרים באזור אלכסנדריה. זהו, שתהיה הפלגה נעימה ולגבי המחיר, יום אחד זה לא יהיה בצחוק...
 

דודיגל

New member
כולם ישמחו לשלם עבורתחזית מתותח כמוך

הבעיה שאתה לא תמיד מתייחס לבקשות ולמסרים
 

מטש

New member
אכן יש

רב תודות. התגובה באמת מהירה. המשט יוצא מחר מפורט סעיד לאלכסנדריה. התחזית שלך תואמת לתחזית של WOL, לעומת זוניברסיטת אתונה שצפתה קודם (עכשיו האתר לא עולה) מערביות חזקות יותר החל ממחר בערב. ידוע לנו כמובן שאלו אתרים של חובבים ולא תחזית מקצועית - לכן עוד לא הייתה דרישה ל- 100 שקל - אבל יהיה מעניין להשוות את התוצאות. ומכיון שאני הפעם מסתפק ב"הפלגות אינטרנט", דהיינו עוקב אחר הגין פאלאס במטיס ואחרי התחזיות ברשת - הרי שאני מבקש הנחה. בקבוק יין אדום?
 

מטש

New member
המצב בשטח

המידע התקבל בשיחה טלפונית מהגין פאלאס הבוקר. אז ככה: ביציאה מפורט סעיד אתמול בצהריים היתה דרומית יפה עד הערב. לקראת הלילה היה שטיל קצר מאד, ואז בבת אחת מערבית-דרומית מערבית חזקה (בסביבות 20 קשר) על האף שנמשכת עד עכשיו (10-15 קשר). בנוסף היה גם זרם חזק שכנראה בא מהנילוס כך שמהירות ההתקדמות בלילה היתה מאד איטית. עכשיו מגלססים בעליצות לכוון אלכסנדריה הנמצאת עדיין 40 מייל על החרטום. אני מניח שאודי ייתן עדכון מאטיס בקרוב.
 
fine tuning

ככל הנראה השקע השרבי, כטבעם של שקעים שרביים.., שינה מסלול לכיוון קפריסין והלאה לתורכיה. אם זה מנחם אותכם, הרוח צפויה לשכח ל 5-10 קשרים והטמפרטורות יהיו מאוד נוחות, סביב ה-25 מעלות באלכסנדריה.
 
למעלה