סטוץ ראשון שלי , ניראה לי :\

חופ שיה

New member
יקירי

כל עוד "התפסיק" לא היה מלווה באקט עזיבה כלשהוא , אני חושבת שהמסר לא מספיק ברור ולכן היא משחקת באש. וכמו שהיא כבר כתבה , היא לא חושבת שהוא אנס אותה, ההיפך.
 
יש נקודה שנקראת../images/Emo80.gif

נקודת האל חזור. אז נכון, שלפי החוק היבש זה אונס, ונכון שלא זה לא. ונכונים כל הדברים שאמרת. אבל אם מישהי, מחליטה "די" אחרי אותה נקודת האל חזור - היא לא מספיק בוגרת בשביל אותה אינטימיות. אם בחורה הגיעה למצב של חדירה, והבחור דקה לפני אורגזמה, כפי שתיארת בקיצוניות מובהקת, והיא תגיד "תפסיק", מלבד העובדה שזה מוריד את כל הכיף, ואני בטוחה שכבר לא יעמוד לו.. זה גם מפחיד. אם הייתי גבר, והייתי מגיעה למצב כזה, הייתי משקשקת להתעסק עם בחורה כזאת לא החלטית.
 
אוהד, יקירי...

קצת נשחפת.... ואם את בעיצומו של זיון פראי שניות לפני שהגבר שלך מגיע לאורגזמה את אומרת לו "תפסיק" - זו התעללות בגבר. ולא משנה אם הוא ימשיך או לא - אונס זה כבר לא יהיה...
 

ohadz

New member
הכל טוב ויפה

אבל יש חוק במדינת ישראל, ועד שאת או אני נגיע לכנסת ישראל, אין לנו הרבה מה לעשות בנדון.
 
יש לך טעות

חוק הוא בסה"כ חוק שנוצר ע"י אנשים הרבה פעמים חוקים נחקקים בטעות ומתוך חוסר הבנה של סיטואציות מורכבות ובעייתיות או מצורך להיות פופולסטי ברוח התקופה אנחנו לא צריכים להתפלל לספר החוקים כאילו הוא תורה מסיני מתי שאנשים יפעילו קצת את הראש ויחשבו (ולחשוב זה כבר טוב...) ויגידו שחוק מסוים הוא מגוחך או עושה עוול למישהו כבר אז מתחיל תהליך בריא של חברה חושבת, מתקנת ולומדת ....
 

דרדקן

New member
החוק אכן נוצר על ידי אנשים

ואכן לא מעט פעמים מתוך איזה שהוא צורך פופוליסטי, אתה רק שוכח שהוא נוצר מתוך ראיית המחוקק למנוע פגיעה באנשים אחרים. אז אתה יכול לחשוב לתקן וללמוד כאוות נפשך, אתה יכול גם לא לציית לחוקים שאתה חושב שהם מטופשים, אבל אם תיתפס תיענש. לא אתה ולא אני ולא אף אחד אחר כאן יכולים לקבוע מהו חוק מטופש, כי בעיניך חוק שאומר שאשה יכולה לשנות דעתה באמצע משגל ואם הגבר ימשיך זהו אונס,הוא חוק מטופש ובעיני חוק שאומר שאסור לי להזדיין במקום ציבורי הוא חוק מטופש, אבל זה בכלל לא משנה. אתה יכול לנסות לפעול לשנות את החוק, אתה אפילו יכול לפעול בניגוד לחוק אבל זה כבר סיכון שאתה לוקח על עצמך.
 
הדיון כאן הוא לא מה נכון חוקית

הוא מה נכון ערכית ! ומה צודק ומוסרי יותר ! ומה גורם עוול לצד השני ... אני לא זה שהבאתי את החוק בכדי לטעון משהו בויכוח אין כאן שאלה בכלל של ציות לחוק כי המקרה המתואר הוא תאורתי על גבול הסוריאליסטי, לדעתי מצב כזה יכול לקרות רק אם האישה לא שפויה או סדיסטית מוצהרת. (ושוב, אני לא מדבר על מצב שבו למישהי כואב משהו סתם במהלך משגל אלא כמה שניות לפני הגמירה ) הדוגמא שאוהד הביא היא מקרה של אחד למיליון בדיוק כמו שלעיתים נולדים טיגריסים לבנים בספארי (או פרה אדומה או מה שלא תרצה ) בקיצור תגיד את דעתך תאורתית על בסיס מה אתה חושב צודק ומוסרי יותר (ושים לב מדובר על כמה שניות לפני גמירה ....- לא למרוח את הסיפור למחוזות אחרים )
 
ובאותו עניין דרדקן ...

שיהיה לך חומר טוב למחשבה ... נניח שהיינו עושים את הניסוי הזה עם הכלב שבו התעללו לו בקיבה עד שהוא קיבל אולקוס גם לגבי יחסי מין ... היינו לוקחים כלב, נותנים לו לזיין כלבה ... ומפסיקים אותו כמה שניות לפני שהוא צריך לגמור .... תוך כמה פעמים אתה חושב הכלב הזה היה מתחרפן כתוצאה מנזקים פיזים ונפשיים ???? תוך כמה זמן היו קופצים כל ארגוני בע"ח וצועקים "צער בעלי חיים " התעללות לשמה ... איזו אכזריות !!! זה מאוד פופולסטי לצעוק את זה היום לגבי כלב, אבל לגבי גבר כניראה שלא .... (וזה רק מראה לך כמה עידן הפוליטקלי קורקט דופק לאנשים את המוח לפעמים ...והוא הסכנה הכי גדולה לבינה האנושית במאה ה 21 ) למה חושבים שגבר הוא סוס שיכול לעמוד בכל עינוי נפשי או פיזי ? (ואגב, גם סוס היה נופל כאן ) חשבת פעם מה זה בכלל אונס מעבר למילה הכתובה ? אונס הוא התעללות פיזית ונפשית (מינית) בבן אדם בחורה שעושה מעשה כזה לגבר היא בפירוש סדיסטית ומתעללת והיא זו שצריכה לשבת בכלא ע"פ כל הגיון בריא !!!!
 
אני מתלבט אם להסכים איתך או לא

אבל קשה לי להאמין שיש אוכ' נשים כל כך גדולה שמסתובבת בארץ, שוכבת עם גברים ומפסיקה אותם שניה לפני שהם גומרים מתוך סדיזם טהור. כל הסיטואציה שאתה מתאר כאן נראת לי הזויה לגמרי, אבל אולי זה נובע ממעט ניסיון חיים.
 

חופ שיה

New member
לא הזוי בכלל

מכירה הרבה בנות שעושות את זה ולא ממקום סדיסטי אלא ממקום של חוסר התחשבות וחוסר רגישות מינימלית , והרבה בילבול עם עצמן. אני לא מאמינה שהן עושות את זה בכוונה , הן פשוט סתם לא חושבות מספיק על הצד השני.
 

דרדקן

New member
נראה לי שההגיון שלך לא כל כל בריא

אל תשווה לי בין בני אדם, סוסים וכלבים. בעלי חיים מונעים על ידי דחפים ויצרים. לא סתם בני אדם שפועלים על סמך דחפיהם בלי לתת להגיון ומוסכמות חוקיות וחברתיות את הדעת מושווים לחיות (והרבה פעמים תאמין לי שזה עלבון לחיות). אונס הוא מעשה בכפייה, אתה מכריח בן אדם אחר לעשות משהו בניגוד לרצונו, זה אונס. התעללות נפשית ויזית היא סימפטום. אם אשה באמצע אקט מיני מחליטה שלא מתאים ומבקשת להפסיק זו זכותה, בדיוק כמו שאם גבר מחליט שלא מתאים לו זו זכותו. ברגע שהגבר ממשיך לזיין אותה גם אחרי שביקשה שיפסיק הוא אנס. יש כאן עניין של בכוונה תחילה, אשה שמהתחלה החליטה שהיא תשכב עם הגבר ותפסיק אותו באמצע כדי שיסבול, היא בהחלט מתעללת, אבל אתה סתם מקצין. החוק הזה בא להגן על נשים שמחליטות באמצע האקט שהן לא רוצות וזו זכותן המלאה. שום עניין של פוליטקלי קורקט, אתה לא צריך סכין וחבלים בשביל לאנוס אישה.
 
דרדקן אתה עושה סלט שלם וחבל ...

קודם כל הדגשתי אולי שלוש פעמים בשרשור הזה שאני לא מדבר על סתם מצב שבו מפסיקים זיון באמצע מכל מיני סיבות, אלא על מקרה שבו מפסיקים אותו 4 שניות לפני הסוף אחרי נקודת האל-חזור (כמו שהסבירה יפה בחורה אחרת בשרשור) וזאת בהחלט התעללות מינית ודרישה לא אנושית מבן אדם להפסיק במצב כזה (אם הוא בכלל יכול להפסיק) בני אדם וחיות הרבה יותר דומים ממה שאתה חושב גם בהיבטים פיזים וגם בהיבטים נפשיים השוני הוא שלנו יש מודעות (ואין טעם להרחיב בזה כאן) זאת בדיוק הסיבה שעשו את הניסוי עם הקיבה של הכלב בשביל לבדוק את תפקודה וצורת הפרשת החומצה. אם יעשו ניסוי מיני בכלב שיעצרו את הסקס שלו 3 שניות לפני הסוף לאחר נקודת האל - חזור זה יהיה ניסוי מאוד אכזרי שההשלכות שלו יהיו גם נזקים פיזיים (הרבה מעבר לכאבי ביצים) וגם נפשיים וכנ"ל אצל בני אדם אם שופט מחליט להציב סטנדרטים כאלה לגברים (שים לב סטנדרטים פיזיים !!) מן הראוי לעשות ניסוי כזה בחיות בשביל לבדוק נזקים פיזיים אפשריים לגוף כתוצאה מכך. הוא צריך להסתמך על משהו לא ...? וכאן הפוליטקלי קורקט קיבל אותה בהפוכה מה שניקרא.
 

דרדקן

New member
אונס הוא הגדרה של חוק ולא רק

הגדרה ערכית צודקת ומוסרית. ומה שהחוק הזה בא לעשות הוא להראות לכולם שגופה של האשה הוא שלה בכל שלב ושלב במהלך קיום יחסי מין. ואם היא מחליטה לשנות את דעתה באמצע האקט זו זכותה החוקית, מוסרית והצודקת, ולא אתה ולא אף אחד אחר יכולים לטעון אחרת. הדוגמה שהביא אוהד הרבה יותר שכיחה מכפי שאתה חושב, אחרת לא היו נחקקים חוקים בנושא הזה. זכותה של כל אישה לגופה, נקודה. זכותה לשנות דעתה, נקודה. ואל לך להתיימר ולו מחמת הספק לדעת מה אשה שאומרת לא מתכוונת באמת. ואת דעתי עד עכשיו אמרתי על סמך מה שאני חושב שמוסרי וצודק יותר. אם אשה אומרת לא, מבחינתי זה לא. גם כשאשתי אומרת שהיא לא רוצה אני עוצר במקום!!!
 
חוק נחקק ע"פ עקרונות

מוסר וצדק (או לפחות מנסה...) אבל זה לא משנה בכלל, אנחנו לא בית המחוקקים פה ניסיתי להסביר שהדיון ----כאן בפורום --- צריך להתבסס על מה נכון, מה הגיוני, מה מוסרי ומה צודק ולא סתם על חוק שרירותי (שאולי הוא שגוי בחלקו ) לגבי היתר - תקרא בתשובתי השניה בשרשורון זה לגבי לא זה לא ... אני לא בא לחנך אותך אישתך כבר חינכה אותך אישתך למדה אותך שאצלה לא זה לא סבבה - טוב ויפה מזלך שפר עליך הלוואי וכל הנשים היו ככה והעולם היה פשוט יותר אבל אתה צריך להבין שיש נשים שנוהגות אחרת ומנסות לחנך אותך אחרת (תקרא למעלה בשרשור על הבחורה שהיתה עושה לי שיחות הסבר, שאני לא צריך לוותר לה כי ככה זה אצלה והיא צריכה שכנועים והתמדה וכו' וכו' ותקרא עוד בנות בשרשור שהעידו דברים דומים ) וחוץ מזה אתה צריך להבין שלא כל מפגש מיני הוא הרמוני ונובע מאהבה גדולה לפעמים יש סטוצים שבהם בחורות מסויימות נמצאות בקונפליקט עם עצמן ובסיטואציה בעייתית (כמו השכרות -----ההדדית---- בשרשור הזה ) לפעמים בחורה שניסתה סטוץ יכולה להתחרט ולגלות שזה לא בשבילה ולפעמים לגלות שזה גם סבבה לפעמים. בכל מיקרה מסכים בהחלט שעדיף תמיד להיות בצד הבטוח ולהפסיק, אבל לפעמים יש סיטואציות כמו זאת של כותבת השרשור שהן בעייתיות.... זה הכל. ולשפוט בחור (שאתה בכלל לא מכיר) ואת הסיטואציה זה פשוט לעשות עוול לאדם אחר במסווה של אובר התחשבות בצד אחד (שגם הוא היה די מבולבל ומבלבל בסיטואציה )
 
אין לי כל כך

לאן לשרשר (קשור להכל ולהרבה כותבים כאן) אז אני משרשרת לכאן... מרשה לי ??
תראו, השורה התחתונה היא שלא היינו שם, אנחנו לא יודעים מה קרה שם בדיוק, לא חקרנו את הנושא בצורה מקצועית ועל כן לא נדע להחליט באופן וודאי האם התבצע אונס או לא התבצע אונס. ואכן הטיעונים של אונס מהו הובאו כאן בצורה מדויקת. אבל בכל זאת היה לי כיף לקרוא את אוהד ודרדקן..., לדעת שיש גברים עם ראש על הכתפיים, שמספיק אכפת להם, שיודעים להקשיב ולכבד גם כש...קצת קשה
(תרתי משמע) ובפרט לאור כל מה ששומעים היום...
 
סלחו לי שאני מתפרצת..../images/Emo80.gif

אולי קצת מיושנת עם הדעות, ואיך יש לי החוצפה בכלל להביע את דעתי.. <חדשה פה..> אבל ילדה בת 18, שלא עשתה סקס שנתייפ, אומר שהתחילה לעשות סקס לפני גיל 16, אמת? אמת. אם כך, היא לא כל כך תמימה. אולי סתם לא בוגרת במיוחד. והדברים נכתבים בלי לפגוע, חלילה, ברגשותייה, אלא מתוך כוונה שהדבר לא יקרה לה שוב, אם הרגישה ברע אחרי המקרה. היא בעצמה טוענת שהיא יודעת שיכול לצאת משהו מכל הסיטואציה. הוא לא אדם קרוב אלייה, הוא בסה"כ מישהו שגר קרוב אלייה.. שקנה לה לשתות, שהם נכנסו אליו לדירה, שהם ישבו והשתכרו, ומן הסתם שהוא ינסה. אף גבר, אף פעם לא מפסיק אחרי הפעם הראשונה שבחורה אומרת לא, אלא אם כן ה"לא" נאמר באופן שלא משתמע לשני פנים. אני סבורה שילדה בת 18, שיכורה לחלוטין, אמרה "לא" מהוסס ומבולבל, ו-90% מהגברים היו מנסים שוב. היא ויתרה. אולי כי היתה מעורפלת, אולי כי לא הרגישה בנוח להתווכח. אבל היא ויתרה. ומבחינת הבחור, צלחה לו העיקשות. שום אונס ושום בטיח. פשוט ילדונת שצריכה לדעת לא להכניס את עצמה לסיטואציות מבלבלות בסטייל הזה.
 

ohadz

New member
מה אתה אומר?...

למיטב ידיעתי, בתי המשפט מלאים תיקים בהם השפיטה מתבצעת בדיעבד בידי אנשים אחרים שלא היו שם...
 
טוב נו,

אבל אף אחד לא מתיימר לשפוט יחסים בין אנשים אם פגשת בחורה והיא נצלה אותך ואז בגדה בך או זרקה אותך הרי עוצמת הפגיעה הרגשית (ואולי גם הכלכלית) שלך תהיה מאוד גדולה ועדיין אתה לא יכול לתבוע אותה בבית משפט ! כי פשוט נושאים כאלה לא ניתנים להוכחה ולשיפוט. לגבי סקס יש נטייה בעידן הפוליטקלי קורקט (או יותר נכון בעידן הדניאלות ) לשפוט כל גבר לחומרה בכל סיטואציה שקשורה לסקס ולהסיר כל אחריות מהבחורה התמימה ועל זה הויכוח ... האם יש זכות למישהו להניח הנחות, ולהתיימר לשפוט אנשים אחרים בעלי אופי שונה בסיטואציות אחרות כמו במקרה של חיים רמון שאחד השופטים או היועץ המשפטי לממשלה אמר "לא סביר שבחורה צעירה תמשך לגבר מבוגר כל כך ...) פחחח משטט כזה (בלי קשר למקרה)רק מראה לך את הבורות של השופטים וחוסר ההבנה שלהם בבחורות (ועכשיו אתה מבין למה רמת השיפוט נמוכה ...?) ורק שתבין לגבי המקרה הספציפי אני באופן אישי לא סובל את חיים רמון וחושב שהוא גבר מכוער שקרן וגס רוח אחרי ששמעתי את הבחורה התרשמתי מהטונים שלה שהיא דוברת אמת ובכל זאת, החיבוק שהיא חיבקה אותו בצילום היה מוגזם בצורה פראית ופשוט משדר לכל גבר "אתה מדליק אותי .. כיף לי להניח את הראש שלי על הבטן השמנה שלך ...) וברור שאחרי זה תגיע נשיקה זה שהוא גס רוח ואולי דחף יותר מידי ... הופך אותו לאדם גס רוח (שזה מה שהוא באמת ) אבל לא לעבריין מין .
 
למעלה