סטוץ ראשון שלי , ניראה לי :\

ארטימיס

New member
סטוץ ראשון שלי , ניראה לי :\

סטוצים אצלי זה נוגד לכל החוקים, תמיד היה..וניראה לי שכך גם יישאר. שלא נדבר שלא שכבתי שנתיים עם אף גבר. כן כן תחשבו מה שבא לכם, אבל לי דווקא היה נחמד מאוד להתנזר, ולא מוכנה להיות מהבחורות שהיו סתם זיון. ובכלל זה לא שיש לי כללים בעינייני סקס שעליהם לא עוברים, אני דווקא בחורה משוגעת..אבל סקס אצלי מיוחס מאוד לרגש ואני פשוט לא מ"סוג" הבחורות האלו. בכל מיקרה, מה אני חופרת.. לפני כמה ימים יצאתי לשתות, ובאופן כושל ומציק לא השתכרתי :\ וובכן, החלטתי להתקשר לאיזה בחור שגר קרוב, גדול ממני ב 10 שנים (אני בת 18), וידעתי שהוא יישמח ליקנות לי לשתות =] נסענו אליו לבית, שתינו , הישתכרנו ואיבדתי כל חוסר שליטה.מצבים כאלה מוכרים לי, אבל בהחלט לא כשאני בדירה לבד עם גבר..ואז המצב עלול להיות מסוכן. בכל מיקרה מפה לשם, הוא תפס אותי ונישק, לא נימשכתי אליו בכלללללל אבל נו טוב הייתי הפוכה ותאמת, לא היה אכפת לי ! גרר אותי למיטה שלו והפשיט אותי. התעקשתי בהתחלה שיפסיק, והוא..היתעקש חזרה. בכל מקרה היה מה שהיה, לא התכוונתי לשכב איתו..אבל הייתה חדירה, מאז אני מרגישה רגשות אשמה על כל מה שקרה שם. מצד אחד נהנתי באיזשהו חלק מסויים, אבל שורה תחתונה..הייתי יותר שיכורה מאשר חרמנית ! כן ייצאו כמה דמעות, והוא התסובב ערום בבית וזה גרם לי להיות נבוכה ומבולבלת, תיקראו לי נאיבית, אבל עם כל השיגעון שבי, בעיניינים כאלה אני מתוסבכת.. זהו רק לשתף לילה טוב שיהיה=]
 

ohadz

New member
מתוקה שלי...

אם מה שסיפרת הוא מדויק ובאמת התעקשת שיפסיק אז.. מה שהיה לך זה לא סטוץ, זה אונס.
 
אנשים להרגע ...

זה מתחיל להזכיר לי את ימי דניאלה העליזים אי אפשר להתייחס לכל הנשים כאל מטומטמות גמורות ולהסיר מהן אחריות לכל מה שקורה בכל סיטואציה בעייתית ומנגד לייחס לכל הגברים את התבונה האחריות לכל מה שקורה . אף אחד לא היה שם אי אפשר לדעת איזו מיניות היא שידרה בזמן שהיא היתה שיכורה (אולי היא שידרה שהיא צריכה סקס נואשות ... מה שבלבל את הבחור ... הרי אחרי הכל לא היה לה סקס כבר שנתיים ובמצב שכרות הרבה בחורות נוטות להיות במצב מחורמן קלות ) אי אפשר לדעת מה היתה עוצמת ורצינות הסירוב בהתחלה שלה (זה בפירוש יכול להיות סירוב קל דוגמת המשחק שמתואר יפה בשרשור אחר כאן ) בקיצור אי אפשר לדעת כלום. אני לא אומר שלא קיימים מקרים בהם יהיו בחורים שינסו לנצל מצב "לא צלול" של בחורה לצורך סקס אבל לא בטוח שזה ממש המקרה
 

ohadz

New member
אתה הוא זה שצריך להירגע

ראית כמה התניות שמתי במשפט שלי?
 
לא שרשרתי אליך

וראיתי את ההתניות שרשמת אבל בכל מקרה דיברתי בכללי והאמת אף אחד לעולם לא יוכל לדעת מה בדיוק קרה שם ולדעתי לאף אחד אין זכות לשפוט את העניין (לפחות ע"פ הפרטים שהיא סיפקה עד עכשיו ) יכול להיות שהבחור ניצל אותה ויכול להיות שהבחור הוא זה שנפל בפח וגם יכול להיות שבאופן לא מודע היא זאת שניצלה את הבחור (גם אם יש לה רגשות אשמה אח"כ ) בקיצור, זה מה שנקרא - החיים מורכבים ולא כל סיטואציה בעייתית יכולה להיות שפיטה בדיעבד ע"י אנשים אחרים שלא היו שם. מה שכן יש לעשות ללמוד מהעניין ולעולם לא להכניס את עצמך למצב של שכרות או לפחות לא להיות שיכור שאתה לבד עם גבר בדירה. (האמת, אני בכלל לא מבין את הצורך להשתכר בכלל, ובפרט לא בדירה לבד עם גבר - הרי כל האקשן קורה בחוץ... במועדון .. פאב .. אז למה להשתכר בדירה עם גבר שלא נמשכים אליו בכלל )
 
היא רשמה בעצמה

"הישתכרנו ואיבדתי כל חוסר שליטה" "לא נימשכתי אליו בכלללללל אבל נו טוב הייתי הפוכה ותאמת, לא היה אכפת לי !" אי אפשר לומר שאין לה אחריות על מה שקרה...
 
ברור שהיא לא הלכה לשם לשחק דוקים

אבל ---> לטענתה היא התנגדה והביעה את התנגדותה. הוא גבר בן 28 שנמצא מול ילדה בת 18 שיכורה שלא קולטת לגמרי מה קורה איתה ומתנגדת ---> need i say more?
 
תראי, אני לא מצדיקה אותו

אבל יכול להיות שגם הוא היה שיכור? יכול להיות שמישהי באה אליו לדירה במטרה מסוימת? אני אומרת שגם לה יש אחריות על הסיטואציה שנוצרה. מה שבטוח, גברים
תקשיבו טוב!!!! לא זה לא!!! לא משנה כמה אתם חרמנים , לא משנה שמקודם היא רצתה , לא משנה שאתם כמעט כבר שם , לא משנה שהיא קרצה. לא זה לא ראבבבק!
 
בקיצור ולעניין

אף אחד לעולם לא יוכל לשפוט מה קרה שם הכל יכול להיות ! גבר בן 28 גם יכול להיות שיכור באותו רגע ולהתבלבל עם הסיטואציה "ילדה" בת 18 שלא עשתה סקס שנתיים יכולה להיות מאוד חרמנית ולשדר "אני רוצה אותך" במיוחד אם היא שיכורה ובאה אליך לדירה לבד בלילה לחגוג ... לא ברור כמה ההתנגדות שלה היתה משמעותית (במיוחד אם היא אומרת משפט כמו "לא היה אכפת לי ..." ) ואולי לוותה במסרים מזמינים סותרים (מה שקורה הרבה אצל בנות ) בקיצור זו סיטואציה שלא ניתנת לשפיטה ! וכל נסיון שיפוט בנושא יכול לעשות עוול לאחד הצדדים מה שיותר חשוב זה ללמוד מהסיטואציה ולא להכנס למצב דומה בעתיד.
 
שוב, תכניס את זה לראש:

זה לא משנה כמה ההתנגדות שלה היתה או לא היתה משמעותית.: תקרא את הקטע הזה: "גרר אותי למיטה שלו והפשיט אותי. התעקשתי בהתחלה שיפסיק, והוא..היתעקש חזרה." מה זה התעקש בחזרה ? באיזו זכות? נכון , אמרתי שזו אשמתה שהגיע לסיטואציה הזו אבל גם אשמתו באותה מידה - אם אתה עם מישהי במיטה אתה צריך להקשיב לה , להתחשב בה גברים לא מבינים שלפעמים בחורה רק רוצה להגיע למצב של כמעט, ולפעמים הם גוררים את זה למצב שהיא פיזית כבר לא יכולה להתנגד. נכון זה מצב שלפעמים יכול להיות מאוד מבלבל - בגלל זה צריך להתייחס לכל לא - כאל לא! ובגלל זה בחורות לא צריכות להכניס עצמן למצב כזה עם מישהו שהן לא סומכות עליו!
 
אוקיי, מסכים

אם זה גרר ממש ברור שזה אונס אבל גרר גם יכול להיות גרר במובן של "אני כל כך שיכורה ולא יכולה ללכת " גרר גם יכול להיות בשביל עצמה, בשביל להשקיט את רגשות האשמה שהיא מרגישה עכשיו (בנוסח, טוב שיש מישהו להאשים) מה שאני טוען שזה פשוט לא שפיט (לפחות איך שזה מוצג כרגע) לגבי התעקש איתה הרבה פעמים שבנות נכנסות לסקס ללא מערכת יחסים קודמת (כלומר סקס לצורך סקס נטו) הן מלאות ברגשות אשמה וספקות, ואז הן משדרות מסרים מבלבלים (גם את עצמן ..) הן רוצות את הסקס אבל חוששות מההשלכות הרגשיות ולכן הרבה פעמים זה משחקי לא וכן ... לא כן (שבעידן הפוליטקלי קורקט "אין דבר כזה" - עלק ) הכרתי מספיק בחורות ישרות שהודו בזה בפני. אני לא רוצה להרחיב יותר מידי, כי זה נושא ארוך וסבוך פסיכולוגית אבל אתן לך רק דוגמא קטנה ומייצגת היתה לי מישהי פעם שהיינו נפגשים לצורך סקס היא היתה מזמינה אותי אליה. אם לא הייתי מנסה כלום ומנסה סתם להעביר את הערב בשיחה טובה , היא היתה משדרת לי גע בי ומתחילה לעשות לי פרצופים של נעלבת ברגע שהייתי מתחיל היא היתה "מתקררת" ולא מעוניינת ולהתקדם הלאה אם הייתי מפסיק, ממשיך בשיחה ואח"כ הולך הביתה היא היתה מתקשרת אלי יום אחרי ומסבירה לי שאני לא צריך לוותר לה ... והיא פשוט צריכה להכנס לעניין וכו' והיא כן מעוניינת ממש היתה עושה לי שיחות הסבר איך להמשיך איתה לשאלתי איך אדע מתי היא באמת לא מעוניינת ... לא היתה לה תשובה (לא תמיד אפשר היה לדעת לפי הטונים) ובכלל, איך אפשר לדעת כמה היא רוצה ללכת הרי זה לא תמיד חייב להיות סקס מלא ... עד איפה היא רוצה להגיע ? אז פגישה אחת היה לנו סקס (חלקי או מלא ) ופגישה אחרת כלום ... ככה און אנד אוף ... בקיצור זה מסובך הרבה בחורות מתבלבלות עם עצמן בנושא הזה של סקס ללא רגש ולפעמים מבלבלות גם את הבחורים. שוב, כל זה לא אומר שישנם גם בחורים אגרסיבים שלוחצים חזק מידי או שינצלו מצב לא צלול של בחורה אבל לא תמיד זה בהכרח המקרה וגם לבחורות יש אחריות בעניני כן ולא לפעמים .
 

חופ שיה

New member
אני מכירה עוד נשים כמו שתיארת

יש לי גם חברה קרובה מאד שזה סוג ההתנהלות שלה עם גברים. כל כך מתסכל לצאת עם אנשים לא החלטיים ועצורים , כזה כאב ראש שעדיף לא להתקרב.
 

חופ שיה

New member
אני אתך בדעה.

שהאחריות מוטלת על הבחורה לא פחות מאשר על הגבר. וכמובן שאנחנו לא בית משפט ולכן לא נוכל לדעת מה באמת היה שם , אז תרגיעו עם השפיטה הוירטואלית הזאת , היא כל כך רדודה שקשה לי להאמין שאתם מסיקים מסקנות נחרצות בנושא אונס ושאר ירקות.
 

ohadz

New member
יקירתי

גם אם את בעיצומו של זיון פראי שניות לפני שהגבר שלך מגיע לאורגזמה את אומרת לו "תפסיק" והוא ממשיך, זה אונס.
 
השאלה מי קבע ?

בניסוי ביולוגי אכזרי שנערך על גבי כלב במטרה ללמוד על תפקוד הקיבה גירו אותו עם מזון במשך שעות ולא נתנו לו לאכול אותו (בשביל לבדוק הפרשת חומצה בקיבה או משהו כזה ) די ברור שהכלב קיבל אולקוס חריף אח"כ כי בסופו של דבר החומצה תאכל את הקיבה שלו השאלה אם להפסיק שניה לפני גמירה זה אנושי בכלל ? פסיכולוגית או פזיולוגית מישהו בדק ? (בעידן הפוליטקלי קורקט אין צורך לבדוק כלום הרי ... ) קשה לי להאמין שתסריט כזה יכול התקיים אלא אם כן הבחורה חצי לא שפויה (או סדיסטית שכאן, היא זאת שצריכה לשבת בכלא) מה שכן יכול לקרות לבחורות לפעמים כואב קצת במהלך הזיון או שלפעמים הן לא מסוגלות לספוג את העוצמות של הזיון אם הוא חזק מדי והן עושות לך סימן של "די" כזה קשה לי להאמין שיהיה גבר שלא יפסיק או יאט את הקצב מיידית (אלא אם כן הוא אדיוט גמור ) בקיצור אוהד, זה עסק מסובך וקשה לשפוט אנחנו חיים בעידן שבו לאנשים שמעצבים את החוקים יש פחות נסיון מיני מאיתנו כל אותם שופטים, מחוקקים וכ'ו' בני 60-70 הם מעידן אחר. בזמנו, כולם התחתנו בגיל 22 ונשארו עם אותה אישה כל החיים. הם לא פגשו מספיק בחורות ולא התנסו מספיק, ולכן הקביעות שלהם מגוחכות לפעמים.
 
"קשה לי להאמין שיהיה גבר שלא

יפסיק או יאט את הקצב מיידית (אלא אם כן הוא אדיוט גמור ) " עם כמה גברים יצא לך לצאת ולהיות באמצע סקס סוער ואז פתאום כאב לך , חמודי? אז זהו , שאתה לא יודע כמה אידיוטים יש שם בחוץ... בעעע
 
תקשיבי

אם יצא לך להיות עם יותר מגבר אחד שמתנהג ככה אז כדאי מאוד שתבדקי טוב טוב איך את בוחרת את הגברים שלך ואני רציני לגמרי !!! אם גבר ממשיך שאת מסמנת לו שכואב לך או שחזק לך מידי - הוא דביל גמור !! ושוב אני אדגיש, כל מה שאני אומר לא אומר שאין בחורים אגרסיבים מידי ותוקפנים (מקבל בהכנעה שנטיית הגברים היא לתוקפנות יתר ) אבל חשוב להבין שלא כל הבחורות מושלמות וגם להן יש את הנטיות שלהן שורה תחתונה קשה מאוד לשפוט מקרים כאלה שקרו בחדר סגור בין שני אנשים. לדעתי ההתימרות של שופטים לקבל את ההנחות הפופוליסטיות נובעות מחוסר נסיון מיני ומרצון לשאת חן בעיני התקשורת ותו לא .
 
צ'מע

בלי להכנס ליותר מידי פרטים: א. זה לא קרה לי עם כל הגברים שהייתי איתם ב. אם הייתי יודעת מראש שזה מה שיהיה לא הייתי נכנסת לזה ג. בהקבלה למקרה של הבחורה הזו- אני עדיין חושבת אותו דבר במקרה שלי , זה הרגיש לי כמו אונס, אבל אני לא אומרת שזו לא היתה גם אשמתי. <והבחור ראוי לתלונה במשטרה , אבל... לא משנה למה, זה לא יקרה> ד. תאמין לי שלמדתי את הלקח שלי וזה לא יחזור על עצמו.
 
למעלה