סטוץ או התאהבות

כי נמאס

New member
סטוץ או התאהבות../images/Emo35.gif

השבוע נתקלתי בסוגייה - מה עדיף לבוגדים, סטוץ או התאהבות? ומה פחות כואב, כשבני הזוג מגלים? אני יודעת מה אני חושבת בעניין. ורציתי לשמוע גם את דעתכם. אני מניחה שהתשובות יהיו חלוקות בין הגברים לנשים. אשמח לשמוע את שני הצדדים. האם הייתם מעדיפים להיות ב-5 סטוצים שונים? או 5 פעמים עם אותו/אותה האחד/אחת? האם הצד הנבגד היה מעדיף לשמוע שהייתם בכמה קשרים קצרים? או בקשר אחד ארוך ? האם זה ברור שנשים יענו קשר ארוך וגברים קשר מזדמן? האם זה ברור שנשים צריכות להרגיש התאהבות לפני שבוגדות? ולגברים זה קל יותר מכל הבחינות? האם גבר שהולך רק על סטוצים, פחות בוגדני מאישה שבוגדת רק עם אחד, אבל עם רגש ?
 
מידי הרבה שאלות!

בכללית אני מעדיפה קשר אחד ארוך, כי אני מטבעי לא בחורה שנפתחת לכל אחד. וברור שגבר שיש לו רק סטוצים פחות בוגד מאשר אחד שיש לו קשר ארוך. כי את הסטוצים הוא שוכח אחרי יום, לעומת התאהבות שרישומה ניכר לאורך זמן אחרי הפרידה!
 

המנער

New member
ספרתי 9 סימני שאלה..

וחלק מהשאלות מחולקות לעוד שאלות משנה....אם אצטרך להשיב לך על הכל,הלך לי הלילה... אז בואי רק נגיד שאין חוקים...ואפילו כללים אין...ואפילו לא נוסחה אימפירית...כלום..! גורנישט..!עדיף שלא יגלו וזהו.
 
בתור אחד שחווה גם וגם

אני אומר שיש קסם בכל אחד מסוגי היחסים ולי כל סוג כזה התאים לתקופה אחרת. הסטוץ הוא קליל, בלי יותר מידי התעסקות עם דקויות האופי שלה והאם היא ככה או היא אחרת. השאלות הן יותר בסיסיות: אני נמשך אליה? אני מחבב אותה? היא לא נראית לי כמו אחת שתדביק אותי במשהו? היא לא מטורללת על כל הראש? אז יאללה, קח אותה לצימר ושחק אותה בסקס פרוע. היא לא חייבת להיות "ממש מתאימה", מספיק שהיא תהייה "מספיק מתאימה". לעומת זאת ביחסים יותר "עמוקים" יש חשיבות לחיבור, לאופי, לדימיון במטרות ובעצימות וכדומה. עם בחורה כזאת חייב להיות סוג של רזוננס הדדי שיכול לתת ליחסים האלה תוכלת חיים ארוכה וטובה כי פרידה ממנה עצובה במיוחד וכואבת במיוחד. גם הסקס במקרים כאלה בשלב מסויים מגיע לשיאים שלא ניתן בד"כ להגיע בסטוץ כי הסקס הולך ומשתבח ככל שמכירים יותר וככל שמתקרבים יותר מבחינה נפשית. אז אין עדיף אחד על השני. אצלי היוא סטוצים בד"כ בין סיום של יחסים "רציניים" להתחלת יחסים "רציניים חדשים היו לי סטוצים ויזיזויות וזה היה נחמד, מרגש, נעים ומספק.
 
אין מה לעשות,

אני מכניס שגיעות כתיב על בסיס קבוע ולא יעזור בית דין, כזה אני. אבל חוץ מחולשה קטנה זו אני דווקא בנאדם כמעט נורמאלי.... :)
 

nice and sleazy

New member
אין כמו אהבה

אבל לעתים בסטוץ חד פעמית יש תשוקה שלא קיימת בשום סיטואציה אחרת. וכמו שאמרו לפניי והעיקר והעיקר לא להיתפס כלל
 

bigtime1963

New member
אחלה שעה להכל או כלום

קודם כל: מאיפה את מצליחה להביא את הדילמה הזו. אני ממש סקרן לדעת. ולמען השם אחת ולתמיד מספיק עם המילה בגידה. מוסד הנישואין פשט את הרגל ומשדר מוסר כפול של לסבול ולהדחיק זה בסדר גמור אבל להיפתח ולאהוב את עצמך זה נורא ואיום. תעשי לי טובה בסדר? המילה בגידה מתארת באופן מכוער וגס מעשה שהכי קרוב לבסיס הקיום של כולנו. ועכשיו: אני בא לכאן ממקום של צורך. של מילוי חלל שהתפנה בגלל שהצד החוקי סגר ת'בסטה. עכשיו מה? הלוואי שיגלו לי שיש לה מערכת או סטוץ... אני אדע שהיא בחיים. אני יודע שאם היא תגלה את זה או זה יהיה חבל"ז. הצד השני לא מעוניין לשמוע בכלל ומכאן אולי הכל מתחיל להתדרדר... כשערוץ התקשורת חסום ברעש לבן (רעש רקע מהסביבה, עבודה משכנתא, ילדים, סקסלס). ועוד: סטוץ נופל עלי רע. רע מאוד. מזיין ומתאהב. טפי עלי. אבל אני מדגם מייצג של עצמי בלבד. מעדיף קשר שהולך צעד צעד. שסוגר את אותם חסכים לצדדים. האם אני יותר בוגד או פחות... Give me a break, will you? חחח... המון תודה שהוצאת ממני את זה. לילה טוב :)
 
אני מניח ש..

חמשת הסטוצים יגרמו לכך שאכיר חמש נפשות אם לאחת מהן אקשר..אז אני מניח שאעדיף להמשיך איתה.. סטוץ זה נחמד מאוד..אבל אצלי ..בהנחה שזה טוב - תמיד יש טעם של עוד אישית מעדיף להיות 5 פעמים עם אותה אחת..אם טוב לנו יחד חושב שלמרות הנסיון של "להיות עם יותר בנות..לזמן קצר " ..לי מתאים יותר להכיר לעומק..לא רק הגופני אבל הכל תלוי בטיב המילוי... לגבי הצד הנבגד..אני חושב..שמאיים פחות זה סטוצים - בלי איום על האינטימיות הזוגית לגבי מה יענו גברים או נשים..לא , לא ברור מאליו , יש ויש אם כי באחוזים אולי נראה יותר נשים שמעדיפות קשר ארוך..עניני הלב גורמים לעניני הגוף לתפקד יופי ולגבי..הנשים שצריכות להתאהב לעומת הגברים - לא חושב..ישנן כאלו נשים שיעדיפו להציב חוצץ...ולהשאיר את האהבה בבית ואת הריגוש הנוסף מחוצה לו לגבי מה בוגדני יותר...אני חושב שקשר עם רגש ממש מאיים על זוגיות..ולכם לא חשוב גבר או אשה..סוג הקשר הזה..הוא המשמעותי אחלה פוסט
 
למה אי אפשר שניהם ביחד?

אם אני שם עין על מישהי אני אומר לה שהתאהבתי בה. ואחרי זיון או שתיים עובר לבאה בתור. ככה אני נהנה גם מאיכות וגם מכמות.
 
למעלה