סטודנטית- מגורים אצל קשישה בתמורה לעבודות בית

סטודנטית- מגורים אצל קשישה בתמורה לעבודות בית

בתמורה לעבודות בית קלות (כלים,כביסה) וכלכלה מלאה. האם הקשישה מחוייבת לשלם עבורה ביטוח לאומי ותנאים סוציאלים אחרים? תודה רבה.
 
בעקרון היא מעסיקה אותך כעובדת זרה במשק בית

לכן באם ההסכם שלכם הוא על בסיס מגורים וכלכלה מלאה ואת מסכימה אין בעייה שאינך מקבלת תמורה כספית אך דמי ביטוח ושאר הזכויות חובתה לשלם ראי הסבר מהקישור מעסיק/עובד במשק בית: http://www.btl.gov.il/Insurance/National Insurance/type_list/House_keeper/Pages/default.aspx. חג שמח ובהצלחה.
 
תודה רבה, האם תןכ לענות לי כיצד זה מתיישב

עם היותי סטודנטית? אם אני משלמת כסטודנטית האם אין לי כבר כיסוי??
 
כסטודנטית מותר לך לעבוד ובאם הגברת תשלם את

דמי הביטוח תהי פטורה מתשלום דמי ביטוח כסטודנטית,אין כפל תשלום.
 
למעלה