סטודנטית- מגורים אצל קשישה בתמורה לעבודות בית בתמורה לעבודות בית קלות (כלים,כביסה) וכלכלה מלאה. האם הקשישה מחוייבת לשלם עבורה ביטוח לאומי ותנאים סוציאלים אחרים? תודה רבה.