סטודנטית בצרפת!!!

סטודנטית בצרפת!!!../images/Emo160.gif

היי לכולם.. רציתי לדעת אם מישהו מבין בנושא המגורים לסטודנטים בצרפת ככלל ובניס ופאריס בפרט.. אני עוד חודש מסיימת צבא ונוסעת היישר לניס- שם אלמד 4 חודשים את השפה הצרפתית (או יותר נכון אשפר-הבסיס כבר קיים) כך שאהיה מוכנה ללימודי האמנות שלי שם. השאיפה האמיתית שלי היא להגיע לפאריס, לecole de beaux-art- שנמצא סמוך למוזיאון הלובר, ולפי מה שהבנתי- הם לא דורשים בחינת שפה.. בכל מקרה אם מישהו יכול לנדב לי כמה טיפים בנושא, אשמח. אני קצת אבודה.. (ואין לי קרובי משפחה שם).. תודה!! נילי
 
אין לי נסיון בנושא

ולכן לא אוכל לייעץ לך ישירות מנסיוני האישי. אבל מומלץ לך (להתקשר קודם ואז) לקפוץ למכון הצרפתי בתל אביב. יש שם מישהו שמרכז לימודים בצרפת, ואולי מהם תוכלי לקבל עוד אינפורמציה על דרישות הקבלה ואיך עושים את זה בדיוק. בהצלחה.
 
למעלה