סטאטים, סקילים ובחירת עבודות

ווינגז

New member
סטאטים, סקילים ובחירת עבודות ../images/Emo131.gif

את כל השאלות בקשר לסוגי העבודות ושאלות על העלאת סטאטים וסקילים בצורה הנכונה ביותר לעבודה מסויימת, אתם מוזמנים לשרשר לפה. שימו לב שמערכת המאמרים מכילה מאמרים טובים ואיכותיים שנכתבו ע"י חברי הפורום - שווה לבדוק אם קיים שם הסבר לשאלה שלכם.
 

GינGית

New member
יש לי שאלה שאלתית כאשר אני קונה חפצים

מה חשוב שיהיה INT LUK STR DEX או MD WD
 

deisy

New member
את קוסמת נכון?

אז מן הסתם את צריכה כמה שיותר INT גנבים צריכים LUK שתים צריכים DEX לוחמים צריכים STR פירטים אני לא יודעת
מה שכן, לכל עבודה יש "תומך" קוסמים למשל בנוסף ל INT כדאי שיהיה להם LUK.. גנבים בנוסף לLUK כדי שיהיה להם DEX קשתים בנוסף לDEX צריכים SRT ולוחמים בנוסף ל STR ריכים DEX אבל כל התומך הוא המשני, ככה שתמיד תשאפי לכמה שיותר INT ובעיקר אצל קוסמים כשהמשוואה של MATT = INT כלומר: 1 MATT הוא בדיוק כמו 1INT שזה אומר שאם יש לך בחפץ 2 INT ו 2 MATT זה אומר שיש לך כאילו 4 MATT מה שלא נכון כמשוואה של ATT לגבי שאר הסטטים..
 

deisy

New member
שתים=קשתים

ואגב, MD ן WD הכי פחות משמעותי... אולי רק ברמות הנמוכות, אבל בואי נגיד שהחל מהרמה שיש לך אופציה של INT ותרי על ה DEF למינהם..
 

GינGית

New member
השאלה שלי היא יותר כללית

אבל בהתייחס לקוסמת חשוב לבדוק כמה INT יש או כמה MD או WD ומה מזה MATT?
 

Macbook

New member
הממ, אם הבנתי למה את מתכוונת...

מג'יק אטאק = התקפת קסם, פשוט כמשמעו. הסטאט הזה יעלה לך כמו +1 INT, רק שלINT יש אקסטרות: כמו מג'יק דיפנס, MP וכדומה. שניהם יעלו לך לMAGIC שבחלון הסטאטים.
 

deisy

New member
בואי נראה אם הבנתי את השאלה..

קודם כל MATT - זו התקפת קסם, זו ההתקפה שבה הקוסמים משתמשים בניגוד לשאר הדמויות שמשתמשות ב ATT שזה אטק רגיל. אם תסתכלי כאן, תראי את ההסברים על הסטטים (INT, LUK, DEX ו STR ). MD - הגנה מפני התקפת קסם WD - הגנה מפני התקפה רגילה ישנן מפלצות שתוקפות עם קסמים וישנן שתוקפות רגיל, כלומר ההגנה מתאימה לסוגי המפלצות השונים, ככל שהיא תהיה גדולה יותר ככה המפלצת תוריד לך פחות בהתאמה לסוג ההתקפה שלה.. ברגע שאת קונה בגדים ונשקים, מה שחשוב הוא להוסיף לעצמך התקפה בעיקר, על מנת שתוכלי להרוג יותר מהר ולהרוג מפלצות שנותנות יותר אקספי, לכן חשוב יותר להוסיף לך סטטים של התקפה (במקרה של קוסמים למשל זה INT ו MATT) אם יש הגנה גם, מה טוב אבל לא שווה שההגנה תהיה במקום ההתקפה. אצל קוסמים היחס בין התקפת הקסם (MATT ) לבין ה INT הוא די זהה, כשה INT1 = התקפת קסם 1(MATT1 ) + הגנת קסם 1 (MD1), לכן כמה שיותר INT יהיה לך בחפצים - ככה תהיי חזקה יותר וגם מוגנת יותר. אצל שאר העבודות היחס בין האטק (ATT) לבין הסטטים שלהם (LUK, DEX, STR) אינו ישיר, הוא קצת יותר מסובך ואני באופן אישי לא יודעת אותו (סיו, יש לך מושג?).. גם מחיר החפצים שיהיו עם יותר INT או MATT או כל סטט אחר שמוסיף התקפה, יהיו יקרים יותר - כי כדי להגיע לרמה גבוהה של סטטים של התקפה יש צורך לססקרל את החפץ (שזה נושא בפני עצמו
אם את צריכה עזרה בזה גם, תשאלי! ).. ולכן במחיר החפץ "מגולם" מחיר הסקרולים, אחוזי ההצלחה של האדם שסיסקרל וכמובן ההתקפה הגבוהה שהוא הגיע אליו... מקווה שהצלחתי להסביר את ההבדלים ואת החשיבות של הסטטים... אם יש לך עוד שאלות, נסי להיות ספציפית יותר ואנסה לעזור!
 

GינGית

New member
עכשיו הרבה יותר ברור לי תודה../images/Emo24.gif היכן אני

רואה את ה-MATT?
 

deisy

New member
תסתכלי למשל בתמונה של נעה

אני מצרפת אותה לפה (מקווה שזה בסדר נעה
) (אני בעבודה ואין לי שום תמונה שלי של משהוא עם סטטים) תסתכלי הסטטים של הנשק שלה.. יש שם גםMAGIC ATTAKE וגם INT בעצם בפרטים של החפץ ממוקמים כל הסטטים, כולל ה INT כולל האקט וכו'...
 

GינGית

New member
עכשיו ממש ברור, תודה אז אני צריכה לחפש חפצים

עם ATT או עם INT והכי טוב שיהיה את שנהם
 

btekx

New member
את הפיראטים תלוי

את הפיראטים תלוי אה בעיקרי רק STR וDEX אם רצית להיות אגרופן פיראט - דרוש STR ותומך DEX (כדומה ללוחם) אם רצית להיות אקדחון פיראט - דרוש DEX ותומך STR (כדומה לקשת)
 
שאלה../images/Emo26.gif

אם אני אקנה YWG עם בערך 5 INT ו11 MATK, זה טוב, לא? אולי אני אמצא אחת עם יותר INT אפילו.
 

גלעדR

New member
שאלה בקשר לארנים

איך בדיוק הולכת העלאת הסטאטים? והסקילים, מישהו יודע? תודה לעונים ולפחות
 
צריך הרבה מאד דקס יותר מלוחם!

במדריך שם כתוב נכון פי שתיים יותר מהרמה כמובן שכדי להגיע לקומבו טוב צריך להילחם במפלצות חזקות מהרמה שלך וזה אומר שצריך יותר דיוק (עובד בעיקר לרמות 30+)
 
למעלה