סחטייו!! לאתר חדשות הרכבת על

מצב
הנושא נעול.

raminec

New member
סחטייו!! לאתר חדשות הרכבת על

סחטייו!! לאתר חדשות הרכבת על
הדף החדש בנושא: ציוד נייד - רכבות נוסעים. לקח זמן, אבל בסוף זה הגיע, שוב || מזל טוב! || בקרוב בימינו דף על רכבות משא אמן! הקהל הרחב מוזמן לבקר באתר ולסקור את הדף החדש. למי שלא מכיר את האתר להלן כתובתו. http://www.angelfire.com/my/railnews חובה!
 
התנצלות

סחטייו!! לאתר חדשות הרכבת על
הדף החדש בנושא: ציוד נייד - רכבות נוסעים. לקח זמן, אבל בסוף זה הגיע, שוב || מזל טוב! || בקרוב בימינו דף על רכבות משא אמן! הקהל הרחב מוזמן לבקר באתר ולסקור את הדף החדש. למי שלא מכיר את האתר להלן כתובתו. http://www.angelfire.com/my/railnews חובה!
התנצלות
כמו ששמעתם לעיל, אכן העלינו לאתר ´חדשות הרכבת´ את עמוד רכבות הנוסעים, עליו עמלתי בחודשים האחרונים. עם זאת, עקב תקלה טכנית, עדיין לא מופיע עמוד המשנה, אודות הקרונות ´הישנים´, אליו קיים קישור ע"י הקשה במקום המתאים. איתי בירגר (מקים ומפעיל האתר) ואנוכי מקווים לטפל בתקלה זאת עד מחר, לכל המאוחר. בלי קשר, אשמח מאוד לשמוע כל תגובה, הערה והארה בנוגע לעמוד, ובמידת הצורך תועלה בשבועות הקרובים גרסה מתוקנת ו/או משופרת.
 

fireman

New member
חן, המצוקה כל כך גדולה ברכבת?

התנצלות
כמו ששמעתם לעיל, אכן העלינו לאתר ´חדשות הרכבת´ את עמוד רכבות הנוסעים, עליו עמלתי בחודשים האחרונים. עם זאת, עקב תקלה טכנית, עדיין לא מופיע עמוד המשנה, אודות הקרונות ´הישנים´, אליו קיים קישור ע"י הקשה במקום המתאים. איתי בירגר (מקים ומפעיל האתר) ואנוכי מקווים לטפל בתקלה זאת עד מחר, לכל המאוחר. בלי קשר, אשמח מאוד לשמוע כל תגובה, הערה והארה בנוגע לעמוד, ובמידת הצורך תועלה בשבועות הקרובים גרסה מתוקנת ו/או משופרת.
חן, המצוקה כל כך גדולה ברכבת?
היום ראיתי קטר Co-Co מספר 709 שמיועד לרכבות משא גורר קרונות נוסעים.... מה נסגר איתם?
 
קטרי COCO עם רכבות נוסעים

חן, המצוקה כל כך גדולה ברכבת?
היום ראיתי קטר Co-Co מספר 709 שמיועד לרכבות משא גורר קרונות נוסעים.... מה נסגר איתם?
קטרי COCO עם רכבות נוסעים
כן, המצב כל-כך חמור. רכבת ישראל ניצבת כרגע מול מחסור חמור של קטרים, מה שמאלץ אותה להשתמש גם בקטרים מדגם JT42CW (המכונים COCO ומיועדים לרכבות משא) וגם בקטרי ה-G12 הישנים גם לרכבות נוסעים. הדבר בעייתי בין היתר מפני שקטר COCO הוא בעל מהירות מירבית נמוכה יותר מזו של אחיו ה-BOBO (כינוים של הקטרים מדגם JT42BW, המיועדים לרכבות נוסעים). בהמשך השנה אמורים להכנס לשירות חמישה קטרים חדשים נוספים מהגרסא המיועדת לרכבות נוסעים, וזה אמור בהחלט להקל על מצב, לפחות עד אותו הזמן שבו ייכנסו לשירות מערכי הקומותיים החדשים שהוזמנו.
 

fireman

New member
ד"א מה קורה עם המערכי IC3

קטרי COCO עם רכבות נוסעים
כן, המצב כל-כך חמור. רכבת ישראל ניצבת כרגע מול מחסור חמור של קטרים, מה שמאלץ אותה להשתמש גם בקטרים מדגם JT42CW (המכונים COCO ומיועדים לרכבות משא) וגם בקטרי ה-G12 הישנים גם לרכבות נוסעים. הדבר בעייתי בין היתר מפני שקטר COCO הוא בעל מהירות מירבית נמוכה יותר מזו של אחיו ה-BOBO (כינוים של הקטרים מדגם JT42BW, המיועדים לרכבות נוסעים). בהמשך השנה אמורים להכנס לשירות חמישה קטרים חדשים נוספים מהגרסא המיועדת לרכבות נוסעים, וזה אמור בהחלט להקל על מצב, לפחות עד אותו הזמן שבו ייכנסו לשירות מערכי הקומותיים החדשים שהוזמנו.
ד"א מה קורה עם המערכי IC3
שכתבתי לפני כחודשיים שראיתי שנפרקו בהנגר של רמת"א בבאר שבע? האם חלק כבר הוכנס לשירות? כמה מערכים כבר הגיעו והורכבו?
 
מערכי ה-IC3 החדשים

ד"א מה קורה עם המערכי IC3
שכתבתי לפני כחודשיים שראיתי שנפרקו בהנגר של רמת"א בבאר שבע? האם חלק כבר הוכנס לשירות? כמה מערכים כבר הגיעו והורכבו?
מערכי ה-IC3 החדשים
באתר ´חדשות הרכבת´ הופיעו, מופיעים ו(בתקווה) יופיעו עדכונים שוטפים ומדויקים ככל האפשר אודות כל אחד מאותם מערכים, כולל תאריכי כניסה לשירות משוערים (אף אחד מהם עוד לא נכנס לשירות). מכיוון שאני אינני זוכר בע"פ נתונים כאלו, אני ממליץ לעיין בארכיון החדשות של ´חדשות הרכבת´ לגבי נושא זה.
 

four seasons

New member
מזל טוב,חן בהחלט דף ראוי

התנצלות
כמו ששמעתם לעיל, אכן העלינו לאתר ´חדשות הרכבת´ את עמוד רכבות הנוסעים, עליו עמלתי בחודשים האחרונים. עם זאת, עקב תקלה טכנית, עדיין לא מופיע עמוד המשנה, אודות הקרונות ´הישנים´, אליו קיים קישור ע"י הקשה במקום המתאים. איתי בירגר (מקים ומפעיל האתר) ואנוכי מקווים לטפל בתקלה זאת עד מחר, לכל המאוחר. בלי קשר, אשמח מאוד לשמוע כל תגובה, הערה והארה בנוגע לעמוד, ובמידת הצורך תועלה בשבועות הקרובים גרסה מתוקנת ו/או משופרת.
מזל טוב,חן בהחלט דף ראוי
אגב מי שמעוניינים לראות קרון ניהוג מסוג "אסלינגן" מוזמנים לחצר של מוזאון ת"א, יש שם גם קטר שאני לא מזהה מה הכינוי שלו. , דרך אגב בקשה אישית, אני מחפש צילום של רכבת קומותיים בשביל לשלב אותה לכתבה בנושא אופניים ורכבות, אשמח לקבל צילום או רשות להשתמש בצילום שלך שצרפת פה לא מזמן. אורן סליחה עך העוף
 
קטרים במוזיאון הארץ

מזל טוב,חן בהחלט דף ראוי
אגב מי שמעוניינים לראות קרון ניהוג מסוג "אסלינגן" מוזמנים לחצר של מוזאון ת"א, יש שם גם קטר שאני לא מזהה מה הכינוי שלו. , דרך אגב בקשה אישית, אני מחפש צילום של רכבת קומותיים בשביל לשלב אותה לכתבה בנושא אופניים ורכבות, אשמח לקבל צילום או רשות להשתמש בצילום שלך שצרפת פה לא מזמן. אורן סליחה עך העוף
קטרים במוזיאון הארץ
במוזיאון ארץ ישראל בת"א ישנו אכן קרון הניהוג של מערך קרונוע ´אסלינגן´ מספר 5. לידו מוצבים קטר מספר 202 של רכבת ישראל (מתוצרת חברת Deutz) וכן קטר תעשייתי שעבד (כנראה מאז שנבנה בשנת 1950) במפעל של חברת המלט ´נשר´ בבית שמש. הקטר יוצר ע"י חברת Ruston & Hornsby האנגלית, והוא מדגם 88DS, מספר ייצור 305317 שלהם. לגבי תמונה של קומותיים - אני לא חושב שפרסמתי בפורום אף תמונה של קרון קומותיים ישראלי (בניגוד לגרמני), אבל אשמח לאפשר לך להשתמש באחת התמונות שהתפרסמו בעמוד החדש באתר ´חדשות הרכבת´, זאת לאחר שאקבל, בהודעה אישית, הסבר על מהות המאמר המדובר והיכן הכוונה לפרסם אותו.
 
הבעיה תוקנה

התנצלות
כמו ששמעתם לעיל, אכן העלינו לאתר ´חדשות הרכבת´ את עמוד רכבות הנוסעים, עליו עמלתי בחודשים האחרונים. עם זאת, עקב תקלה טכנית, עדיין לא מופיע עמוד המשנה, אודות הקרונות ´הישנים´, אליו קיים קישור ע"י הקשה במקום המתאים. איתי בירגר (מקים ומפעיל האתר) ואנוכי מקווים לטפל בתקלה זאת עד מחר, לכל המאוחר. בלי קשר, אשמח מאוד לשמוע כל תגובה, הערה והארה בנוגע לעמוד, ובמידת הצורך תועלה בשבועות הקרובים גרסה מתוקנת ו/או משופרת.
הבעיה תוקנה
שלום לחברי הפורום. התקלה בעמוד השני של רכבות הנוסעים מאוד מוזרה. בשעה האחרונה שיניתי את ההגדרות של העמודים וכולי תקווה שעכשיו הקישור תקין. אני אשמח לדעת אם זה עובד כמובן. שבוע טוב! איתי חדשות הרכבת: www.angelfire.com/my/railnews
 

oren*

New member
ברוך הבא איתי ותודה על העדכונים ../images/Emo20.gif

הבעיה תוקנה
שלום לחברי הפורום. התקלה בעמוד השני של רכבות הנוסעים מאוד מוזרה. בשעה האחרונה שיניתי את ההגדרות של העמודים וכולי תקווה שעכשיו הקישור תקין. אני אשמח לדעת אם זה עובד כמובן. שבוע טוב! איתי חדשות הרכבת: www.angelfire.com/my/railnews
ברוך הבא איתי ותודה על העדכונים
 

יהוושע

New member
כתבתי אליך אישית ובכ"ז קבל ח"ח

התנצלות
כמו ששמעתם לעיל, אכן העלינו לאתר ´חדשות הרכבת´ את עמוד רכבות הנוסעים, עליו עמלתי בחודשים האחרונים. עם זאת, עקב תקלה טכנית, עדיין לא מופיע עמוד המשנה, אודות הקרונות ´הישנים´, אליו קיים קישור ע"י הקשה במקום המתאים. איתי בירגר (מקים ומפעיל האתר) ואנוכי מקווים לטפל בתקלה זאת עד מחר, לכל המאוחר. בלי קשר, אשמח מאוד לשמוע כל תגובה, הערה והארה בנוגע לעמוד, ובמידת הצורך תועלה בשבועות הקרובים גרסה מתוקנת ו/או משופרת.
כתבתי אליך אישית ובכ"ז קבל ח"ח
ענקי על העמוד היפהפה , המרתק והמעניין . אם בתוספת מאמץ כביר ( שודאי ייקח זמן רב , אבל זה כדאי ) תוכל לסקור את כ ו ל סוגי הקרונות והקטרים שפעלו בארץ ישראל מ 1892 , זה יהיה א ד י ר ש ב א ד י ר י ם!!!!!!!!!!!!!
 
היסטורית הרכבת בארץ

כתבתי אליך אישית ובכ"ז קבל ח"ח
ענקי על העמוד היפהפה , המרתק והמעניין . אם בתוספת מאמץ כביר ( שודאי ייקח זמן רב , אבל זה כדאי ) תוכל לסקור את כ ו ל סוגי הקרונות והקטרים שפעלו בארץ ישראל מ 1892 , זה יהיה א ד י ר ש ב א ד י ר י ם!!!!!!!!!!!!!
היסטורית הרכבת בארץ
כמו ששמו מעיד עליו, האתר ´חדשות הרכבת´ מתרכז ועוסק בעיקר במה שקורה היום (ומחר) על קווי הרכבת בארץ ולידם. אין זה אומר שאיתי, אני ואחרים המעורבים בו איננו מתעניינים בהיסטורית הרכבת בארץ, ושלא היינו מעוניינים להקדיש אלפי שורות טקטס ומאות תמונות לנושא מרתק ומגוון זה, אבל המציאות היא כזו שזמננו הפנוי לעיסוק בתחביב הרכבת הוא מוגבל מאוד, ולכן אנו משתדלים להתרכז, מבחינת אתר האינטרנט, בנושא היחסית-מצומצם של הרכבת כיום, ובמה שקשור ישירות אליו. האמינו לי שמתרוצצים לי בראש עשרות רעיונות לאתרי ודפי אינטרנט שיספקו לעולם הרחב את המידע שאני ורבים מחברי אוגרים בראש ובארונות, אבל, כאמור, אני יכול לעשות רק כמות מסוימת של דברים בזמן נתון. בלי קשר - אני חושב שאתר מפורט אודות ההיסטוריה של הרכבות בארץ צריך להיות מרוכז דווקא תחת אתר מוזיאון הרכבת (שעוד לא ממש קיים כיום), אולם מכיוון שכיום אני היחיד שם שמבין קצת במחשבים ובאינטרנט, גם נושא זה לא מתקדם לשום מקום, מהסיבות המפורטות לעיל. ודבר אחרון ליהוושע - הקטרים הראשונים של קו יפו-ירושלים הגיעו לארץ כבר במהלך שנת 1890 (אם אני זוכר נכון), כך שהיו בארץ רכבות עובדות לחלוטין עוד לפני פתיחת הקו כולו לתנועה ב-1892.
 
כל הכבוד!

סחטייו!! לאתר חדשות הרכבת על
הדף החדש בנושא: ציוד נייד - רכבות נוסעים. לקח זמן, אבל בסוף זה הגיע, שוב || מזל טוב! || בקרוב בימינו דף על רכבות משא אמן! הקהל הרחב מוזמן לבקר באתר ולסקור את הדף החדש. למי שלא מכיר את האתר להלן כתובתו. http://www.angelfire.com/my/railnews חובה!
כל הכבוד!
ובכלל אתר מעולה! אני לתומי הכרתי רק את האיי סיי והדאבל דק החדשים..
 

יהוושע

New member
רכבת הטילטינג - כול כך אוילי שפסלו

כל הכבוד!
ובכלל אתר מעולה! אני לתומי הכרתי רק את האיי סיי והדאבל דק החדשים..
רכבת הטילטינג - כול כך אוילי שפסלו
בינתיים את האופציה הזו. זה היה חוסך כ"כ הרבה כסף בשידרוג הקו לי-ם וגם את תיקון הפיתולים בדרך לב"ש . איזו רכבת יפה ומדליקה . רכבת רוכנת עכשיו!!!!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה