סחבת ושירות סיוט ב-ASUS ישראל

סקרבול

New member
סחבת ושירות סיוט ב-ASUS ישראל

קניתם מחשב של ASUS וגיליתם שהשירות שלו הוא סרב-פרו? מה שנקרא אכלתם אותה.
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4486984,00.html

המחשב של ASUS (אסוס) התקלקל? שלח אותו למעבדה ואז חפש את החברים שלך, זו התחושה שעולה מתלונות צרכנים שהגיעו על שירות התיקונים והלקוחות של ASUS - אחת החברות הנחשבות בתחום המובייל.

צרכנים רבים מספרים שקנו מחשב של ASUS שהגיע תקול, או התקלקל אחרי זמן קצר. הם נתבקשו לשלוח אותו למעבדה, שם הוא התעכב כשבועיים, זמן תיקון שכבר נראה כלא סביר. כשהצרכנים התקשרו למעבדה, נאמר לרבים מהם: 'אנחנו מחכים לחלק מחו"ל לכן המחשב מתעכב''. כשהמחשב חזר לרשות הצרכנים (לחלקם לא חזר גם כעבור חודש ומעלה מכך), נתגלה שהוא עדיין לא תקין, או שחזר בחלוף זמן רב מאוד.

הטענה העיקרית של הצרכנים המותשים, היא שאין מענה מסודר בשירות הלקוחות. למעשה אין כלל גישה לצרכנים לשירות הלקוחות, אם הוא קיים בכלל, אלא רק לשירות טכני. בשירות הטכני אומרים למתקשרים שאין באפשרותם להעביר צרכנים לשירות הלקוחות, כי הוא לא קיים, או כי הם לא יודעים איך לעשות זאת, או כי "אין אפשרות טלפונית לפנות לשירות הלקוחות". כל הצרכנים מספרים על קושי אדיר להשיג מענה ישיר ב-ASUS. "כתובת למשלוח מיילים התגלתה ככתובת שאין מענה מאחוריה. כתובת אחרת לא פורסמה באתר", כך לטענת הצרכנים.

כשצרכנים משאירים תלונת שירות במוקד הטכני, בעבור שירות הלקוחות הלא נגיש, בשירות הלקוחות המסתורי לרוב לא חוזרים לצרכנים המתלוננים, כך נטען. כשכבר חוזרים, זה ממספר חסוי ובמוקד הטכני או במעבדה, לא מכירים את התשובה של שירות הלקוחות, שלעיתים קרובות מנוגדת לסטטוס של המחשב במעבדה. בקיצור בלגן שלם שבמרכזו הלקוח העייף.

באתר האינטרנט של ASUS מופיע מספר טלפון של שירות טכני, אך לא מספר טלפון של שירות לקוחות וכשלוחצים על "מצא נקודת שירות" - מגיעים ל"ישראל". כשהתקשרנו לשירות הטכני,ביקשנו שיפנו אותנו לשירות הלקוחות ונענינו: "אין שירות לקוחות כמו שאת מכירה, ASUS זה יצרן".
 
למעלה