סורי על השאלה הדפוקה

Logitech1

New member
סורי על השאלה הדפוקה

אבל אני שוכבת עם חבר שלי כבר איזה חודש יש לי בעיה עם לקלוט מתי אני גומרת כאילו אני תמיד נהנת אבל לא יודעת מתי אני גומרת יכול להיות שעדיין אף פעם לא גמרתי? או ש אולי פשוט תוכלו להסביר לי מה אני אמורה להרגיש שאני גומרת, איך אני צריכה לדעת שאני עומדת לגמור?
 

ט ל 17

New member
את לא גמרת...

שאת גומרת את יודעת... כדי לדעת איך ההרגשה של הגמירה, את צריכה קודם לגמור ולעשות את הנסיונות בעצמך...אז זה הולך ככה... את צריכה פעם אחת לשכב בניחותה לנשום עמוק עמוק כן כן ככה לחוש א תכל אברי הגוף ליצור אווירה אפלולוית רגועה ונינוחה.. לשכב על הגב וברגליים קצת פסוקות לשכב בערום לחוש את אברי גופך רפויים לנשום עמוק ולהוציא את האוויר לאט לאט זהו.. עכשיו את חייבת לפסק א תרגלייך חזק ולהרים אותן לכיוון הבטן כן ככה מעט ועכשיו כשהנרתיק התרחב לך ואת רגועה התחילי לעסות את השפתיים לאט לאט זהו כן ככה אם את לא רטובה עדיין כדאי לך להוסיף קצת לחלוחית למשוך אותה על השפתיים הגדולות ואפשר גם על הקטנות הנה ככה..זהו ובעזרת האצבע לטייל ברפרוף על השפתיים לאט לאט לפסק את השפתיים ולחדור עם האצבע לתוך הפות שלך שלבטח עכשיו כבר התמלא בלחלוחית נאותה.. מרגישה את הזרמים שמתפרצים לך לאט לאט מבין הירכיים ומבקשים עוד ועוד מלא אותי את אומרת לעצמך ולוחשת אני רוצה את הגדול שלך וזהו לאט לאט את מתחילה להרטב יותר ויותר והרטט ממלא לך את הבטן ועולה למעלה במעלה השדיים שהתמלאו והכתם החום התמלא והפיטמות הזדקרו להן לטפי אותן בחום ובעדינות עכשיו החדירי לאט לאט את האצבע לתוך הנרתיק הוא שוקק עכשיו פועם ומבקש שימלאו אותו בשקיקה זהו הרימי את האגן הנה כך זהו.. עכשיו המשיכי בעיסוי השפתיים של הות וגעי קלות הדגדגן הוא בטח זקור עכשיו זהו לטפי אותו ככה..א תבט חחשה את העקצוץ שעולה וממלאאותך עוד חזק עוד..אני הולכת לגמור לחשי לעצמך אני מאוננת בכייף עכשיו את חופשיה עכשיו עם תחושותיך את גומרתתת אני גומרת אמרי לעצמך זא תהרגשה עילאית אני גומרת אני ממלאת את תוכי בתחושות עונד מגיע לך..אויי אני גומרת אויי הנה עוד חזק חזק גמרתיי...היה לך כייף?? עכשיו עם החבר שלך תדעי איך ההרגשה..
 

Hii BiTcH

New member
טלטול...

איזה סייבר כתבת פה אלוהים ישמור אותך...(ושישמור גם עלי שהצלחתי לקרוא את המגילונת הזאת)
 

lady106

New member
כשזה קורה את יודעת...

למרות שאולי אולי אולי קורה שמרוב ההנאה כמעט ולא מרגישים את הגמירה זה קורה אבל לא תמיד
 

Super Mia

New member
השאלה בכלל לא דפוקה...

אז כמו שכבר כתבו כאן- כשאת גומרת את יודעת!!! אני מציאה לך קודם כל לגמור לבד (תנסי עם הזרם במקלחת-זה אחלה
) וככה גם תוכלי לדעת איך זה מרגיש (מרגיש מצוין...) וגם תוכלי ללמד את החבר שלך מה לעשות. אני שוכבת עם חבר שלי בערך חצי שנה ועדיין אני לא מצליחה לגמור מהחדירה אבל בצורת אחרות אני גומרת תמיד... אז תנסי אוליבדרכים אחרות חוץ מהחדירה עצמה.. ושאלה כללית: ידעתם שיש בנים שחושבים שבנות לא יכולות לגמור???? בושה
 
ברור שבנות יכולות לגמור!!!!!!!!

ושלא כמו מספיק גברים בנות מסוגלות לגמור בכמות רצינית רצוף! זה כזה מדליק לראות בחורה גומרת את הסיפוק בפנים שלה את האושר פשוט מדהים!
 
למעלה