סופ``ש הגיע...

סופ``ש הגיע...

/tapuzforum/images/emo41.gifמה הנקודות אור שלכם לסכם את השבוע? /tapuzforum/images/emo41.gifמה היה עושה לכם את השבוע למאושר? בברכת חג שמח ושבת שלום. /tapuzforum/images/emo16.gif/tapuzforum/images/emo16.gif
 
מישהי (חוקית) לצאת איתה,

היה עושה אותי מאושר.. כנראה משמיים מצפים מימני לעוד קצת סבלנות. נקודות אור? מצה עם חמאה! חחח אני חולה על פסח! ליל הסדר עם כל המשפחה היה מהנה מאוד, לראות את הבית מצוחצח ואמא רגועה אחרי כל הטירוף של לפני זה גם כייף..
 

kiss 18

New member
אחחח אחחח

תאמיני לי את, אני רואה את הניק שלך.. איזה חיוך תפסתי! (קניות??? ברוה"ס?!?) נקודות אור? נקודה? שמש, חמה... ברכת החמה.. על איזה נקודה את מדברת!? יום ראשון- עבודה... 3 נקודות. יום שני- הרמת כוסית (שוב עבודה..) 5 נקודות יום שלישי- שוב עבודה.. (חלאססס) תחליטי את כמה נקודות.. יום רביעי- איןןןןן עבודה! השבח לק-ל.. לא לקום ב-7:00. ברכת החמה. פצצה של נקודת אור. יום חמישי- ליל הסדר. היה ממש נחמד. האמת? גם התקררתי הלכתי להתפלל בבית הכנסת הגדול. בדרך היה קריר והתקררתי.. מתאוששת לאט לאט. יעבור! פתיחת הדלת לאליהו הנביא! השנה- חתונההה בעז"ה אל תיקראו לי קייסי אם לא! בגדול- שבוע נחמד. אפילו נחד מאוד!
רגע, ביקשת פירוט של השבוע או נקודות אור!?
 
קייסיייי /tapuzforum/images/emo24.gif

שמחה לשמוע שיש לך הרבה נק` אור. אבל, מה היה עושה לך את השבוע למאושר?
 

kiss 18

New member
שתקלטי

(אולי בעזרת קליט) שקניות- זה ברוה"ס! חחחח מה היה עושה שבוע מאושר? אולי אם הייתי יודעת בוודאות שליל הסדר הזה הוא האחרון היותי רווקה. (ולדעת בוודאות- שאהייה מאושרת) תוכלי לספק לי זאת?
 

kiss 18

New member
מה

עשית לי!!? קניות! בסחר!!! קניות בסחר! סחר בקניות.. קניות בסחר!
 

kiss 18

New member
אל תתפלאי

אם יום אחד ראשך יהיה ה- ס'... במילה רוה"ס. (ולא תדעי מה ראשך עושה ע"ג הלוח..)
 

שמערל1

New member
סיימנו עם הניקיונות../images/Emo178.gif תעודת ההצט' ../images/Emo132.gif

ותודה להשי"ת....
 
למעלה