סופשבוע ענוג..

סופשבוע ענוג..

שלום רב, אני נמצא במסע הזה שחדש לי ולבת זוגי ובדרך אנחנו אוהבים כתמיד אך גם תוהים וטועים.. אנחנו בשנות הארבעים המוקדמות ומגיעים ממקום של אהבה גדולה ממילים הערכה הבנה ותקשורת מדהימה וסקס מצוין גם לאחר מעל עשר שנות נישואין טובות מאושרות ונטולות משברים מטלטלים.. הגענו למסע בזכות אשתי שמתוך אהבה גדולה בחרה להעניק לי את היכולת לחוות ריגושים ואהבות נוספות מחוץ לקשר הזוגי ואני אט אט מצטרף אליה ומנסה יותר ויותר לשחרר את דפוסי השליטה שלי ולאפשר לה את המקום שהיא מעניקה לי מבלי לחוות את חוסר הבטחון שמתלווה לכך מצידי..למרות שהיא עצמה עדיין לא בטוחה או מרגישה שקיים אצלה צורך שכזה.. אני מקיים קשר חברי אוהב ומיני עם אישה בשנות השלושים מזה חודשיים, הקשר נמצא על השולחן ושני הצדדים מכירים ויודעים למעשה הכל.. ואפילו נפגשו מספר פעמים יחד איתי <לא מפגשים מיניים>.. הצורך שלי שאני מעלה כרגע מולכם הינו מתוך נסיון להבנה יותר עמוקה של לבטים תהיות ותחושות עם אנשים שנמצאים במקום דומה או פתוחים מספיק כדי לא להיות נורמטיביים ושאינם מגיעים ממקום שיפוטי אלא ממקום של הכלה.. אני לא קראתי מספיק את הפורום הזה ומזה שנים לא כתבתי באיזשהוא פורום או בלוג.. אז אני אתחיל בלקרוא קצת אחורנית ואולי להכיר קצת יותר את הנפשות הפועלות.. מן הסתם אני אשמח לשתף ולהשתתף להקשיב ולהית פעיל בצורה זו או אחרת :) וכדי לסגור מעגל אני חוזר לכותרת סופשבוע ענוג :)
 
איזה ניק../images/Emo13.gif

ברוך הבא פרא פראי
אנחנו כאן אם עדיין תהיינה שאלות - אחרי שתקרא בקישורים, טאגליינס,מאמרים וכו'
סופ"ש ענוג ומכורבל
 
ואם בידי הבחירה..

אני אקח את עניין הניק כמחמאה
אני אקרא גם אקרא.. תודה אני בדרך להתכרבל :)
 
האם באמת..

יש גלולה יותר חזקה מהחיים??.. זה לא שאני נהנה.. אני פשוט חי :) ותודה על ההצעה.. עובדתית זו ההצעה הראשונה שקיבלתי כאן בפורום :))))) <טוב נו זו רק גלולה וגם בצבעים מזעזעים..>
 
אז ראשית..

יש לי חולשה לכל מי שמתכנה בשם אבישג.. זה שמה של אהבתי הגדולה ביותר!! <והיא עוד לא בת שש :))> ושנית, כנראה הגעתי למקום שאני לא מצליח להבין הכל לבד כפי שאני מתיימר לרב לעשות ואני חפץ ללמוד מעט גם מנסיונם של אחרים. תודה על הפרח.. וכינוי מקסים לך.. כבר אמרתי? :)
 
ברוך הבא ../images/Emo13.gif

יוצאים למסע מרתק. להשאיר את כל ערוצי התקשורת פתוחים וזמינים. ולאט ובזהירות - כמו שאומר חבר שלי. שיהיה נוף טוב
 
המסע מרתק..

וכמו כל מסע רגשי אני עמוק בפנים נושם טועם ומנסה ללמוד המון וללכת בדרך הנכונה לי..וכמובן שלא תמיד זה מצליח לי וטוב שכך.. וכמו בכל מסע יש רגעים שאני שואל את עצמי המון שאלות לאורך השביל וכמובן שיש המון צמתים.. התקשורת מצויינת ולעיתים אני חושש שאולי היא אף טובה מידיי.. ולאט ובזהירות.. נו טוב.. הלוואי והייתי יודע איך.. :)) תודה גזר מתוק!
 
ברור..:)

לפעמים נדמה לי שלא חייבים לדבר על הכל ולעיתים התקשורת הזו מערימה קשיים שנפתרים מאליהם ובצורה טובה גם מבלי שדנים בהם ויוצרים מספר תרשימי זרימה.. הרי בשורה התחתונה קורה רק תסריט אחד ומתוך התקשורת לעיתים עולים קשיים חדשים שכלל לא מגיעים אליהם בחיים עצמם.. מעין סיעור מוחות שלילי והכל כמובן מכוונות טובות.. תקשורת צריכה לבוא במידה נכונה כמו כל דבר אחר לפחות אצלי :)
 
למעלה