סופשבוע נעים לכולן

סופשבוע נעים לכולן../images/Emo24.gif

בזכות או בגלל הוירוס.... לא שתתי קפה שבוע ימים.... הבוקר קניתי לי הפוך בבית קפה שכונתי וכולי מחכה ומצפה ללגימה הראשונה ולהתענג על הארומה.... לגמתי ו.... זה לא עשה לי טוב בבטן... הרגשתי איכס
האם עברתי איזשהו ניקוי קופאין מהגוף בזמן מחלתי???? שפכתי את המשקה ובבית הכנתי יוגורט עם גרנולה וענבים
יאמי יאמי.... מאחלת לכולן בשורות טובות
 

עליזה 63

New member
מתוך "כל יום התחלה חדשה"

מתוך "כל יום התחלה חדשה" "לעיתים קרובות דווקא כשאנו חזקים וקשוחים, אז אנו פוחדים. דרוש הרבה אומץ להרשות לעצמנו להיות פגיעים, להיות רכים". אנו פיתחנו הגנות מפני שהרגשנו צורך להתגונן נגד התעללות מצד אחרים – הורים, או מעסיקים או בני זוג או אפילו זרים. ובמצבים מסוימים, ההגנות האלה שרתו אותנו היטב לזמן מה. אך היה עלינו לשלם גם מחיר. כאשר אנו מתחבאים מאחורי הגנות, הן הופכות להרגל, ואנו מתרחקים יותר ויותר מהמרכז שלנו, מאותו אדם שכל אחד מאיתנו צריך ורוצה להיות. לחשוף את עצמנו כמי שאנחנו באמת מזמין שיפוט, לפעמים דחייה, ולעיתים קרובות ביטול מצד אחרים. קשה מאד לקחת את הסיכון הזה, והגמול לעיתים קרובות לא מגיע מייד. אך עם הזמן, אחרים מכבדים אותנו על הפגיעות שלנו ומתחילים להעתיק את הדוגמא שלנו. עם הזמן, היושרה משרתת אותנו היטב. כשאנו מאפשרים לאחרים לראות מי אנחנו באמת, יש פחות בלבול, גם אצלם וגם אצלנו. אנו כבר לא צריכים להחליט מי אנחנו צריכים להיות; אנחנו פשוט מי שאנחנו. הבחירות שלנו יותר פשוטות. יש רק בחירה נכונה אחת בכל מצב נתון: הבחירה הכנה ושמשקפת במלואה את מי שאנחנו באותו רגע. הגמולים יגיעו כשאני כן.
 
שבת שלום. הגעתי ונשביתי

יש לי מין הרגשה שהגעתי למקום שמדבר את השפה שלי - מבלי שהתאמצתי - איזה כייף! אפשר להישאר? מבטיחה לעזור..( אייקון של חיבוק. לא יודעת איך להעלות אותם)
 

kikona126

New member
להשאר? הבאת עוגה?../images/Emo212.gif

איזה מין שאלה! רצוי ומומלץ להשאר! אצלנו יש מקום לכולן, תמיד. דרך אגב, איזה שפה את מדברת? אני מדברת: עברית, צרפתית, ספרדית, איטלקית, אנגלית, וגם את שפת ה"קיקי"
טוב אני לא אשגע אותך, זה רק היום הראשון שלך, שלא תקבלי רושם שלילי
את מוזמנת לספר על עצמך, כדי שנדע מי הצטרפה למעגל שלנו. וכמובן ברוכה הבאה
 
למעלה