תודה יעקבע"פ הייצרן, 354 כ"ס, זהה ליורו 3.
תודה יעקבע"פ הייצרן, 354 כ"ס, זהה ליורו 3.
אם כבר הוזכרו דאפים ואחרים ויורובקשר למנועי 9 ליטר
משיחה, שהייתה לי מיבואן אוטובוסים דאף, נאמר לי שלדאפים SB4000 יורו 4 יש מנוע בנפח תשעה ליטרים בעל הספק מירבי זהה ליורו 3. ההבדל הוא במומנט. כאשר שאלתי את אותו נציג של יבואן דאף, במה היתרון אם הקטינו את הנפח, הספק דומה ומומנט נמוך (שהחיסרון הוא פחות זמינות כוח בעליות ובהאצות ביניים), אז הוא ענה לי, שהשיפור הוא בצריכת הדלק.
זו טכנולוגית ה-EGR והיא קיימת גם במאן.אם כבר הוזכרו דאפים ואחרים ויורו
יש עוד אוטובוס - סקניה. באוטובוסים יורו 4 אין צורך באוריאה. פשוט מתדלקים דיזל ונוסעים וכך התכנון הוא ביורו 5. לא יודע אם זה קיים אצל יצרנים אחרים. בסקניה גם יש את השכלול של בקרת שיוט, אשר שומרת גם על מהירות במדרונות (זה אני מניח, שגם מוצע כאופציה באוטובוסים אחרים).
לא ידעתי. תודה רתם.זו טכנולוגית ה-EGR והיא קיימת גם במאן.
יורו 4 ויורו 5 SCR מול EGRבקשר למנועי 9 ליטר
משיחה, שהייתה לי מיבואן אוטובוסים דאף, נאמר לי שלדאפים SB4000 יורו 4 יש מנוע בנפח תשעה ליטרים בעל הספק מירבי זהה ליורו 3. ההבדל הוא במומנט. כאשר שאלתי את אותו נציג של יבואן דאף, במה היתרון אם הקטינו את הנפח, הספק דומה ומומנט נמוך (שהחיסרון הוא פחות זמינות כוח בעליות ובהאצות ביניים), אז הוא ענה לי, שהשיפור הוא בצריכת הדלק.
המתלים ב-B9R נוראיים ומזכירים את ה-B10B...סופרבוס בבית שמש - סיכום ימים ראשונים - חלק ב
ועכשיו לחלק השני: 2. האוטובוסים. אזהרה: זה חלק טכני של הסקירה ומיועד לחובבים ונהגים בלבד, מי שלא מעניינים אותו פרטים טכניים ישתעמם. סופרבוס מפעילים ארבעה סוגים של אוטובוסים באשכול בית-שמש. VOLVO B9R בינעירוני מרכב מארס, יורו 4 - רוב הצי שלהם VOLVO B12B בינעירוני מרכב מארס, יורו 3 - נראה לי, שיש בערך עשרה כאלה MAN HOCL 18.360 R33 בינעירוני מרכב מארס, יורו 4 - יש שישה כאלה VOLVO B12BLE עירוני מרכב PIONEER, נראה לי יורו 4 - יש איזה עשרה כאלה, עושים שירות עירוני על ה-B12BLE אני לא יכול להעיד, כי לא יצא לי לנסוע בכזה עדיין. גם על המאן R33 עדיין לא נסעתי לצערי, כך שהם נשארים לסיקור הבא. ה-B12B זהה לאלה של אגד (דור 2, עם הדאשבורד החדש, גיר ZF). ה-B9R לאומת זאת... אני אומר את זה ללא שום צל של ציניות: זה האוטובוס הכי גרוע שיצא לי לנסוע בו בשנים האחרונות. יש סיבה לכך שכשעושים חיפוש על השלדה הזו באינטרנט כל התוצאות יוצאות מברזיל: זו שלדה המיועדת לעולם השלישי, וזה מורגש מאד! המנוע רועש בטירוף - ויש לו את הרעש הכי מגעיל ששמעתי באוטובוס אי פעם, ה-EL נשמע כמו מוסיקה לידו, ובגלל היותו 9 ליטר בלבד הוא תמיד עובד בטורים גבוהים גך ששומעים אותו חזק אפילו כשיושבים מקדימה. איכות הנסיעה שווה למקל פוגו: אין שום מתלים נפרדים, יש סרן קשיח - ועוד איזה קשיח! קיבלתי הערכה מחודשת ל-HOCL 18.350 של אגד. אבל הכי גרוע, מעבר לכל ספק, זה הגיר שלהם. אני רוצה להסתכל בפנים של הבן אדם שחשב שלהכניס אוטובוסים עם אי-שיפט זה רעיון טוב לעיר עם 50+ תחנות אוטובוס!.. ועוד בנוסף לכך יש צי של נהגים שלא יודעים לנהוג עליו... האיי-זיפט מאיץ לאט, מתנדנד, מתבלבל בהילוכים... פשוט טמטום לשמו. הדבר היחיד שטוב בו זה שהאוטו סוחב יפה בעליות הודות למספר ההילוכים האסטרונומי בגיר המעפן שלו. הדבר הטוב הוא הכסאות. כל האוטובוסים של האשכול מצויידים בכסאות המפוארים של מרכבים, ויש מקום בריא לרגליים בכל השורות, הם לא התקמצנו כמו מטרופולין ודחסו עוד שורה על חשבון הנוחות של הנוסעים. הכסאות המפוארים אמנם יפים מאד, אבל המשענת שלהם ישרה מדי - ולכן לא יותר מדי נוחה, אבל אני עדיין מעדיף אותם בגלל האחורית פלסטיק שלהם: לא יקרה יותר שיושב מאחורי מישהו שמהחליט לתקוע את הברכיים שלו בגב שלי. סיכום כללי: השרות - בהחלט יותר טוב ממה שחשבתי שהיה. אבל שיפור (שהוא, יענטו, המטרה של כל הרפורמה המטומטמת הזו)... איזה שיפור? אפילו אחרי שהנהגים יתרגלו למכשירי הכרטוס והקווים זה יהיה... פשוט קצת פחות טוב ממה שהיה עם אגד. שיפור אני לא רואה באופק. השיפור היחיד בינתיים זה שהנסיעה הוזלה ב-2 שקל. אבל ניתן להם צ'אנס ונעשה עוד סקירה בעוד חודש-חודשיים. האוטובוסים - מאכזבים ביותר. מספר האוטובוסים הטובים מצומצם מאד, ורוב הזמן יוצא לנסוע בגועל הנפש הזול שקוראים לו B9R. זה מצער שהנטיה של סופרבוס היא לא לנסות דגמי אוטובוסים ולבחור את הטוב ביותר, אלא לקנות את הזול ביותר שיש באותו רגע - ויהיה מה. מאד מצער. במיוחד להתחשב בזאת שהם דנדשים יש לי עוד המון שנים לנסוע בהם. סיכום כללי: נחייה ונראה...
ההבדלים בין האיכסטרוניק לאייזיפט מינורייםהמתלים ב-B9R נוראיים ומזכירים את ה-B10B...
גם מורגש שהאוטו מגיע לטורים גבוהים יותר מה-B12B ויחסי ההעברה שלו יותר מהירים (בדר"כ מחליף 7 הילוכים באיי זיפט בתאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש במישור לעומת ה-B12B שמחליף 5-6). אך עם זאת הפתיחה שלו לא רעה בכלל, הרבה יותר טובה משל מאן R33 עם "איכסטרוניק". אבל הדבר שהכי מפריע לי ב-B9R של מטרופולין (למזלי לא יוצא לי לנסוע בקווים וסופרבוס), הוא שהם תקעו בו עוד זוג מושבים בצד שמאל, מה שהופך את הנסיעה לבלתי נסבלת לנוסעים בגובה ממוצע ומעלה (ב-B12B הם לא יכלו לדחוף עוד ספסל בגלל שהמרכב הוא 12 מ' בלבד ולא 12.20 מ'). ומדובר באוטובוסים שמבצעים נסיעות ארוכות יחסית מבאר שבע לתל אביב.
מה שכן, תגיד תודה שקיבלת אוטובוסים חדשים...סופרבוס בבית שמש - סיכום ימים ראשונים - חלק ב
ועכשיו לחלק השני: 2. האוטובוסים. אזהרה: זה חלק טכני של הסקירה ומיועד לחובבים ונהגים בלבד, מי שלא מעניינים אותו פרטים טכניים ישתעמם. סופרבוס מפעילים ארבעה סוגים של אוטובוסים באשכול בית-שמש. VOLVO B9R בינעירוני מרכב מארס, יורו 4 - רוב הצי שלהם VOLVO B12B בינעירוני מרכב מארס, יורו 3 - נראה לי, שיש בערך עשרה כאלה MAN HOCL 18.360 R33 בינעירוני מרכב מארס, יורו 4 - יש שישה כאלה VOLVO B12BLE עירוני מרכב PIONEER, נראה לי יורו 4 - יש איזה עשרה כאלה, עושים שירות עירוני על ה-B12BLE אני לא יכול להעיד, כי לא יצא לי לנסוע בכזה עדיין. גם על המאן R33 עדיין לא נסעתי לצערי, כך שהם נשארים לסיקור הבא. ה-B12B זהה לאלה של אגד (דור 2, עם הדאשבורד החדש, גיר ZF). ה-B9R לאומת זאת... אני אומר את זה ללא שום צל של ציניות: זה האוטובוס הכי גרוע שיצא לי לנסוע בו בשנים האחרונות. יש סיבה לכך שכשעושים חיפוש על השלדה הזו באינטרנט כל התוצאות יוצאות מברזיל: זו שלדה המיועדת לעולם השלישי, וזה מורגש מאד! המנוע רועש בטירוף - ויש לו את הרעש הכי מגעיל ששמעתי באוטובוס אי פעם, ה-EL נשמע כמו מוסיקה לידו, ובגלל היותו 9 ליטר בלבד הוא תמיד עובד בטורים גבוהים גך ששומעים אותו חזק אפילו כשיושבים מקדימה. איכות הנסיעה שווה למקל פוגו: אין שום מתלים נפרדים, יש סרן קשיח - ועוד איזה קשיח! קיבלתי הערכה מחודשת ל-HOCL 18.350 של אגד. אבל הכי גרוע, מעבר לכל ספק, זה הגיר שלהם. אני רוצה להסתכל בפנים של הבן אדם שחשב שלהכניס אוטובוסים עם אי-שיפט זה רעיון טוב לעיר עם 50+ תחנות אוטובוס!.. ועוד בנוסף לכך יש צי של נהגים שלא יודעים לנהוג עליו... האיי-זיפט מאיץ לאט, מתנדנד, מתבלבל בהילוכים... פשוט טמטום לשמו. הדבר היחיד שטוב בו זה שהאוטו סוחב יפה בעליות הודות למספר ההילוכים האסטרונומי בגיר המעפן שלו. הדבר הטוב הוא הכסאות. כל האוטובוסים של האשכול מצויידים בכסאות המפוארים של מרכבים, ויש מקום בריא לרגליים בכל השורות, הם לא התקמצנו כמו מטרופולין ודחסו עוד שורה על חשבון הנוחות של הנוסעים. הכסאות המפוארים אמנם יפים מאד, אבל המשענת שלהם ישרה מדי - ולכן לא יותר מדי נוחה, אבל אני עדיין מעדיף אותם בגלל האחורית פלסטיק שלהם: לא יקרה יותר שיושב מאחורי מישהו שמהחליט לתקוע את הברכיים שלו בגב שלי. סיכום כללי: השרות - בהחלט יותר טוב ממה שחשבתי שהיה. אבל שיפור (שהוא, יענטו, המטרה של כל הרפורמה המטומטמת הזו)... איזה שיפור? אפילו אחרי שהנהגים יתרגלו למכשירי הכרטוס והקווים זה יהיה... פשוט קצת פחות טוב ממה שהיה עם אגד. שיפור אני לא רואה באופק. השיפור היחיד בינתיים זה שהנסיעה הוזלה ב-2 שקל. אבל ניתן להם צ'אנס ונעשה עוד סקירה בעוד חודש-חודשיים. האוטובוסים - מאכזבים ביותר. מספר האוטובוסים הטובים מצומצם מאד, ורוב הזמן יוצא לנסוע בגועל הנפש הזול שקוראים לו B9R. זה מצער שהנטיה של סופרבוס היא לא לנסות דגמי אוטובוסים ולבחור את הטוב ביותר, אלא לקנות את הזול ביותר שיש באותו רגע - ויהיה מה. מאד מצער. במיוחד להתחשב בזאת שהם דנדשים יש לי עוד המון שנים לנסוע בהם. סיכום כללי: נחייה ונראה...
תמיההסופרבוס בבית שמש - סיכום ימים ראשונים - חלק ב
ועכשיו לחלק השני: 2. האוטובוסים. אזהרה: זה חלק טכני של הסקירה ומיועד לחובבים ונהגים בלבד, מי שלא מעניינים אותו פרטים טכניים ישתעמם. סופרבוס מפעילים ארבעה סוגים של אוטובוסים באשכול בית-שמש. VOLVO B9R בינעירוני מרכב מארס, יורו 4 - רוב הצי שלהם VOLVO B12B בינעירוני מרכב מארס, יורו 3 - נראה לי, שיש בערך עשרה כאלה MAN HOCL 18.360 R33 בינעירוני מרכב מארס, יורו 4 - יש שישה כאלה VOLVO B12BLE עירוני מרכב PIONEER, נראה לי יורו 4 - יש איזה עשרה כאלה, עושים שירות עירוני על ה-B12BLE אני לא יכול להעיד, כי לא יצא לי לנסוע בכזה עדיין. גם על המאן R33 עדיין לא נסעתי לצערי, כך שהם נשארים לסיקור הבא. ה-B12B זהה לאלה של אגד (דור 2, עם הדאשבורד החדש, גיר ZF). ה-B9R לאומת זאת... אני אומר את זה ללא שום צל של ציניות: זה האוטובוס הכי גרוע שיצא לי לנסוע בו בשנים האחרונות. יש סיבה לכך שכשעושים חיפוש על השלדה הזו באינטרנט כל התוצאות יוצאות מברזיל: זו שלדה המיועדת לעולם השלישי, וזה מורגש מאד! המנוע רועש בטירוף - ויש לו את הרעש הכי מגעיל ששמעתי באוטובוס אי פעם, ה-EL נשמע כמו מוסיקה לידו, ובגלל היותו 9 ליטר בלבד הוא תמיד עובד בטורים גבוהים גך ששומעים אותו חזק אפילו כשיושבים מקדימה. איכות הנסיעה שווה למקל פוגו: אין שום מתלים נפרדים, יש סרן קשיח - ועוד איזה קשיח! קיבלתי הערכה מחודשת ל-HOCL 18.350 של אגד. אבל הכי גרוע, מעבר לכל ספק, זה הגיר שלהם. אני רוצה להסתכל בפנים של הבן אדם שחשב שלהכניס אוטובוסים עם אי-שיפט זה רעיון טוב לעיר עם 50+ תחנות אוטובוס!.. ועוד בנוסף לכך יש צי של נהגים שלא יודעים לנהוג עליו... האיי-זיפט מאיץ לאט, מתנדנד, מתבלבל בהילוכים... פשוט טמטום לשמו. הדבר היחיד שטוב בו זה שהאוטו סוחב יפה בעליות הודות למספר ההילוכים האסטרונומי בגיר המעפן שלו. הדבר הטוב הוא הכסאות. כל האוטובוסים של האשכול מצויידים בכסאות המפוארים של מרכבים, ויש מקום בריא לרגליים בכל השורות, הם לא התקמצנו כמו מטרופולין ודחסו עוד שורה על חשבון הנוחות של הנוסעים. הכסאות המפוארים אמנם יפים מאד, אבל המשענת שלהם ישרה מדי - ולכן לא יותר מדי נוחה, אבל אני עדיין מעדיף אותם בגלל האחורית פלסטיק שלהם: לא יקרה יותר שיושב מאחורי מישהו שמהחליט לתקוע את הברכיים שלו בגב שלי. סיכום כללי: השרות - בהחלט יותר טוב ממה שחשבתי שהיה. אבל שיפור (שהוא, יענטו, המטרה של כל הרפורמה המטומטמת הזו)... איזה שיפור? אפילו אחרי שהנהגים יתרגלו למכשירי הכרטוס והקווים זה יהיה... פשוט קצת פחות טוב ממה שהיה עם אגד. שיפור אני לא רואה באופק. השיפור היחיד בינתיים זה שהנסיעה הוזלה ב-2 שקל. אבל ניתן להם צ'אנס ונעשה עוד סקירה בעוד חודש-חודשיים. האוטובוסים - מאכזבים ביותר. מספר האוטובוסים הטובים מצומצם מאד, ורוב הזמן יוצא לנסוע בגועל הנפש הזול שקוראים לו B9R. זה מצער שהנטיה של סופרבוס היא לא לנסות דגמי אוטובוסים ולבחור את הטוב ביותר, אלא לקנות את הזול ביותר שיש באותו רגע - ויהיה מה. מאד מצער. במיוחד להתחשב בזאת שהם דנדשים יש לי עוד המון שנים לנסוע בהם. סיכום כללי: נחייה ונראה...
יש מטף מובנה בתא המנועתמיהה
תגידו, אני רואה טוב? B9R? בית שמש? עליות לירושלים? זה הולך ביחד? ואם גם חלק מהנהגים לא מתורגלים.... אוהו,אני מרחם עליהם..... אני מקווה שיחזיקו מספיק זמן עד שיתחילו להישרף.....
מי יודע, אולי הB12LE היה מתאים יותר לקוויתמיהה
תגידו, אני רואה טוב? B9R? בית שמש? עליות לירושלים? זה הולך ביחד? ואם גם חלק מהנהגים לא מתורגלים.... אוהו,אני מרחם עליהם..... אני מקווה שיחזיקו מספיק זמן עד שיתחילו להישרף.....
אגד לא יותר טובים ...סופרבוס בבית שמש - סיכום ימים ראשונים - חלק ב
ועכשיו לחלק השני: 2. האוטובוסים. אזהרה: זה חלק טכני של הסקירה ומיועד לחובבים ונהגים בלבד, מי שלא מעניינים אותו פרטים טכניים ישתעמם. סופרבוס מפעילים ארבעה סוגים של אוטובוסים באשכול בית-שמש. VOLVO B9R בינעירוני מרכב מארס, יורו 4 - רוב הצי שלהם VOLVO B12B בינעירוני מרכב מארס, יורו 3 - נראה לי, שיש בערך עשרה כאלה MAN HOCL 18.360 R33 בינעירוני מרכב מארס, יורו 4 - יש שישה כאלה VOLVO B12BLE עירוני מרכב PIONEER, נראה לי יורו 4 - יש איזה עשרה כאלה, עושים שירות עירוני על ה-B12BLE אני לא יכול להעיד, כי לא יצא לי לנסוע בכזה עדיין. גם על המאן R33 עדיין לא נסעתי לצערי, כך שהם נשארים לסיקור הבא. ה-B12B זהה לאלה של אגד (דור 2, עם הדאשבורד החדש, גיר ZF). ה-B9R לאומת זאת... אני אומר את זה ללא שום צל של ציניות: זה האוטובוס הכי גרוע שיצא לי לנסוע בו בשנים האחרונות. יש סיבה לכך שכשעושים חיפוש על השלדה הזו באינטרנט כל התוצאות יוצאות מברזיל: זו שלדה המיועדת לעולם השלישי, וזה מורגש מאד! המנוע רועש בטירוף - ויש לו את הרעש הכי מגעיל ששמעתי באוטובוס אי פעם, ה-EL נשמע כמו מוסיקה לידו, ובגלל היותו 9 ליטר בלבד הוא תמיד עובד בטורים גבוהים גך ששומעים אותו חזק אפילו כשיושבים מקדימה. איכות הנסיעה שווה למקל פוגו: אין שום מתלים נפרדים, יש סרן קשיח - ועוד איזה קשיח! קיבלתי הערכה מחודשת ל-HOCL 18.350 של אגד. אבל הכי גרוע, מעבר לכל ספק, זה הגיר שלהם. אני רוצה להסתכל בפנים של הבן אדם שחשב שלהכניס אוטובוסים עם אי-שיפט זה רעיון טוב לעיר עם 50+ תחנות אוטובוס!.. ועוד בנוסף לכך יש צי של נהגים שלא יודעים לנהוג עליו... האיי-זיפט מאיץ לאט, מתנדנד, מתבלבל בהילוכים... פשוט טמטום לשמו. הדבר היחיד שטוב בו זה שהאוטו סוחב יפה בעליות הודות למספר ההילוכים האסטרונומי בגיר המעפן שלו. הדבר הטוב הוא הכסאות. כל האוטובוסים של האשכול מצויידים בכסאות המפוארים של מרכבים, ויש מקום בריא לרגליים בכל השורות, הם לא התקמצנו כמו מטרופולין ודחסו עוד שורה על חשבון הנוחות של הנוסעים. הכסאות המפוארים אמנם יפים מאד, אבל המשענת שלהם ישרה מדי - ולכן לא יותר מדי נוחה, אבל אני עדיין מעדיף אותם בגלל האחורית פלסטיק שלהם: לא יקרה יותר שיושב מאחורי מישהו שמהחליט לתקוע את הברכיים שלו בגב שלי. סיכום כללי: השרות - בהחלט יותר טוב ממה שחשבתי שהיה. אבל שיפור (שהוא, יענטו, המטרה של כל הרפורמה המטומטמת הזו)... איזה שיפור? אפילו אחרי שהנהגים יתרגלו למכשירי הכרטוס והקווים זה יהיה... פשוט קצת פחות טוב ממה שהיה עם אגד. שיפור אני לא רואה באופק. השיפור היחיד בינתיים זה שהנסיעה הוזלה ב-2 שקל. אבל ניתן להם צ'אנס ונעשה עוד סקירה בעוד חודש-חודשיים. האוטובוסים - מאכזבים ביותר. מספר האוטובוסים הטובים מצומצם מאד, ורוב הזמן יוצא לנסוע בגועל הנפש הזול שקוראים לו B9R. זה מצער שהנטיה של סופרבוס היא לא לנסות דגמי אוטובוסים ולבחור את הטוב ביותר, אלא לקנות את הזול ביותר שיש באותו רגע - ויהיה מה. מאד מצער. במיוחד להתחשב בזאת שהם דנדשים יש לי עוד המון שנים לנסוע בהם. סיכום כללי: נחייה ונראה...
אני רוצה לראות מה יקרה...אגד לא יותר טובים ...
ולזלזל בשתי שקל חיסכון על נסיעה לא הייתי ממליץ. תיסע באגד ירושלים ותראה מה זה סרדינים באוטובוסים ואז אולי סופר בוס לא ייראו כל כך גרועים אלה רק יותר זולים. המחיר דרך אגב לא פחות חשוב מהשירות .
באף מקום לא היה שיפור?אני רוצה לראות מה יקרה...
...אם יתנו לסופרבוס קווים פנימיים בירושלים. אני מהמר על קטסטרופה אחת גדולה. לך יש שנאה לאגד אבל אתה לא מכיר שום דבר אחר. בין כל המקומות שבהם אגד ודן הוחלפו יש מעט מקומות שבהם רמת השירות נשארה זהה (באר שבע והנגב) ובכל שאר המקומות פשוט נהיה הרבה יותר גרוע! באף מקום לא היה שיפור משמעותי בשירות. אתה פשוט לא מכיר דברים אחרים אז קל לך לדבר.
אני דווקא מכיר את אשכול העמק..באף מקום לא היה שיפור?
כנראה שאתה לא מכיר את אשכול העמק..
מחיר+תדירות..אני דווקא מכיר את אשכול העמק..
בהתחלה מה שהיה שם זה קטסטרופה. מאז היה שיפור ניכר וכיום קווים עובדים שם בצורה טובה (יחסית לשירות האיום שלהם בבקעת אונו ובפתח תקוה). אבל איפה השיפור לעומת אגד? לא ברור.
מחיר+תדירות..
נכון מאדבאף מקום לא היה שיפור?
כנראה שאתה לא מכיר את אשכול העמק..
אגד ללא ספק יותר טובים. פשוט כמשמעו, מהשוואהאגד לא יותר טובים ...
ולזלזל בשתי שקל חיסכון על נסיעה לא הייתי ממליץ. תיסע באגד ירושלים ותראה מה זה סרדינים באוטובוסים ואז אולי סופר בוס לא ייראו כל כך גרועים אלה רק יותר זולים. המחיר דרך אגב לא פחות חשוב מהשירות .
גם "דן" לדעתי טובים מאוד ואף יותר מזהאגד ללא ספק יותר טובים. פשוט כמשמעו, מהשוואה
ישירה ופשוטה - הרי הם היו פה רק לפני כמה ימים. ואל תספר לי על אגד ירושלים, אני נוסע שם כמעט כל יום. שירות עירוני סביר. בת"א האוטובוסים לא פחות דחוסים. אין לי טענות מיוחדות חוץ מנקיון: היו יכולים לשמור קצת יותר על האוטובוסים שלהם שם. ולגבי המחיר - אני לא קונה. תאמין לי שייתי בשמחה משלם 2 שקל יותר כדי לא להגיע באיחור של 20 דקות. והמון אנשים כבר עושים את זה: רוב החברים שלי וחלק מהמשפחה שלי, שלהם אין את הצורך המצפוני שלי להשתמש דווקא באוטובוס כדי לתמוך בתח"צ, עברו להשתמש במוניות שרות מאז שחאפרבוס נכנסו לעיר. ושים לב שאלה עדיין במחיר שהיה כשאגד הפעילו את הקווים... אבל עכשיו הם עושים חייל. כל המוניות מלאות תמיד. אגב, היום נצפה הוואנהול הראשון בבית שמש, לקח להם... בוא נראה... שלושה ימים בדיוק להביא לפה את הזבל המתפרק מאשכול רמלוד...
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.