סופסוף בשבוע 35+3 התחלנו להתכונן ברצינות...

סופסוף בשבוע 35+3 התחלנו להתכונן ברצינות...

אחרי הביקורת של אתמול (טפו טפו הכל בסדר) נפל האסימון שהלידה ממש מתקרבת. חזרתי הביתה באפיסת כוחות, הלכתי לרופא משפחה וקיבלתי 3 ימי מנוחה. אז הבוקר חזרתי לישון אחרי שהלבשתי את הגדולים, ושלחתי את כולם עם אבא לבי"ס ולגן. אח"כ נסענו סופסוף לקנות עגלה וסלקלים. עשינו סקר מתמשך הרבה זמן, וחיפשתי ביד 2 אבל לא היה שום דבר רלוונטי קרוב אלינו. אחרי שהבנו שלכל העגלות יש יתרונות וחסרונות, הזמנו עגלה של Babysafe יחסית קלה, מתקפלת קטן ותוכל להיכנס לרכב בקלות. הזמנו גם 2 סלקלים של evenflo. והמלצה חמה לכל הצפוניות, עשינו את ההזמנה ב"ניו בייבי" בדליית אל כרמל, היו נחמדים ועשו לנו מחיר מצויין! (ב"מוצצים" רצו על העגלה הזאת 1,599 ש"ח, אנחנו שילמנו 900 ש"ח) עכשיו צריך להתחיל לארגן את הבית לקראת הדיירים החדשים... אבל זה יקרה רק בשבוע הבא. קודם לנוח!!!
 

b a f i

New member
מגניב,אני חושבת גם ללכת על כאלה

היה לי דגם ישן מהסוג הזה עם הגדולה שלי,אחלה סלקל ,קל וידית Z מאוד נוחה.נראה לי אבל שראיתי אולי בבאני בי מבצע יותר זול עליהם-אבל ריפודים מכוערים. תתחדשו
 
למעלה