סופית:מי יותר טוב-ברט או שון?

Benn Is Kane

New member
../images/Emo45.gif

עובדה גם שאפילו שהוא מעבר לשיא, כל שנה מאז שחזר הוא היה שותף בקרב השנה לדעת רוב בפורום... ועל החגורה שלך לא היה כתוב טריפל אייץ'? ולמי שאמר שאין כזאת אליפות... מייקלס החזיק באליפות הזאת ב2002, בין סורבייבר סיריס לארמגדון, ככה שכן הייתה אליפות כזאת.
 

legend kiler

New member
נכון זה מה שהיה כתוב לו

מה שהוא ניסה לישמור בסוד זה השם החדש שהוא שם והוא רצה להראות בפעם הראשונה בטח במיפגש...
 

Alon316

New member
בדיוק../images/Emo13.gif אל אם כן....

יגיע השם השלישי..... ואת זה אני לא מגלה!
 

AmitNHB

New member
שתדע...

אני מאוד אוהב את שון בתור מתאבק ו"פרפורמר", אבל ברט היה קצת יותר טוב, ונתן יותר קרבות 5 כוכבים... אתה כנראה לא מסכים וזה לגיטימי, אבל הנה עובדה שכדאי שתפנים: עוד לפני שהקהל "עשה היל טרן" לברט, הוא עשה "היל טרן" לשון בסרבייבר סיריס 96. למעשה, שאני חושב על זה, שון הוא הכוכב היחיד בהיסטוריה של ה WWF שתמיד היה שנוא במדיסון סקוור גארדון, המעוז של ה WWF, אפילו בתור "פייס".
 

Alon316

New member
יש משהו אחד שונה

אני חולק על דעתך, אבל כמו שכיבדת את דעתי, אני כמובן מכבד את דעתך. אני מארק לשעבר של ברט, והדבר השונה הוא בכך שהקהל עשה "היל טרן" לברט מתוך מיאוס מסויים. אני לא זוכר שלמשל ב WCW, הוא היה אובר וגם בשנים האחרונות שלו בWWE הוא לא כלכך ידע לעשות את העבודה כמו שצריך. נכון, בתור היל הוא דווקא היה טוב, אבל חוסר הכריזמה המיקרופונית שלו השפיעה על המוצר באופן שיכולת ההיאבקות שלו לא יכלה לתקן זאת (ראה בנואה). שון היה שנוא במדיסון סקוור גארדן ברסלמניה 29 רק בגלל שהקהל רצה כלכך שבנואה יזכה (ובצדק), אבל הוא לא קיבל את ההיט שהוא קיבל למשל במונטריאול. היט כלכך חזק שלדבר הוא לא יכל. הוא אהוד כמעט בכל רחבי העולם ויודע לעשות את העבודה שלו בצורה הטובה ביותר, באם הוא היל או פייס. בכנות, אני לא יכול למנות חמישה קרבות של ברט הארט שווים חמישה כוכבים. שניים כן, אפילו שלושה (אוון,שון,אוסטין). לשון יש אינספור. הוא מסוגל לתת קרב חמישה כוכבים גם בתוכנית רגילה (כמו שעשה עם שלטון). את האמת, אני לא זוכר קרב של ברט שראוי לציון חמישה כוכבים מכל תוכנית שהיא - שהיא לא אירוע.
 

AmitNHB

New member
תראה,

אם אתה לא חושב שברט אואן במניה 10 היה 5 כוכבים, אז אין לנו על מה להתווכח בכלל בנושא האיכות, אבל בוא נדבר על עובדות: ברט היה ה"פייס" הכי פופולרי ב WWF מאמצע 93 עד לאמצע 96. שון הגיע לעמדה זו רק כאשר ברט עזב (במניה 12 הם קיבלו פופים שווים) אבל הוא לא החזיק בתואר הזה אפילו שנה. ברט קיבל פופ ענק בסרבייבר סיריס 96, בעוד שון חטף בוז, וזה כשהיה "פייס" ואלוף !! וזה רק בארה"ב... בכל שאר העולם (לא רק קנדה) ברט תמיד היה יותר פופולרי משון, אבל העיקר זה כמובן ארה"ב, אז נעזוב את זה. בתור "היל" שון היה והוא עדיין מעולה, יותר מברט (שלא היה "היל" רע בכלל, דרך אגב) אבל בתור "פייס" ברט היה מוצלח יותר וברט לא הפך מאוס פחות ממה שכל "פייס" אחר הופך מאוס אחרי כל כך הרבה זמן, אבל את השיא מחזיק, כאמור, מייקלס, שהפך מאוס בתוך שנה אחת בלבד !
 

AmitNHB

New member
עוד משהו.

הרבה מן הקרבות של שון שאתה תחשיב כ 5 כוכבים, ובצדק, היו קרבות גימיק, כמו קרבות סולם, "הל אין א סל", וכו' וזו לא ממש חכמה, כלומר זה כן, אבל הרבה פחות. ברט לא היה בתקופה הזאת ורב הקרבות שלו (בעצם כמעט כל הקרבות שלו) היו רגילים אם אנחנו מסתכלים על קרבות כאלו, וסופרים את הקרבות 5 כוכבים של ברט לעומת שון (לא כולל קרבות אחד נגד השני), אז יש לנו: ברט: ברט הניג סאמרסלאם 91 ברט פייפר מניה 8 ברט רייזור סקוט הול ראמבל 93 ברט הניג מלך הזירה 93 ברט אואן מניה 10 ברט האקושי בביתך 1 ברט אסטין סרבייבר סיריס 96 ברט בנואה ב WCW שון: שון ויידר סאמרסלאם 96 שון מנקינד MIND GAMES ו... אני מניח ששון אנגל או אולי שון ג'ריקו, פשוט לא ראיתי את הקרבות האלו, כי לא ראיתי WWF כמעט בכלל מאז מניה 18
 

pufpuf

New member
אז אני כנראה דמיינתי את :

שון-ג'ארט שון- אוון שון- מרטי ג'נטי (קרב השנה של PWI ב 93) שון-אוסטין(מלך הזירה 97) שון בולוג מ 1 נייט אונלי. שון-HHH ( הקרב מרו האחרון של 2004, שגם הוא מכונה על ידי רבים כקרב השנה של 2004) + מה שאתה כבר ציינת שון-אנגל שון-ג'ריקו כל אחד מהם עולה על ברט-האקושי, ברט-פייפר, ברט-הול (שזה בכלל קרב שהוא לא יותר משלושה כוכבים גג, וגם זה אם ממש מפרגנים).
 

גיא לנץ

New member
ושכחת את...

שון נגד מנקיינד, In Your House: Mind Games... שהוא קרב מעולה, ואפילו מיק פולי מחשיב אותו כקרב הכי טוב בקריירה שלו.
 
למעלה