סופית:מי יותר טוב-ברט או שון?

Rock Bottom

New member
אני מארק, זה לא נחשב

מבחינת היאבקות, מדובר בשניים מהגדולים בעסק, אם לא הכי גדולים. ברט בשבילי תמיד היה ויהיה האליל הבלתי מעורער שאי אפשר להתקרב אליו. זכרונות ילדות פשוט חזקים ממני.
 

shlomi 123

New member
לדעתי שון מייקלס

למרות שהתלבטתי בין שון מייקלס,לשניהם בצורה שווה.
 

RJT

New member
ללא ספק שון.

הוא היה האול פאקאג' המושלם. אמנם הוא לא חזק בטכניות כמו ברט, אבל לעומת ברט, זה לא היה הצד העיקרי בו הוא מצטיין. ובכלל, מבחינת מיקרופון וכריזמטיות, הוא עקף את ברט בשבע סיבובים. הוא גם אחד הבוני קרבות הכי טובים אבר, אם לא הכי טוב.
 

שי מילר

New member
מנהל
שאלה קשה מאד

הראש אומר ברט והלב אומר שון. אני אחליט ואצביע.
 
דעתי

אני חושב ששון מייקלס קודם כל מתאבק יותר טוב, אז זה כבר עונה על הסקר, אבל חוץ מזה הוא גם להיט על המיקרופון, כריזמה מצויינת (ההוחכה היא הפרומו הענק שהעביר ביום שני) וחוץ מזה הוא גם (לדעתי!) השיג יותר השגים מאשר היטמן.. ואני לא מדבר על חגורות אלא כמו הקרב הקרב ובא בסאמרסלם נגד הוגן (icon vs legend( בגלל זה אני חושב שהוא אכן יותר טוב מברט למרות שגם אותו אני מעריך.. אולי יכולתם לנחש את התשובה שלי לפי הכינוי אבל ביננו.. מייקלס הוא: the headliner yhe main evet the legendary (מקווה שאחרי יום ראשון( the showstopper the heartbrake kid!
 

Jerichoholic

New member
לא מודדים מתאבק לפי הישגים

אתה לא יודע את זה? באטיסטה מחזיק בחגורת ה-WWE כבר כמה חודשים, ביג פאקינג באטיסטה...!!
 
תגובה

לא התכוונתי להישגים כאלה..(ציינתי את זה גם בתגובה הקודמת) התכוונתי להישגים שונים לדוגמא שון הוא מתאבק ש"לקח" והגיע אם מתאבקים אחרים ל"רף" מסוים שלא יכלו להגיע אליו בלי שון..
 

Jerichoholic

New member
שון מנצח Hands Down

גם ברט וגם שון הם מתאבקים מצויינים. אבל שון הוא החבילה המושלמת. מהמראה ועד המיקרופון- שון מושלם.
 

yami 777

New member
ברט הארט

אולי שון הביא כמות יותר טובה של קרבות אבל דוגרי. ברט יותר טוב
 
לא קל אבל ...

לפי הניק אפשר לדעת שאני בוחר בברט הארט . אמנם אין לו את הפרומואים של מייקלס (הפרומו במונטריאול היה מדהים) אבל כשמדובר בעבודה בזירה ברט הארט לוקח את מייקלס בנוק אאוט . אי אפשר לשים סוף לויכוח הזה , שניהם התעלו לרמה של "אגדות" ותמיד יהיו דעות חלוקות .
 

Alon316

New member
אוף איתך!

חשבתי שאני אוכל לשמור את הסוד לגבי החגורה אבל עכשיו אי אפשר. האחד, היחיד, שון מייקלס. אין מישהו בעסק כרגע (שלא נדבר על ברט) שנתן כלכך הרבה קרבות 5 כוכבים. שבידר כלכך הרבה באם הוא פייס או היל. הקהל אמר עוד את שלו כשעשה היל טרן לברט כי למרות שאהבתי אותו בתור ילד, הוא היה פשוט משעמם אחרי כמה זמן. שון מייקלס תמיד יהיה חרוט אצלי יותר מכל אחד אחר בלב כשידובר על רסלינג. והנה הניים פלייט שהזמנתי לחגורה. שווה כל גרוש כמובן!
 
למעלה