סופית אני מגיע למפגש

לוי אסף

New member
סופית אני מגיע למפגש ../images/Emo45.gif

לאה את בטוחה שיש מוניות שרות בשבת?
 
אסף,אללס ווירד זיין גיט!

איזה לחץ, אפשר לחשוב שאתה מאמריקה, אנחנו כבר נידאג שתחזור הביתה. מה אתה חושב שאולי תישאר לתמיד כאן????? אולי אני אפילו יצרף אליך עוד איזה 2 בנות תאומות ממזה מרגיזות... אוף אני מקווה שאני לא יתפגר מכעס עד למפגש...
 
../images/Emo41.gifבקשה אחרונה לפני../images/Emo41.gif

אם יש למישהו מצלמת וידאו שנוכל לתעד את הפגישה, נשמח אם יביא. גם למזכרת, וגם להוכיח לטסונמי שזה אכן קרה, וזה לא רק סתם חלום רע....|
 

לוי אסף

New member
החזרתי תשובה. תגידו מה אם אחיק?

הוא לא נוסע מאזור החולה? או שאר ישוב? אם כן אין לו מקום?
 
אני מגיע, האוטו מלא בנשים זקנים וטף

יש מקום באזור הקרבורטור אם אתה מעוניין?
 
ולא לשכוח ציוד הקלטה

כדי להנציח את המופע המדהים על דיסק למען הדורות הבאים - מדובר במאורע היסטורי שאפשר להשוות אותו אולי רק להכרזת המדינה! "טסונמי - יס... גלעד - נו... יובל - נו... עטר - יס..." יומעצמאות שמייח!
 

זהר שחר

New member
מבחינה מסויימת הוא אף עולה על

הכרזת המדינה...לא זוכר שהם אכלו שם שרימפס, ופטריות מוקפצות למשל...לא בטוח שאפילו סנדוויץ עם גבינה צהובה מההסתדרות...אבדוק לך...
 

זהר שחר

New member
לעומת זאת, לוי לב כבר מכר חיתולים

שמחים לכל דורש בשיילעג התלאביבי של 1950...שימו לב ללוי בחנות ברקע...התמונה הזאת תגיע למפגש, ולכל משתתפיו מחר !
 

tcu6

New member
אסף תיזכור שיש את אופצית המקום

מעכו מזרח, בשעת הצורך תוכל לטלפן לנייד שלי.
 
למעלה