סופטי !מיד לפורשים -אחרת...

חיננית

New member
סופטי !מיד לפורשים -אחרת...

אני עדיין מחכה , השכמתי קום , כתבתי לך הודעה בפורשים , נכנסתי לכאן לבקש שתענה לי שם.. גייסת אותי בלי שאתנדב למשטרה הכחולה . . התרציתי קמעה .בשביל הקטע,. למרות שכחול לא הצבע שלי. אבל אתה לא נתת ת`סחורה. לא ענית לי בפורשים בסוגיה שנשאלת. ולכן ראה התפטרותי המזורזת מכאן . ובכלל, הגיעה ואפילו כבר עברה שעת שנת היופי שלי- 230 אז להת` חברים . היה נעים להתראות בשמחות. ותחפשו לכם בסיבוב מנהלת שיותר מפלרטטת. אני מציעה את אסתרקה המלקה .בייייייייייייייי
 
במקרה של אזעקת אמת, יושמעו צפירות

עולות ויורדות. סופטי, הממ``ד בביתי כבר מוכן, בוא נשמע ביחד את הצפירות כן כןןןןןןןןן את אלו שעולותתתתת ואלו שיורדותתתתתתת... מיכאלה אני מצטערת לא יכולתי להשאיר את הרגליים צמודות יותר....
 
למעלה