סוף עידן הפוטבול
+ ביסוס הנקה

סוף עידן הפוטבול ../images/Emo35.gif + ביסוס הנקה

תזכורת: עמי ותמי בני 5 שבועות וחצי, להערכתי כבר 4 קג'. 1) בתחילת ההנקות כאשר הנקתי כל 3-4 שעות את שני הגוזלים יחד ניצלתי הרבה את תנוחת הפוטבול באמצעות כרית הנקה. מאז שהם הגיעו ל-3 קג' אני מניקה לפי דרישה ולרוב כל אחד לחוד אלא במצבים ששניהם רוצים לאכול יחד ואז חוזרים לפוטבול. בימים האחרונים כאשר שניהם רוצים "ציצי עכשו" אני מנסה בפוטבול, אבל שניהם מתעצבנים, הפיטמות בורחות להם, התנוחה לא ממש מסתדרת לנו.... מה קורה? מה אפשר לעשות? 2) ביום שלישי נחגוג 6 שבועות. לפי המומחיות נסיים את תקופת ביסוס ההנקה. איך אני יודעת שהם התבססו? יהיה טכס? מסיבה? עכשו אפשר להתחיל לשאוב? אם כן מתי במהלך היממה?
 

ממה מיה

New member
אפשר לנסות גם רכבת

אני מוצאת שנוח לי (בייחוד מחוץ לבית) להניק ברכבת. בד"כ זה קורה כשאחד יונק והשני פתאום נזכר שהוא גם רעב. לגבי הפוטבול, לא כתבת איך את מניקה. אני למשל הולכת למטה הזוגית, שמה כרית הנקה (החלק הפתוח מולי), שמה תאום ליד כל צד. מעלה את זה שתופס טוב יותר, מייצבת אותו בעזרת הכרית ואז מעלה את השני ומרימה ברכיים בזווית תהיה נוחה לי. גם אצלי הם לא תמיד מתלהבים מהביחד (במיוחד כשאני מנסה להשוויץ ולהראות איך מניקים שניים), אז פשוט מיניקים אחד ומברים אל השני. לגבי ביסוס הנקה - אין תאריך. ההמלצות הן 4-6 שבועת. אני התחלתי עם בקבוקים הרבה לפני כי רציתי לצאת קצת עם הבן הגדול. אני הייתי שואבת בבקר, אחרי המקלחת החמה. עכשיו אם אני צריכה לשאוב זה בערב, לפני השינה כי החבר'ה שלי התחילו לישון יפה והשד מתמלא וכואב.
 
רכבת אכן שמורה ליציאות

מנצלת את התיק שלהם כדי לשים אחד מהם מהצד עליו והשני בין הרגלים, החיסרון שאין לי יד פנויה ואם צריך להרים לגרעפץ אחד מהם אני לא יכולה. כמו שתארת כך גם אצלי הפוטבול, גם הבוקר ניסיתי ושוב היו קיטורים: אני מחליק מהכרית, בורחת לי הפיטמה, תרימי אותי כבר לגרעפץ. אני מוסיפה חיתול שיתמוך את הראש אך ללא הועיל, הם משום מה מחליקים עם הראש. את שמה אותם עם הבטן מופנית אליך או שהם עם הגב על הכרית? בכלל יש להם בקרים שהם עושים לי התחרעות על הציצי ולא יורדים ממנו עד הצהרים, עכשו עמי עלי מוצץ ומקטר משעה 9 וחצי עם הפסקה קלה לשינה חטופה (20 דקות).
 

ממה מיה

New member
לשאלתך - עם הגב על הכרית

בעצם רק הראש מונח מתחת לשד. לפעמים אני מפחדת שייחנקו לי עוד
. בכל אופן תחזיקי מעמד, עוד קצת וזה יתחיל לזרום. הם לאט לאט יפתחו סדר יום ותוכלי לצפות מראש מתי רעבים ולהקדים תרופה למכה.
המשיכי כך !!!!
 
חזרנו לפוטבול !!!! ותודה ממה מיה

הקפדתי לשים להם את הראש מתחת לציצי, פשוט משכתי אותם עוד קצת לכיוון הגב שלי ואכן ההנקה הסימולטנית הצליחה (ועוד בלילה....)
 
גם אצלנו תם עידן הפוטבול הכפול

הם פשוט ארוכים מדי והרגליים נדחפות להם בקיר מאחורה... התנוחה המועדפת האחרונה היא אחד מקדימה ואחד ב"פוטבול זויתי" (?) כלומר, מעין רכבת שכזו. והתנוחה הכי מועדפת היא פשוט אחד אחד. לפעמים אני מעדיפה שהשני יקטר קצת ואחכ יקבל את כל תשומת הלב. הנקה כפולה שמורה בימים אלה לצרחות כפולות עד לב שמים..
 
את אמור לקבל תעודה בדואר

שמציינת את ביסוס ההנקה. לא קיבלת?
אני מציעה לך לזהות שינה ארוכה שלהם במהלך היממה (בתקווה שיש כזאת) ולכוון את השאיבה לשם. כך יהיה לך מספיק חלב, יחסית, לשאוב. בפעמים הראשונות לא יצא הרבה. אם תתמידי הכמויות יגדלו. אני חייבת להודות שאני לא מצליחה להתמיד בשאיבות והכמויות בהתאם
. גם אצלינו לא הולך בפוטבול לאחרונה. אנחנו בכלל נמנעים מהנקות סימולטניות עד כמה שזה ניתן וכששניהם צורחים ביחד אני כבר מעדיפה את שניהם בתנוחה הרגילה. אמנם זה לא מאפשר ערסול אבל זו התנוחה היחידה בה אני מצליחה להניק סימולטנית. למרבה השמחה, המרווחים בין ההנקות גדלים ולאט לאט גם אפשר למשוך אותם בצחקוקים, דיבורים ושיגועים, כך שהצורך בהנקה סימולטנית הולך ויורד.
 
אולי יגיע היום בדואר....

אנסה להתחיל בספ"ש כך שיהיה מי שיבדר אותם אם הם יפריעו באמצע השאיבה. עדיין אין לנו שעות יניקה קבועות (אם בכלל יש דבר כזה) ושאיבה תהיה לה בין יניקות, אולי אחה"צ כי אז לפעמים יש יותר מנוחות שלהם.
 

nozer

New member
גם אצלי- מנסה להמנע כמה שיותר

מהנקה סימולטנית (מצחיק לפני הלידה חשבתי שזה הדבר היחיד שארצה לעשות...) פשוט לא לי ולא להן נוח- ואם כבר חייבים (רק כשאני לבד והבכי המשותף מרקיע שחקים) גם אני מעדיפה ששתיהם תייהנה בתנוחה רגילה. לגבי שאיבות - אני הרמתי ידיים, לא מצליחה להתמיד ופוחדת לשאוב לפני הנקה כדי לא להשאיר אותן בלי אוכל כשירצו - ולמען האמת אין לי זמן לתת להן לינוק הרבה עד שחלב חדש ייוצר - יש לי עוד שנים גדולים בבית שגם צריכים קצת אמא...
 

דבורה1

New member
דווקא אצלי עדיין בפוטבול

התנוחה המועדפת להנקה זוגית מאז ומתמיד. היום זה אפילו הרבה יותר קל לי. באופן קבוע הם בפוטבול, על המיטה או על הרצפה (מאז שאופק נפל, יותר רצפה ממיטה). אחרי האמבטיה, הנקה זוגית ולמיטות. מקצר מאוד תהליכים. דווקא רגעים של הנקת יחיד נראים לי כנמשכים לנצח. בעיקר בלילה, כאמור.
 
../images/Emo178.gif זה במסגור בחנות

הייתי אמורה להביא לך את התעודה היום, אבל לא הספקתי למסגר אותה
אחותי, אני מלאת הערצה על ההתמדה ועל ההצלחה (טפו). לרוב, קל יותר לשאוב ממש בבוקר, אם קמים עם קצת גודש. זה גם קצת עניין של ניסוי ותעיה. לטעמי, הכי חשוב שתתחילי לנסות וא תצפי שיצא הרבה. לוקח לגוף זמן להגיב לשאיבות. לאט לאט, יצטבר לך סטוק ויהיה קל יותר לעזור לך.
גדולה
 
ותעזרי ../images/Emo3.gif ../images/Emo35.gif

אני לא קמה עם גודש כי אני מתעוררת איתם כאשר מעירים אותי ורעבים נראה במהלך ספ"ש זה איך הולך עם שאיבות
 
בוודאי!

בתיאום שבוע מראש, ותחת ההנחה שלא יהיה אף בלת"מ
(ואחרי הסמסטר ואחרי החופש הגדול ואחרי החגים אולי אהיה קצת יותר פנויה..)
 
כבר אמרו לך שההתעודה בדואר...

אבל התעודה האמיתית היא הבטן של אמא שיודעת מתי הילדים שלה לא יתבלבלו יותר בין השד שלה לפטמה של בקבוק. הפוטבול יחד עם שאר התנוחות הזוגיות נעלם מדי פעם אבל אצלי לפחות, עושה כל פעם קאם בק מרשים. בדרך כלל, עם הזמן, הם מפסיקים להחליק. זה קורה כשהם קצת יותר גדולים. לגבי שאיבות - כמו שאמרו לך, הכי טוב זה בשעות הבוקר. אגב, לשאוב אפשר לפני ששה שבועות,מש שלא מומלץ הוא לתת בקבוק. את מתכוונת לחזור לעבודה בקרוב? יש סיבה למה לשאוב?
 
טרם הגיעה בדואר, יש רק חשבונות

לתשלום
אני לא מתכוונת לחזור לעבודה לפחות לא בשנה הקרובה, אלא לחזור לחיים: בילוי עם האיש, חדר כושר וספורט (לא עשיתי שנה וחסר לי מאוד) ובכלל מדי פעם להתאוור. אני רוצה שתהיה לי אפשרות להשאיר אותם לפעמים עם אבא, לפעמים עם סבתא, אולי עם איזו אחות חושבת שכדאי לתרגל שאיבות ומתן בקבוק רק כדי שיהיו רגילים ולא שנצטרך ואז נגלה שקשה לשאוב והם לא רוצים בקבוק
 
למעלה