סוף עונת החתונות – מנקודת מבטה של האורחת

המרחפת

New member
האחוזה בבית חנן – הכל כבר ידוע

אין הרבה מה לומר. זה האחוזה, זה קייטרינג טעם וצבע, באנו מלאי ציפיות וכולן התגשמו. למי שיכול להרשות זאת לעצמו, הייתי ממליצה בחום על המקום שעודנו גדול ומרשים גם בחתונת חורף. (אני לא יודעת איך נראה הבאר של סבא בחורף, בקיץ ובאביב גם הוא מומלץ בחום רב)
מעבר לשמחה הגדולה בחתונה של בן דוד שיש בה בני משפחה רבים, המקום מקסים ויפה מלבד הכניסה אליו (למה הכניסה היא מסביב ולא מהשביל?). היה ערב קר והחימום עבד יפה, היה נראה שהביאו גם תוספות ותיגבור.

החופה נערכה ממש באמצע המקום, מה שאח"כ היה הרחבה. זה היה נראה לי קצת מוזר בהתחלה, אבל בסה"כ זה הפך את זה לאינטימי ולא מורם מעם. הכלה מארה"ב והחתונה כולה הועברה למישהו בסקייפ דרך הסמארטפון
.

בסוף הערב רציתי משקה וביקשתי מהמלצר. הוא שם לב שהמשקה לא לטעמי ואני לא שותה ממנו, הביא לי אחד אחר ואחריו עוד אחד. הוא הצחיק אותי בכך שאמר שזה יכול להמשך כך כל הערב, השולחנות שלו כבר הלכו ומבחינתו זה אתגר.
 

המרחפת

New member
שמים וארץ – אקורד סיום צורם

הרבה נכתב כאן על שמיים וארץ ואני תוהה אם הייתי באותו מקום שכולם מדברים עליו.
היה סיוט וסבלנו מכל רגע בחתונה.
קבלת הפנים הייתה באוהל פרוץ לרוחות והיה לנו קר מאד לכל אורכה. לא הורדנו את המעילים ועדיין נקשנו בשיניים. היו מנורות חימום פזורות שחיממו בדיוק את האדם האחד שעמד מתחתיהן אבל לא את הסביבה. כל הריהוט, השטיחים והקישוטים היו משופשפים ובלויים ובלט מהם הבלאי.
האוכל שהוגש בקבלת הפנים היה מגוון אבל הכל היה כמעט או ליד. פיש אנ' צ'יפס מדג יבש ומתובל מדי, נקניקיות צלויות עם טעם לוואי ועוד. רק עמדת החומוס הייתה סבירה. יצויין לטובה שהגישו תה וקפה כבר החל מקבלת הפנים וזה עזר לנו להתחמם.

החופה מוקמת מראש והיא מקושטת יפה בפרח לבן שאיני יודעת את שמו. הקישוט מלאכותי וזה לא נראה לעין כשמדובר בקישוט החופה, זה כן נראה לעין ומורגש כשמדובר בקישוט של השולחנות והבר. אל החופה מוביל מעין מסלול דוגמנות מוגבה, לא הבנו את העניין וזה נראה לנו מוזר.

אחרי החופה פתחו את האולם, החימום בו היה מעט יותר טוב. האוכל לא. שוב, כל דבר היה מבושל מדי או מתובל מדי או לא טעים, ועל זה יכולנו להבליג.
באמת שאי אפשר היה להבליג על מוזיקה גרועה עם סאונד גרוע ובווליום מחריש אוזניים. סבלנו, חילקנו אטמי אוזניים ליושבים בשולחן (הבאנו בשביל התינוקת) וחיכינו שיגיע האוכל רק בשביל שינמיכו את המוזיקה ויפסיק להתפוצץ לנו הראש. לא יכולנו להעביר את הזמן הזה בשיחה כי אי אפשר לשמוע אחד את השני. באיזשהו שלב חמותי לקחה את התינוקת ושתיהן ישבו באוטו, היכן שחם ושקט, עד תום האירוע.
אז לא אווירה, לא אוכל ולא מוזיקה. מה שחבל לי הוא שאירוע כל כך לא נעים, עולה גם הוא הרבה מאד כסף, לא פחות מאירוע טוב. השירותים היו המקום היחיד שנראה טוב ותיפקד כמו שהוא אמור לתפקד.
 

Piece of Wood

New member
לא יכולה שלא להסכים

היינו שם בחתונה בדצמבר וחזרנו מזועזעים.
אני בעיקר הייתי בשוק מהאוכל המזוויע שהוגש שם, גם בקבלת פנים אבל בעיקר בארוחה עצמה, אני זוכרת שסבלנו מכל רגע וחזרנו רעבים....
 

המרחפת

New member
אני מבינה שאת שוקלת את המקום

לדעתי חבל, שתי ביקורות כל כך גרועות מעידות על הרבה יותר מאשר מעידה חד-פעמית.
 

anastasiar1990

New member
על כל אולם יש ביקורות רעות פה ושם

שתי ביקורות רעות בלבד אמורות לגרום לי למחוק אותו?
 

המרחפת

New member
לא אמרתי למחוק

אבל אני מודה שאם הייתי שומעת דברים כאלו הייתי בודקת בציציות. מחפשת עוד ביקורות ובודקת את המהימנות שלהן, הולכת לראות יותר מאירוע אחד.
 

המרחפת

New member
קטנה על מגנטים

באמת מדובר במזכרת קטנה וחביבה, שהיא ממש ממש לא חובה.
לא בא לכם בטוב עם התקציב? תוותרו. האורחים לא באמת מצפים לצאת עם מתנה.
בא לכם וזה כיף? תבחרו מישהו טוב.

המלצה חמה חמה על מורן לוי מגנטים. אין לי שום קשר ושום היכרות איתה, רק שביעות רצון רבה מהמגנטים המקסימים שהיא צילמה שרואים בהם רק את מה שצריך לראות, מחמיאה מאד לאנשים ולרקע ותוך שימוש מושכל וטוב בפלאש. הכלה ציינה באכזבה שהיא צילמה אותם המון (ואת זה הרי עשה כבר הצלם) בזמן שהיא רצתה שיהיו יותר תמונות של האורחים. לדעתי זה פתיר ברמת תיאום הציפיות.

דיסהמלצה על המגנטים של Bigובות שהיו מאד מאכזבים בכל פרמטר. פלאש לא מחמיא, קומפוזיציה גרועה וחסרת מחשבה הדפסה עם יותר מדי צבע אדום. חבל.
 

Immortality

New member
מצטרפת להמלצה החמה על מורן לוי

היינו בכמה חתונות שהיא צילמה, המגנטים כמו חדשים, איכות הצילומים נפלאה ולא נופלת מאיכות הצלם ה"ראשי". היא עושה עבודה נהדרת והיא גם מאוד סימפטית
 

elinoket

New member
שאלה לגבי המגנטים של מורן (לשתיכן)

אמרתן שהם באיכות טובה. כמה זמן עבר מאז הצילום שלהם (בהנחה שיש לכן מגנט שלה בבית...)?
 

Immortality

New member
שנה וחצי ונראה חדש,

עוד אחד מאותה חתונה שאצלי בארנק והיה בעל פוטנציאל להתקמט ולהתחרבש בקצוות (כמו שקורה לכרטיסי ביקור? מן אזני חמור כאלה?), נשאר כמו חדש,
ועל מקרר של חברים יש מגנטים בני כמעט 3 שלה, שנראים חדשים כשלצידם מגנטים בני פחות משנה סגולים ודהויים לגמרי, של חברות אחרות.
כשהחצי ואני העלינו את עניין המגנטים, הדיבור היה אם להביא אותה או לא להביא בכלל. :)
מה שאני הכי אוהבת אצלה זה שהיא לא נודניקית, היא עושה המון תמונות גם בהיסח הדעת (אחת התמונות שאני הכי אוהבת של החצי שהיא צילמה כשהוא נשען על הבר, לא ידע שהיא מצלמת) ושהתמונות שלה מצוינות ברמת האופי הצילומי ולא רק באיכות ההדפסה. היא פשוט יודעת מה היא עושה.
(קחי בחשבון שאני אישית לא עבדתי איתה עדיין, אלא רק סימנתי אותה בפינצטת הספקים המועדפים עליי מתוך 16 החתונות שהיינו בהן בשנה וחצי האחרונה. אני פשוט ממש מעריכה את העבודה שלה)
 

המרחפת

New member
שלנו חצי שנה

יש מגנטים מחתונות אחרות שכבר ברגע ההדפסה היו גרועים.
כאלו שדהו אחרי חודש.
וכאלו שהתמונה בהם כל כך מאכזבת.

חצי שנה בנקודה שיש בה המון שמש והם במצב מצויין.
 

המרחפת

New member
ומה עם איפור?

כמו שהשתמע, חלק מהחתונות היו חשובות לי מאד. עד כדי כך שהייתי מוכנה לשלם על איפור.

אחרי חיפוש אצל כמה מאפרות, הכלה סיפרה לי שאחותה תתאפר בסניף של חנות האיפור גאיה. היות והיה לא רחוק ממני, הלכתי לבדוק.

איפור ערב ב-100 ש"ח, לא מותנה בקניה ולא מותנה בכלום. מתאים מאד למי שאוהבת איפור באבקה, כי כל האיפור שלהם מינרלי.

עשו עבודה טובה והייתי מאד מרוצה!
 

ronitvas

New member
welcome back!!!

כל הכבוד על ההשקעה והכתיבה המפורטת!
תודה רבה רבה
 
למעלה