סוף סוף שדרגתי למחשב חדיש וצרבתי

roeylee

New member
סוף סוף שדרגתי למחשב חדיש וצרבתי

VCD. הבעיה היא שהאיכות לא טובה. להלן תאור העובדות המפורט: יש לי מצלמת וידאו דיגיטלית של JVC עם יציאת USB. עם המצלמה הגיעה תוכנה שנקראית IMAGIX (נדמה לי שזה שמה). באמצעותה, לכדתי את הוידאו ואח"כ צרבתי לVCD. כאמור, האיכות לא היתה טובה. השאלות: האם העברה דרך USB תמיד תגרום לאיכות ירודה? האם VCD הוא בהגדרה עם איכות ירודה? האם רק צריבה על DVD מביאה לתוצאות טובות? האם צריך כרטיס חומרה לשם לכידה?
 

ליגי

New member
אנסה לענות

בשעה שאתה דוגם ממצלמה דיגיטלית דרך יו אס בי אתה לא מאבד איכות כי המצלמה מקליטה אותות דיגיטליות והמחשב קולט אותות דיגיטליות לכן אין איבוד איכות מה שהרס לך את הסרט זה ההמרה לויסידי מכיוון שויסידי מקטין את נפח הסרט במחשב ע"י הורדת איכותו.אם יש לך יציאת פיירוייר במצלמה וכניסת פיירוייר במחשב עדיף להשתמש בזה כי הדגימה הולכת מהר יותר וויותר חלק על מנת שלא יהיו לך הפתעות לאחר שאתה דוגם דרופים של סאונד ועוד.מקווה שעזרתי.
 

roeylee

New member
יש לי פיירוייר רק במצלמה. האם יש

צורך לרכוש כרטיס שבו יש כניסת פיירוייר למחשב?
 

ליגי

New member
אם יש לך

יציאת פיירוייר במצלמה אז זה מצויין זה עדיף על דגימה מיו אס בי וגם אם אתה יודע להשתמש בתוכנת עריכה שלך טוב אז המצלמה יכולה לשמש כפלייר והתוכנה משתלטת על המצלמה ואתה יכול להגדיר דרך התוכנה איזה חלקים אתה רוצה לדגום מה שנקרא במקצוע לוגינג וככה תוכל לדגום מה שאתה צריך וגם לחסוך מקום בהארד דיסק. וכן תצטרך לקנות כרטיס פיירוייר אבל הוא לא עולה יקר כל כך אתה יכול לשאול באופיס דיפו או להיכנס לזאפ לשם השוואת מחירים מצורף לינק.בהצלחה. www.zap.co.il
 

roeylee

New member
איזה כרטיס כדאי לרכוש? קראתי בפורום

שצריך לוודא משהו לגבי 6 פינים או 4 פינים. ראיתי כרטיס ב 99 שח וגם ב 2000 שח. בהנתן העובדה שיש לי מצלמת וידאו מיני DV חדישה עם יציאות USB ופיירוייר (שאף יודעת להמיר מאנלוגי לדיגיטלי), איזה פונקציונליות אני צריך מכרטיס למחשב?
 

umbo

New member
לכרטיס FIREWIRE אין שום משמעות

הוא פשוט מעביר את האינפורמציה הדיגיטלית מהמצלמה למחשב. כל כרטיס טוב וחבל לקנות יקר ומיותר. חשוב לודא שכבל מצורף לכרטיס ומתאים למצלמה (בדרך כלל 4 פינים) ולכרטיס במחשב (תמיד 6 פינים) שכן לעיתים אין כבל ורכישת כבל בלבד יכולה להגיע ל 50 דולר.
 

ehudt

New member
בקיצור

תקנה כרטיס זול ורק תבדוק שמגיע איתו כבל מתאים.
 
למעלה