סוף סוף מקום לאנשי אמנות!

channy

New member
סוף סוף מקום לאנשי אמנות!

שלום אמנים! אני די חדשה בפורום, ואני ממש שמחה שיש מקום לחובבי אמנות להתבטא. לצערי האמנות בארץ והיחס לאמנים אינו מפותח רק אם במיקרה היית סולן של איזו להקה שפיתאום פרצה לשוק ומסתבר שהיה לך כישרון.... אני למשל אוהבת לצייר בעיקר סוריאליסטי אבל אמנית שכמוני שרוצה להתפרנס מיצירת מה שאני אוהבת- לא יכולה לשרוד בעולם המחשב וההייטק, בעדן שבו המחשב מחליף את היד המציירת. איזה ערך יש לאמנים חוץ מקישוט יצירותיהם בסלון? בכל אופן אם איני עשירה ואין לי מימון לתערוכה משלי כנראה שאסתפק בציור להנאתי... אם יש למישהו הצעה לדרך אחרת שבה אפשר לחיות מאמנות אשמח לשמוע...
 
אין כמו סוריאליזם ...

גם אני ידוע בתור סוריאליסט ... למרות שהמורה שלי אומרת שאני אכספרסיוניסט. הבגרות שלי בציור באמת הייתה אכספרסיוניסטית. בכל מקרה, אני מקווה שהכניסה שלך לפורום לא הייתה חד פעמית, ואת תכתבי פה עוד הרבה. אנחנו מצווים עליך לעלות יצירות שלך ! את אפילו יכולה לכתוב מאמרים (או להעתיק אותם ...) חיחיחי ;-) גלעד
 
למעלה