סוף סוף מכונית נורמלית בבית הזה ...

redroze

New member
סוף סוף מכונית נורמלית בבית הזה ...

אחרי 8 שנים הגיע הזמן להחליף את הקופסת שימורים היפנית שלנו, הרבה דמעות, כולם אוהבים וקשה להיפרד אחרי 8 שנים של שרות נאמן ביותר ללא כל בעיות. כבר כמעט חצי שנה שאנחנו מדברים על להחליף, הדילמה הייתה אם ללכת על עוד משפחתית או לעלות רמה אחת למנהלים, הרבה הצעות זרמו (כולל ליסינג) ולבסוף הוחלט כנראה לוותר על מכונית המנהלים מכיוון שפאסאט ממש לא בא בחשבון (וגם לא מצאנו הצעות טובות), אני ואבא שלי מאוד רצינו 406 אבל לא מוכנים לשמוע את השם פיג´ו בבית הזה בגלל עבר גרוע מאוד עם ה-103 (אם אני לא טועה) ולך תסביר לאמא הפולניה שהיום פיג´ו זה לא מה שהיה פעם (איזה משפט נדוש) . . . . אז החלטנו לחכות לפסח ל"אוטומטור" ולהשקה של הטויוטה קורולה החדשה בגלל הביקורות המצויינות והחיבה המשפחתית לטויוטה (יש עוד 3 קורולות במשפחה). ביום שישי שעבר אבא שלי הראה לי רשימה של מכוניות שמועמדות שבוע הבא (הזה) למכירה פומבית (המכוניות שייכות לאנשים שפשטו רגל), הבולטות ברשימה היו הוולבו s60 והאופל אומגה אז החלטנו לתת הצעות על שניהן (המחירים היו מאוד מצחיקים), אז היום אבא שלי הלך למכירה הפומבית ונתן גם הצעה על רובר 600 נחמדה. ולבסוף קנינו את האומגה !!! 115,000 ש"ח- מחיר מצחיק בשביל אומגה 2,500 סמ"ק cd שנת 2000 עם 30,000 ק"מ, כשהיינו בלונדון השכרנו רכב וקיבלנו גם אומגה אז אמרנו שאנחנו צריכים כזו בבית אבל המחיר שלה היה בעננים בשבילנו אז. ההצעות של הוולבו הגיעו כמעט עד המחירון (אנשים ממש פראיירים), הייתה גם פיג´ו 206 חדשה לגמרי שהגיעה כמעט עד המחירון. אז הגיע הזמן למכור את הטויוטה קורולה (פרסמתי כבר בלוח), קשה לי להאמין שיש למישהו קורולה יותר שמורה בארץ משלנו, ואין לה שום בעיות חוץ מפעם אחת שאוטובוס נכנס בה ברוורס בחניה וריסק את הדלת וגלגל אחד נעקר מהמקום (אל תשאלו אותי איך) אבל לא נגרם שום נזק לשלדה והכל עבודת פחחות (נראת כמו חדשה חוץ מהסריטות שאני ואמא שלי עשינו). אז לבסוף לא נשארנו עם משפחתית ולא קפצנו רמה אחת למנהלים אלא 2 רמות למכונית שאני לא מתבייש להשוות אותה ל-A6 ואפילו היא נכנסת לקבוצה של BMW ומרצדס c. מקווה שלא נרדמתם עד עכשיו. נעבור לפינת השאלות: אני מחפש פורשה, כמה שיותר ישנות יותר טוב. אני פריק של פורשה ואוהב במיוחד את הקררה שנת 87, מישהו מכיר/ראה (לא משנה איפה בארץ) פורשה ישנות בארץ???? כל מה שאני מכיר זה מישהו שגר יחסית קרוב אליי וגם הוא אוהב פורשה ויש לו בוקסטר חדשה וגם קררה משנת 90 והוא לא מוכן למכור לי את הקררה הישנה. אז כל עזרה תתקבל בברכה . . . redroze, לא יכול לחכות שבועיים לאומגה !!!
 

© DrorZi

New member
לא הבנתי למה אתה צריך

את הפורש. כדי להסתכל עליה כל היום
דרור זי, תתחדשו על האומגה
 

עתיד18

New member
תתחדש ו...אתה מוזמן לראות קורולה

שמורה יותר משלך !! שנת 93 יד ראשונה נהגת יחידה (אני גם מכיר, וגם ניתן להוכיח ע"י כך שהיה ביטוח לפי השם שלה בלבד כל השנים) האוטו עם 75 אלף קילומטר (זה כלום אני עשיתי 200 אלף כמעט והאוטו לא ראה את ה5 אלף סל"ד מלמטה) הכל מקורי שום תאונה (לא שאסי, וגם לא פחחות בכלל) האוטו בפנים במצב ח-ד-ש מנקים אותו כל כל כל שבוע משנת 93 ועושים לו וואקס כל 3 חודשים - מיותר לציין באיזה עדינות היא נוהגת על האוטו (מנסיעה דיי ארוכה עם הבחורה שנוהגת עליה, שמתי לב שבמשך כל הנסיעה האוטו לא עבר את ה2600 סל"ד,היא אפילו מאיצה אותו באיטיות כמו מיכלית נפט) בקיצור : מהחברה האוטו יוצא במצב יותר גרוע רק מה ? יש בעיה אחת - היא לא מוכרת !! כמעט עשור האוטו אצלה ורק היא נוהגת עליו, לא הגיע הזמן להתקדם ?
 

Easy_Rider

New member
אני מכיר.

אמא שלי נוהגת על סופרמיני של פיאט (אונו בזמנו, עכשיו פונטו), היא מחליפה את האוטו כל 4 שנים. בממוצע 5000 ק"מ לשנה (הרכב נוסע 5 ק"מ לכל כיוון כל יום - בית , עבודה , וחזרה). הרכב הנוכחי שנת 2000, תזכיר לי עוד שנתיים אם תהיה מעוניין. ד"א, את הפונטו הקודמת (שנת 96´) היא מכרה אחרי 4 שנים עם ... 19500 ק"מ בלבד. מיותר לציין כי המהירות המירבית בה היא נוהגת היא 100 קמ"ש, וכי הרכב לא עומד בפקקי תנועה, לא סובל מעומסים מיוחדים, ולא עובר את ה 4000 סל"ד. מידי יום שישי הוא נשטף ונשאב ביסודיות, ומטופל אך ורק (פעם בשנה כמובן) במוסך המרכזי של פיאט. פרט אחרון שיש לציין, הוא נמכר ב 6000 ש"ח מעל המחירון (משהו כמו 15% אם אני לא טועה)...
 

redroze

New member
יפה . . . .

גם את הקורולה אנחנו מוכרים מעל המחירון. לפי דעתי אין דבר כזה שוק קשה למכונית, אם המכונית שמורה ובמצב טוב אז אין מצב לא למכור אותב במחיר מחירון או אפילו יותר מהמחירון, ומכאן נובע שחשוב לשמור על המכונית כי בסוף אתם תתוגמלו . . . . . .
 

עתיד18

New member
אני בעל קורולה כ7 חודשים

הוא מדהים באמינות ולא בשום דבר אחר, מעל המחירון ? אחרי שהתרסקה לתוך האוטו משאית והגלגל נתלש מהמקום ? תעשה לי טובה...מזל שאמרת "אנחנו מוכרים" תדבר איתי ביום שתגיד "אנחנו מכרנו" אם תקבל מחירון תגיד תודה תברך את היושב במרומים ותהיה בשקט בשקט שהקליינט לא יתחרט כי נכון להיום אין בישראל שום רכב אבל שום רכב שלא ניתן להשיג מתחת למחירון (אל תקפצו אוהדי ה106 ראלי, מדובר ברכבים סטנדרטיים ולא יצירות פאר)
 

redroze

New member
למה לא מחיר מחירון?????

קודם כל יש לציין שזה אוטובוס של חברת דן שנכנס באוטו. ודבר שני ישר אחרי התיקון הלכנו למכון בדיקה ויש לנו אישור שלא נגרם שום נזק לשלדה והגלגל שיצא בסך הכל יצא ובא אחד חדש במקומו וזה לא השפיע על שום דבר ואחרי זה גם לקחנו את האוטו למכון בדיקה אחר לבדיקה שגרתית (כאילו אנחנו רוצים למכור אותו) וגם שם קבלנו אישור שהאוטו נמצא במצב מצויין !!! אז אם אנחנו שומרים עליו בצורה מדהימה (לא היו שום תאונות חוץ מהאוטובוס שנכנס כשהאוטו עוד חנה!!!) וקילומטרז´ נמוך מאוד, 77,000 ק"מ ב-8 שנים זה אפילו לא 10,000 ק"מ לשנה, האוטו בסך הכל עושה כל יום נסיעה מרמת גן לקרית אונו (15 דקות), לעתים רחוקות הוא זז בערב, ירדנו איתה רק פעם אחת או פעמיים לאילת כמעט ולא עשינו כמעט טיולים איתו (בשנים האחרונות לפחות לא) !!! עכשיו אני רוצה לראות שתגיד לי שזה לא שווה מחירון+. בכל מקרה אנחנו מוכרים אותה ב-45,000 ש"ח (כמו שנכתב בהודעה בלוח) ואם מישהו באמת מעוניין לקנות אותה שלא יחשוב אפילו להוריד (אני לא רוצה להכניס פה אנשים לאשליות שנמכור בפחות מ-45,000 ש"ח) מכיוון שאי אפשר להוריד את אמא שלי (פולניה משוגעת) וגם האוטו מאוד חשוב לנו, שום דבר גם לא בוער ואנחנו לא ממהרים למכור ואין בעיה לחכות לרציני הראשון שיציע את המחיר. בכל זאת הוא אתנו כבר 8 שנים והיה מדהים ואמא שלי עדיין כועסת על אבא שלי שקנה אוטו גדול ויקר, היא כ"כ מקובעת באוטו הזה שהיא לא מוכנה לשמוע על משהו גם הוא באלף רמות יותר טוב והושג במחיר מצחיק . . . בשביל להוכיח לך, פרסמתי את המודעה הזו בדיוק לפני 24 שעות ופרסמתי רק פה בפורום (אפילו לא תלינו עליה שלט), היום בצהריים קבלנו טלפון ממישהו מאוד נחמד שרצה לבוא היום לראות אותה ולבסוף אבא שלי קבע איתו לסופשבוע ואמר שיקח לפחות עוד שבוע עד שנסכים לוותר עליה . . . .
 

itzik93

New member
תרגע...מכוניות כאלה תמיד אפשר למצוא

עובדה שאני מצאתי (יחסית בקלות !!) את האוטו שלי (לפני חצי שנה) עם 81,000 ק"מ, מודל 1994 - טופלה במוסך מורשה (סובארו יפו-המזרקה). ועובדה שאת האוטו השני שלנו במשפחה מצאנו עם 29,500 ק"מ כשהוא היה בן 5 (תחשוב מה זה, 6K ק"מ לשנה !). היום הוא בן 9 (מודל 1993) ויש עליו 86,000 ק"מ - ותודה לאל (
לחם שום בצל) שום אוטובוס לא העיף לו גלגל ואמא שלי ואני לא עשינו עליה שום שריטה.... למכור עכשיו ? לא, אבל כשיגיע הזמן - מחירון+ זה בטוח (ויש על מה לבקש). אל תשכח דבר חשוב: קורולה זה אוטו נפוץ יחסית - תהיה בטוח שאם האוטו לא במצב "טיפ טופ" חיצונית ופנימית (אתה מדבר איתי פה על שריטות וכו´) אתה לא תקבל מעל המחירון (אלא אם יבוא איזה פראייר). בהצלחה איציק
 

עתיד18

New member
איציק אתה לא תקבל מחירון כי...../images/Emo3.gif

אתה הורס את האוטו ולא מטפל במוסך
סתם...תגיד כן ועכשיו האוטו שלך נמכר !! ולבחור עם הקורולה : אתה חיי בשאליות...אתה יודע כמה פעמים נפגשתי עם אנשים ? בטלפון זה קונה : "כמה אתה רוצה" אני : "מחירון, אפשר לדבר אלף אלפיים" קונה : "איפה אפשר לראות את הרכב" אני : "אני בת"א רוב הזמן תגיד איפה - נפגש" קונה : "טוב מחר ב-איקס וואי זד" אני : "אין בעיה גבר" נפגשים, הוא רואה את הרכב מוצא חן בעיניו קונה : "יאללה גבר 35 אלף על השולחן בוא נסגור עסקה נגיד מברוק" אני : "מה פתאום ? אמרתי לך מחירון אלף אלפיים 35 אתה יכול לקנות אופניים" קונה : "יאללה גבר 35 אני שם לך ביד מזומן" אני : "למה אתה חושב שמי שישלם לי מחירון ישלם בכרטיס אשראי ?" קונה : "מה אתה לא רוצה למכור ?" אני : "במחיר הזה ? לא !! - יש לך ת´טלפון שלי אם תרצה תתקשר" התסריט הזה עבר עלי במשך ה10 ימים מהרגע שהתחלתי לנסות למכור עד שמכרתי, בסביבות ה50 פעמים ואני לא מגזים, כמובן שזה היה עם מלל שונה לפעמים במקום "גבר" גם אמרו לי אחי
בקיצור : אתה לא יודע מה אתה מדבר, ואתה פה מתלהב מהאוטו רק אם תסתכל בחוץ יש עוד מליון כאלו, וכולם ימכרו לך באיזור ה3-4 תחת המחירון כי השוק מת !! מת !! מת !! אז קודם תמכור איזה אוטו בחיים חסרי הניסיון שלך, ואחרי זה תדבר איתי על דרישות - תמיד הדרישות מתחילות למעלה ומסתיימות למטה... שאיציק ימכור את האוטו שלו הוא יתחיל בדרישה של מחירון + 20 אלף, אבל יסיים במחירון + במבה עם פחית קולה - במקרה הרע גם את הקולה יקחו והוא ישאר במחירון + במבה ככה החיים....באסה !!
 

itzik93

New member
חחחחחחחחחח ../images/Emo6.gif

אנשים יכולים לבוא ולהתחנן בפניי כבר עכשיו ואני לא ימכור להם, גם לא במחירון + 4000 ש"ח....
איציק סובארו אימפרזה 94 LXi ידנית (פרטית למהדרין), שהיום עומדת על 88,999 ק"מ (הייתי בטוח שעד שאני יגיע לחניה בבית זה יהיה בדיוק 89,000 ק"מ, אבל כנראה שפיקששתי בכמה מאות מטרים את החישוב
).
 

redroze

New member
למה להחליף ??????

האוטו הזה פשוט מדהים כשמטפלים בו כמו שצריך . . . . . השאלה מה אתה מעדיף, אם אתה מדבר על משהו כזה שמור אז לסבא וסבתא שלי יש גם קורולה עם 50,000 ק"מ אבל עם הרבה שריטות (לא באשמתם) אבל האוטו פשוט חדש לא משנה מאיזה כיוון תסתכל עליו (חוץ מהחיצוניות) . . . . . באמת לטויוטה יש סטנדרט עולמי, המכוניות שלה מיוצרות באיכות מעולה יחסית למחיר (מחיר מצחיק) ולפי דעתי זה מדהים להוציא 116 כ"ס ממנוע מסכן של 1,600 סמ"ק (רק היפנים מסוגלים לכזה דבר). redroze, אם אני אתחיל להתגעגע אני פשוט גונב את הטויוטה מסבסבתא . . . .
 

עתיד18

New member
לידע כללי

אל תאמין לכל הסיפורים על 117 או 116 לקורולה לפי נתוני יצרן רשמיים ולא יבואן שקריים יש 114 כ"ס שזה גם מכובד והיא בהחלט מרגישה דיי זריזה עם גיר (אוטומטי במקרה שלי) שמתחבר אליה נהדר (אגב כבר מכרתי אותה...) אבל להונדה סיוויק בגרסאות מסויימות יש 125 כ"ס ועם פילטר אוויר פתוח ופרי פלואוו מלא, בעזרת תזמון שסתומים משתנה וכיוון הצתה אקטיבי ניתן להביא אותה בלי הרבה בלאגן ל135 כ"ס ויותר... הקורולה שוב אני אומר היא אמינה בצורה נפלאה 7 חודשים פשוט טחנתי את אמא שלה, ההנד ברקס שלי עבד ברצחנות המנוע לא ירד מטורים גבוהים הידית של ההילוכים לא הפסיקה לרוץ על המסילה קיבלתי אותה עם צמיגים ח-ד-ש-י-ם (שמתי אותם יומיים אחרי שהיא הגיעה אלי) ומכרתי אותה אחרי 7 חודשים שמתוך זה זה חודשיים מלווה בלי גומי בכלל !! בקיצור אוטו אמין, לא מצטיין בנוחות, לא מצטיין באיבזור, בטח לא באחיזה !! תת היגוי זה דבר שמוכר לו ובלי הרבה הנד ברקס, לעולם לא רואה היגוי יתר
 

redroze

New member
לפחות הייתי קרוב . . . .

אני לא אשווה הונדה סיוויק לקורולה מכיוון שיש דברים שהסיויק יותר טובה מהקורולה ויש דברים שההפך. כיום הסיויק עולה על הטויוטה קורולה היוצאת (2002) אבל בשנת 94 הטויוטה הייתה יותר טובה בהרבה מהסיויק או מכל הונדה אחרת, ועובדה אחרת, הקורולה מסוג הזה (93-97) היא המכונית הכי נפוצה ושברה את שיא המכירות של מיצובישי (אין מה לעשות זה מה שהיה פעם) !!! עכשיו עזוב אותך משטויות, גם במודל 98-99 כשהמכונית עברה שדרוג ונראתה אפילו יותר גרוע מהמולטיפלה (סילחו לי בבקשה אנשי המולטיפלה, אני פשוט לא אוהב את החיצוניות שלה!!!), עדיין קנו אותה, אחרי הרבה מאוד תלונות היא עברה עוד שינוי קטן (במיוחד בפנסים הקדמיים) ואז היא חזרה להימכר בכמויות ענקיות אבל (תמיד יש אבל) לא משנה מה היה מצבה החיצונה במשך כל השנים האלה הקורולה המשיכה לתת אמינות מדהימה וגם נוחות טובה מאוד (שוב יחסית למחיר), אם תשווה את הנוחות של הטויוטה לנוחות של אחרות בקבוצה שלה ויותר חשוב שהן קרובות למחיר שלה (323, אפלאוז וכו´) הטויוטה לפי דעתי עולה על כולם. . .
 

redroze

New member
תודה

את הפורש אני רוצה לעצמי, האומגה זמינה רק בערבים ועוד מעט הגיע הזמן לנטוש את הבית (רק אחרי שאחרוש קצת על האומגה) וצריך למצוא מכונית נורמלית בין 40K-60K, אז עדיפות ראשונה לפורשה ישנה, אח"כ אני מחפש mx3, סיליקה, 306XSI, יונדאי קופה, גןלף VR6 וכו´ . . . redroze, עדיין חושב שמותחים אותי בקשר לאומגה . . . .
 

Turbomini

New member
פורשה ב-60K?..

מותר לשאול איזה פורשה האדון מתכוון למצוא ב- 60,000 ש"ח? אולי 924 מתחילת שנות ה-80 במצב זוועתי, רקובה, וללא מנוע?.. או שמה טעיתי ומדובר ב- 60,000 דולר?.. (סתם מסקרנות)
 

pg18

New member
שאלה יותר קשה../images/Emo18.gif

איפה אפשר בכלל למצוא פורשה בארץ? (או שאני טועה?!)
 

עתיד18

New member
אתה טועה

ניתן למצוא אותן באיזורים היוקרתיים רמת אביב ג´ רעננה צפון סביון הרצליה פיתוח קיסריה ועוד...
 
למעלה