סוף סוף יש תקנה בנוגע לרעש

הם חגים במעגלים כמונו.אולי

אפשר למקם את הרמקולים בצורה מאוזנת יותר ואז פיזור הרעש יהיה אחיד יותר.היום ברוב ההרקדות בצד אחד של האולם לא ניתן לעמוד,מרוב רעש ומצד שני אולי יותר שקט
 
הרמקולים מפוזרים יפה מאד באולם

כך שבכל פינה באולם הרעש חזק מאד בעוצמה שווה. הבעיה שהמרקיד מגביר את העוצמה עד למקסימום.
 
אני נדהם מהט... והבורות הבאים לידי

ביטוי בשרשור הזה. במדינת ישראל קיים חוק בעל שיניים חדות מאד הנקרא "פקודת הבטיחות". פקודת הבטיחות מגדירה מהו רעש מזיק ותוחמת אותו לפרק זמן מקסימלי בו מותר לשהות בו. כך למשל בעוצמה של 85 דציבל מותר לשהות 8 שעות. ובעוצמה של 100 דציבל מותר לשהות רק 15 דקות. לפי תאוריו של עזרא כרמל עוצמת הרעש בחוגים של גדי ביטון מגיעה לפחות ל-100 דציבל ומעניין מאד לבדוק את זה. אם כל הכבוד, אף אחד לא התיר לגדי ביטון להפר את החוק. עצתי לך, עזרא כרמל, תערב בנושא את אגף התכנון והפיקוח במשרד העבודה שישלחו מומחה מהמוסד לבטיחות וגיהות, שיבדוק את עוצמת הרעש. לאחר הבדיקה הזאת תיוותרנה לגדי ביטון שתי אפשרויות: לסגור את החוג בהוראת מפקח העבודה. או לחילופין להוריד את הווליום ועוצמת הרעש וכך לפטור את כולנו מהצרה הזאת. מספיק שפעם אחת ייסגר חוג, כדי שהמרקידים יבינו שאל להם להמר בבריאותנו, ושיש לכבד את הוראות החוק. בהצלחה. אני ממילא לא מגיע לחוגים שלו, אבל מטעמים אחרים. סש"י.
 
סבא.אני חושב שהגובה שלך ממצה את

כל השרשור. טוב שכיוונתה והארתה את עיננו בכיוון הנכון. אם לא אני אז מישהו אחר ודאי יישם את המלצתך, שהיא טובה וחשובה מכל מה שנאמר בשרשור ארוך זה.
 
למעלה