סוף סוף יש תקנה בנוגע לרעש

סוף סוף יש תקנה בנוגע לרעש

בכנסת אושר חוק בקריאה שלישית. המועדונים יחויבו להתקין מכשירים שמודדים את הרעש. אתמול ביובל בכפר- סבא, גדי ביטון פוצץ לנו את האוזניים ברעש האדיר שהשמיע. או שהוא חירש, או שעל הבמה הרעש נשמע חלש יותר. ביקשתי ממנו להנמיך את הרעש, הוא כבחור טוב, הנמיך. פתאום, רק אחרי דקה, הרעש היה חזק יותר מקודם. כעת אסור יהיה לו לעבור על החוק. אני מניח שיאפשרו לו עוצמה מקסימלית של 90 דציבל ולא יותר.
 
השאלה שאני שואל. האם אולם

לריקודי עם לא נחשב כמועדון? מה זה בעצם מועדון? אם זה כן מועדון, אז איך אפשר יהיה לקבוע, מה זה מועדון? האם הרקדה באולם קטן עם מעט רוקדים תיחשב כמועדון? כמובן שכל דיסקוטק , מחוייב בהתקנת מכשירים לבדיקת עוצמת הרעש.
 

66kenedi

New member
מי ישלם?

עזרא, מי שיצטרך לשלם עבור המכשירים לבדיקת עוצמת הרעש, יהיו לבסוף אנחנו הרוקדים ואז שוב יעלה נושא המחיר היקר ותוכל לפתוח נושא חדש ולקטר שוב. אולי פשוט תרקוד במקומות בהם המוסיקה מושמעת בעוצמה סבירה לטעמך והמחיר סביר לטעמך ובנות הזוג לטעמך והכיבוד לטעמך והביטחון לטעמך, אבל תזהר שבסוף תשאר בלי מקום לרקוד בו, כי אין "חיה" כזאת. אז עצתי לך, תמשיך לרקוד ותפסיק לקטר, אלא עם כן אתה עושה זאת מתוך שיעמום או מחוסר תשומת לב. בהצלחה: 66 knedi
 
לקנדי שלום. על כל דבר ששומר על

בריאותינו, כדאי ושוה לשלם. זה ברור לכולם שהבריאות שוה את הכסף. אנשים ששמיעתם תיפגע, יצטרכו להשתמש באוזניות שמחירם גבוה מאד, מחיר אוזניןת טובות הוא 9000 שקלים. כמו כן כל כמה שנים צריך גם לקנות אוזניות חדשות גם מחיר הסוללות לאוזניות הוא לו זול, גם חייבים להחליף סוללות כל 4 ימים. גם אוזניות זה לא פיתרון אידיאלי, אוזניות זה רק מטרד. בקיצור אם יבצעו את מה שהחוק דורש, זה יעלה לנו זול יותר מאשר להשתמש באוזניות. הקיטור הוא לא על רכישת מכיר כזה, אלא על זה שהמרקידים טוענים שיש להם הרבה עלויות אחרות שמצדיקות את המחיר שאנו משלמים. זה כמובן לא מקובל עלי, כי יש מרקידים שגובים 22 שקלים ויש להם רק 20 רוקדים, ומתפרנסים יפה מאד מהרקדות. בכל מקרה ,הרקדות גדולות ובעייתיות, בטוח שיחויבו בקניית המכשירים שמודדים את עוצמת הרעש, במקרה זה העלות לכל אחד מאיתנו תהיה מזערית אולי לא יותר משקל אחד תוספת. מה שברור, נקבע בחוק, מכשירים אלה יוצבו באולמות הריקודים. השאלה היא,את איזה הרקדות יחיבו והאם יהיו הרקדות פטורות מחוק זה שנחקק בכנסת.
 

66kenedi

New member
עזרא, איש יקר

בוא נהיה עקביים. בתאריך 20/12/05 בשעה 10:00 אתה כותב בשרשור הזה שהמכשירים למדידת עוצמה, הם מכשירים יקרים בעשרות אלפי שקלים. לפיכך אם יבואו להרקדה 250 רוקדים, על כל אחד מהרוקדים יוטל "מס" של כמה עשרות שקלים ולא שקל אחד כפי שכתבת בתגובתך בתאריך 21/12/05 בשעה 12:10. כמו כן ה"אוזניות" שעליהן אתה כותב הן בעצם מכשירי שמיעה שמי שצריך אותם הוא כבר בבעית שמיעה וזה כבר לא יעזור. לכן אני מציע למי שמפריע לו הרעש, שיקנה "אטמים" (פקקים) לאוזניים או לחילופין מין אוזניות מיוחדות כמו לאנשים שעובדים על המסלולים בשדות התעופה ואז כולנו ניראה כמו "רובוטריקים". זה יכול להיות נחמד. ברצוני להעיר שאתה שוב חוזר על עצמך בעיניין המחיר וקובע שהמדריכים שגובים 20 או 22 שקלים "מתפרנסים" יפה מאד מההרקדות. מאיפה אתה יודע? האם הם משתפים אותך בכל ההכנסות שלהם? אולי זה בשביל למשוך קהל להרקדות לא כל כך אטרקטיביות? מדוע עם ישראל כל כך לא מפרגן. באים להרקדה, בדרך כלל מקבלים כיבוד, רוקדים 4 שעות ויותר, נפגשים עם חברים ומבלים וכל זה במחיר מצחיק של 25 ש"ח. למי איכפת כמה מרוויח המדריך? מה ההוצאות שלו? מישהו פעם חשב כמה עולים ההשתלמויות וכמה זמן המדריך עובד בבית על ההרקדה והכנת הריקודים להדרכה: כמה עולה הציוד היקר, כמו מחשב, רמקולים וציוד הגברה? כמה עולה לשדרג מידי פעם את הציוד? כמה עולים תיקונים של הציוד המתבלא?(מלשון בלאי). אז אנא, רדו מהנושא הזה, לכו לרקוד היכן שמתאים לכם ותהנו נטו מההרקדה.
 
קנדי. החישוב שלך לא נכון. כי את

מכשיר בודק העוצמה לא קונים בשביל הרקדה אחת,אלא ישמש לאורך שנים רבות. לכן תוספת המחיר לכל הרקדה היא לא יותר משקל אחד.
 

66kenedi

New member
אתה צודק, אבל!!

את המחיר יעלו בהרבה כדי שההשקעה תחזור מהר ולאחר מכן כאשר יתרגלו למחיר הגבוה יותר, לא יורידו אותו שוב, כי הקהל "התרגל". אז כדאי שלא תהיה סיבה למסיבה ונקנה אטמים לאוזניים ובא גואל לישראל.
 

a l a d 1 4

New member
ברעות הרעש נסבל ביותר

בהרקדות ברעות אצל קובי ודודו המוסיקה משום מה שקטה ונעימה יותר.אפשא לדבר ולהנות מהריקודים ולא לסבול מרעש באוזניים. ממש כיף.
 

אבישג10

New member
אצל דודו דוקא בסדר לטעמי

מסכימה שאצל גדי אכן רועש מאד בבית דני, אבל אצל דודו ביום א' דוקא הרבה יותר סביר. ביקשתי פעם מגדי בנימוס להנמיך, אמרתי לו ששמעתי אנשים מתלוננים על הרחבה (וזה נכון). הוא אמר שזה מה שיש והוא לא מתכוון לשנות כלום. לכן מה שנותר הוא לעשות כהמלצת פרפר צהוב - לבחור אם אנחנו רוצים להיות שם או לא.
 

No name for now

New member
מסכימה ומוסיפה כמה דברים

כדי שגדי יתייחס לתלונות צריך שיותר מאדם אחד יתלונן, הרוב מעדיפים לקטר בצד או בפורום אבל לגדי לא אומרים מילה. אני מביאה אטמים להרקדות שלו כי הבנתי שאנשים לא מתלוננים ואין שום סיבה שאני אסבול, כשאחת מתלוננת מתוך 1000 זה בהחלט זניח. או שתביאו אטמים או שתעירו למרקיד או שתרקדו במקום אחר. כשאף אחד לא פוצה פה אין למרקידים מושג לכמה זה באמת מפריע.
 
אטמים עוזרים-רק עד גבול מסוים.

הם לא מסוגלים לחסום את הבאסים, שנקלטים בגוף דרך עצמות הגולגולת, ולא דרך תעלת האוזן, וכמו כן הם חוסמים כל אפשרות לתיקשורת עם בן הזוג או אנשים אחרים בהרקדה.
 

No name for now

New member
טוב לדעת, תודה

לגבי אפשרות התקשורת זה ממש לא מפריע לי להיפך אני שומעת את מי שמדבר אליי הרבה יותר טוב כיוון שהרעש מסביב יותר נמוך
 
יש אטמי אוזניים שמחלישים קצת

רעשים של מוזיקה, אבל לא מחלישים גלי קול של דיבור רגיל בין חברים באולם. האטמים האלה לא מספיק אסטטים, הם למשל בצבע כחול ובולטים לעין
 
הרשו לי רק הערה קטנה...קטנטנה..

הרי אף אחד מאיתנו אינו קונה
בשק. מי שהולך להרקדות של גדי יודע לאן הוא הולך - יודע מה הרפרטואר השולט, מה קצב הריקודים ומהי עוצמת הווליום.
אף אחד לא מוכרח לרקוד בהרקדות האלה, אם אינו נהנה בהן. הרי בימים שגדי מרקיד יש עוד כמה וכמה הרקדות באותו איזור. ולדוגמא: בימי ראשון יש ללוי ברגיל הרקדה לא רחוקה ברעננה. ביום שלישי יש לפחות עוד 3 חוגים באיזור ת"א (ערן ביטון, מייק וארון ושרה גוטמן - וזה רק בת"א גופה). וביום חמישי יש לאבי פרץ חוג אלטרנטיבי, ממש קרוב, באליאנס. שלא לדבר על חוגים רבים אחרים במרכז. (ו
לאתר "רוקדים" על האינפורמציה). אז למה להתעקש וללכת לחוג של גדי, אם לא נהנים בו
ואם מישהו ממש מתעקש ללכת להרקדה של גדי - שייקח בחשבון שהווליום שם מאוד חזק וזה חלק ממאפייני ההרקדה הזו - זו ההרקדה וזה אופייה
וכמאמר אורי (התחלתי לאמץ בזמן האחרון...
) ריקודים שמחים
 
נכון. כשמישהו ניסה לתת לי פלייר

להרקדה של גדי ביטון, סרבתי לקחת, וכשהוא התעניין לדעת מדוע, עניתי שאני לא הולכת להרקדות שלו-בעיקרון. הוא מאוד התפלא, והסברתי שזה בגלל הרעש, אבל כנראה שאני במיעוט. אני מאמינה שאם היה מחליש, היה מרוויח הרבה רוקדים, ולא מאבד אפילו אחד.
 
למעלה