קנה חלפ"ס טובה וגדולה ../images/Emo8.gif
שים על החירבונית. תרגיש כמו דב קוטב ותהיה עצבני באותה המידה
. אישית, בקור הירושלמי (כולל שלג) רכבתי תמיד עם ביגוד תרמי תחתון (גופייה וגטקעס
), חולצה חמה אך דקה, מכנס ג'ינס, מעיל חורף של בלייד, חלפ"ס טובה (ברוש - שיבורכו), מגפי טורינג של הכוכב וכפפות שטח. תמיד היה לי נעיייים
. קח בחשבון שרוב הזמן הייתי על הכביש וכשלא הייתי עליו, הייתי בתוך כל מיני משרדי ממשלה חמים עד שרביים...