סוף סוף -- חזרתי הבייתה!!!

Ecc18C

New member
סוף סוף -- חזרתי הבייתה!!!

מי שאמר שהטירונות של עתודאים היא קלה, כנראה לא היה בניצנים... איזה טירונות קשה!! למרות שלא מריצים אותנו הרבה אבל מטרטרים אותנו טוב מאוד... את השבת הראשונה שלנו בילינו במקום בבית עם החברה, במגדל עם השומר... טחנו אותנו בשמירות בסופ"ש, ביום ובאמצע הלילה. למרות כל הקשיים הדבר הייחיד שמנחם אותי הם החברים שהכרתי שם- הכי טובים שיש!!! דרך אגב, אני רוצה לציין את המ"כ המעפן שיש לנו וווה (VOVA) המניאק שמצליח לזיין לכולם את השכל. לסיכום: לקבלת המפקד המחלקה להב תמתח להקשב..... 2 3 הקשב
 

bodas18

New member
וולקם באק ../images/Emo13.gif

התגעגענו
אז מה אתם עושים שם? משמ"ש? מטווחים-שמירות-מטבח-שמירות?
ספרו קצת
 

adr100

New member
אתה ב3? אני עם ההודית, ב1.

איזה חרא שנוסעים לג'וליס ביום ראשון. פגשת כבר את פייד והחציל? (הם במחלקה 2)
 

adr100

New member
ועוד משהו ששכחתי - בשבילך שמש

עברתי כבר שבועיים בטירונות - בלי לגעת בטסטר!!! ("חיים ומוות ביד הטסטר..."). נראה איך יהיו השבועיים הבאים
 

Hawk17

New member
טירונות אווירונאוטית?

הי. האם זה נכון שהטירונות הנוכחית היא טירונות של אווירונאוטים? כלומר איזה יותר מחצי מהעתודאים שם אווירונאוטים?(שמועה..). בברכת תיאבון ומלפפונים כימיים ורקבון(בחדר האוכל..). עומר. מהנדס אווירונאוטי(בעוד 4 שנים). או שלא...
 

J3di

New member
כן

פול אווירונאוטים - זה התחום השולט, יש גם לא מעט מחשמל, וכבר מצאתי 3-4 מה. אזרחית (אולי זה סתם מזל שדווקא אותם מצאתי) רק באוהל שלי יש נדמה לי 3 אווירונאוטים (או יותר ?) מה ש לא מצאתי זה מהנדסי מערכות מידע - אני היחיד... יש מהנדס מחשבים (לפחות אחד דגש על הלפחות) ומהנדס תוכנה (כנ"ל) טוב 80 עתודאים זה לא הרבה, מעניין מה מצב העתודאיות... בטח יש איזה 7 אוף שמעתם מה קרה כנראה שהמעבורת חלל התפוצצה
 

שמש27

New member
מה אני אעשה שאתה בטירונות פינוקיו ?

אצלי התעקמו שני טסטרים בשבועיים הראשונים... ניסית להוציא פין פציל של מאג ? ה M-16 אכן יותר קל לתיפעול מהגליל (עט פיילוט ? אלוהים אדירים. אתם גם מתאפרים בבוקר ?), אבל לדעתי הרבה יותר קל לנקות נשק עם טסטר ופלנלית מסביב לקצה שלו, מאשר כל שילוב אחר. בכל אופן - היה טוב ומרגש לראות שכולכם חיים ושלמים - תמשיכול שמור על עצמכם. ואגב - איך היה יום החיול, ומה נסגר בסוף עם יום הרישום בטכניון לחדשים ? שאלוהים ישמור עליכם.
 
חייב להסכים

הייתי היחיד שהיה לו טסטר עליו בטירונות, וגיליתי לבד את הפטנט של הפלנלית על הטסטר. כל המחלקה קינאה...
 
הזדהה!

מי אתה? את פייד ואת אבישי המתגייס אני מכיר. גם אותך? ועוד משהו..כל הטמבלים במחלקה 1...מה אתם כאלה מורעלים??? אתם כולה ג'ובניקים!!! חתיכת נקבות..ועוד קורעים אותנו הרבה יותר ממכם...אתם עם המ"כ המייקל ג'קסון שלכם... אורן דייטש - מחלקה 2 כיתה 7 (זכינו בחמשוש!!! ז על כולכם!!!)
 
חחח...שלום לכולם ../images/Emo8.gif

הרבה זמן לא התראינו ולפי כמות ההודעות שהשארתם לגבינו ולגבי שלומינו,אני יכול להסיק שכנראה לא כל כך איכפת לכם מאיתנו
בכל מקרה-הטירונות שלנו בכלל לא קלה,בעיקר לא מהבחינה המנטלית.כנראה שזו לא התבכיינות כי אין כמעט מי שדלא יסכים איתי בעיניין זה מאלו שנמצאים איתי בטירונות. בכל אופן,מחר כבר נדבר... פיד-ראותא,רועי זוהר-פלוגת חרוב,מחלקה 2 כיתה 5 הכי טובים שיש(אבל באמת הכי טובים והכי מגובשים...). רועי.
 
בקשר לנסיעה מחר

אנחנו צריכים להתארגן ביחד איך להגיע כי הרי אסור לחזור ב"בודדת" לבסיס. יש רכבת ב5:30 מלב המפרץ שמגיעה ב 8:00 לאשדוד ומשם ניקח אוטובוס לבסיס. הסמ"פ אמרה שיש הסעות סדירות מ8:30 עד 9:30. בקיצור אם אבא של רועי מסיע אותו אז אני הראשון שתופס איתם טרמפ כי הובטח לי מראש. ותמשיכו לשפוך עוד חוויות אבישי ליבנה גם כיתה-חמש-הכי-טובים-שיש(אבל באמת הכי טובים והכי מגובשים...)
 

גלילי 22

New member
רכבת ב5:30???

למען השם לא הגזמתם קצת. אתם לא אמורים לצאת בשעה כזאת הייתם צריכים לדבר עם המפקדים שלכם שזה יותר מדי מאוחר. לצאת מהבית לפני 6:00 זה הגזמה!
 
נכון, משהו כאן באמת לא בסדר...

כשהייתי בטירונות במחנה 80 (בפרדס-חנה), אנשים שגרו צפונית לקרית-שמונה או דרומית לבאר-שבע, יצאו מוקדם יותר וחזרו מאוחר יותר. אינני יודע אם המרחק בין חיפה לאשקלון גדול או קטן יותר מאשר בין חדרה לבאר-שבע, אבל תבדקו עם המפקדים שלכם.
 

J3di

New member
אוי זה לא פייר

אתם ממחלקה 2 יצאתם חמשוש ואנחנו ממחלקה 1 אפילו לא היינו בתחרות כיתות ! אנחנו במחלקה 1 לא מורעלים זה המפקדים הקרציות האלה, שעונים, שעונים שעונים שעונים שעונים ככה אלף פעם עד שאנחנו צועקים מספיק חזק בשבילם האמת שיש כמה חברה שהורעלו בעקבות השדאות אני לא אחד מהם
הקיצר, בקשר לטסטר, קניתי באמת טסטר אבל לא השתמשתי, מה שכן הציל אותי פעמים רבות בטירונות היה leatherman squirt זה אולר לדרמן למי שלא מכיר, חבר שלי קנה לי יום לפני הטירונות, הדבר הזה פשוט ענק, יש לו סכין מצויינת לחתוך דברים (מאוד חדה) ולמרוח קישקושים מהמנות קרב, יש את הפלייר המצויין שאיתו אני מוציא בשנייה את הפין פציל, ובגלל שהאולר הזה הוא פיצפון (squirt) הוא תמיד עלי במחזיק מפתחות, האמת שלא חשבתי שאני אשתמש בו אבל זה עוזר ממש ממש אז לטירונות הבאה של מי שהולך אני ממצליץ בחום על משהו כזה. בסוף הטירנות אני אשתדל לרשום לכם על מעללינו אגב, אני לא פגשתי את החציל המכני, אבל שמרתי על האוהל שלך
חחח ניפגש בטח ביום ראשון את שאר החברה כאן Ecc18C (שישן 2 מיטות לידי), פייד, אביבניק, אבישי המתגייס, adr100 - רק עכשיו אני מקשר - זה היית אתה שאמרתי לך שאתה מוכר לי מאפשהו ? (אתה שיחקת את המחבל בתרגיל הא ?
) ועכשיו לשאלה חשובה, רציתי לקחת מספרי פלאפונים של כמה חברה אבל לא היה זמן (זמן זה קודש...) אז תגידו לי משהו, איך אנחנו חוזרים ביום ראשון ? הבנתי שצריך להיות בבסיס ב9, נניח אני נוסע ברכבת, מהתחנת רכבת שם איך מגיעים לבסיס (זו חתיכת דרך מאשדוד לשם למי שזוכר...) יש הסעה כמו שהוצאו אותנו לבסיס או שצריך להגיע עם אוטובוס ציבורי ? ורועי - מכיוון שאנחנו שנינו היחידים מחיפה, אתה רוצה להיפגש בתחנת רכבת ? (חוף הכרמל כן?) יאללה חברה עוד שבוע וחמישה ימים לסיום הדרעק הזה אני מקווה שבג'וליס יהיה זמן חופשי אחרי השמירות ולא יטחנו אותנו בטירטורים... (40 איש + עידן חמו נפקד (חחח) 6 אנשים שומרים בו זמנית, וואי איזה טחינה...)
 

Ecc18C

New member
גבר... מה קורה?????

אני יצאתי הביתה בשעה 7:30 בגלל שאני גר במצפה, ואני אחזור רק ב - 12:00 אל תשכח להביא מצלמה, למרות שאין לנו כל כך הרבה זמן להצתלם, וגם דוקים אם יהיה משעמם בשמירות, כי הולכים לתחון אותנו שם... adr1000 זה המחבל???? קראו לו אהרון רניק לא???? או שזה היה עידן??? דרך אגב, גם בג´וליס יביאו לך את המזרון המוזר הזה???
 

Ecc18C

New member
כן. בטח נשמור שם כמו גדולים....

J3DI ישן לידי באוהל, וכל השאר אני לא מזהה. לך קוראים אהרון???? דרך אגב, אתה עם ההודית/תמנייה הגמדה עם הפרצוף העגול, או עם התמניה עם האף הגדול שיצאה לקק"צ (ויש האומרים שהיא לסבית)??
 

J3di

New member
אמן יעשו לה תמוות בקק"צ

שנגיע לשם נעשה לך הכרה לפחות עם החברה במחלקה שלנו אם לא נספיק להכיר את החברה ממחלקה 2
 
למעלה