סוף סוף התקדמות-תחזיקו לי אצבעות!

שינובו

New member
סוף סוף התקדמות-תחזיקו לי אצבעות!

אחרי חצי שנה של ניסיונות, היינו אצל הרופא (בעלולי ואני) להתחלת הבירורים. הופתעתי דווקא לטובה מפני שסיפרתי לו שאני עוקבת אחרי המחזור, ושנראה לי שהשלב הלוטואלי קצר מידי, והוא דוקא התייחס לדברי והחליט לתת לי פרוגסטרון מיד במקום, כי יתכן שהגופיף הצהוב לא מפריש מספיק פרוגסטרון לתמוך בהשרשה. הוא אמר לי לנסות את זה למשך שלושה חודשים. יש מישהי כאן שקיבלה אסטרוגן? בהתחלה די שמחתי שעושים משהו, אבל גם התאכזבתי שהוא לא שלח אותי לבדיקות (כמובן שכשהייתי אצלו לא חשבתי על זה) ועכשיו אני תוהה האם להיות נודניקית ולחזור לבקש. זהו, עכשיו אני צריכה לחכות עד שבת ואז לעשות בדיקת הריון (כי בגלל הפרוגסטרון המחזור לא יגיע) אוף, שיעבור כבר השבוע!
 

nurilu

New member
כן, אני בעד להיות נודניקית

זה מוזר שהוא נתן לך ישר פרוגסטרון בלי לעשות קודם בדיקות הורמונליות. ככה יש סיכוי שאת לוקחת הורמונים סתם וזה נראה לי מיותר. דבר שני בעלך צריך ללכת להבדק, גם זה לפני שאת מתחילה את סבב התרופות. דרך אגב, אני לא בטוחה, אבל נדמה לי שפרוגסטרון לא מוגדר כאסטרוגן. מה שאני כן יודעת זה שאסטרדיול הוא האסטרוגן העיקרי.
 

שינובו

New member
אני חושבת שיש להם פעולה הפוכה

אני לא יודעת בדיוק מה עושה אסטרוגן (עולה לפני הביוץ?) אבל הפרוגסטרון אמור לעלות אחרי הביוץ ואם אין הריון הוא יורד. יש מישהי שקיבלה פרוגסטרון? הוא לא יכול לשבש את בדיקת ההריון?
 
היי שינובו../images/Emo24.gif

לא הבנתי את שאלתך לגבי אסטרוגן. אחרי הביוץ אכן נהוג לתת פרוגסטרון לתמיכה ברירית הרחם. אני מקבלת לתמיכה זריקת כוריגון שאינה פרוגסטרון, אלא גורמת לגופיף הצהוב לייצר ולהפריש פרוגסטרון. הבנתי ששתי השיטות מקובלו (קבלת פרוגסטרון או תמיכה "עקיפה" שגורמת לייצור פרוגסטרון). למיטב ידיעתי, פרוגסטרון לא אמור לשבש בדיקת הריון, הואיל ובדיקת ההריון בודקת הורמון HCG ביטא ולא רמות של פרוגסטרון (כוריגון, לעומ"ז, מכיל גם את הורמון ה-HCG ולכן יכול להשפיע על הבדיקה).
 
אופס. ..שכחתי את האצבעות

הנה לך, כל אצבעותיי מוחזקות לבטא חיובית
 

nurilu

New member
אסטרוגן עולה עד הביוץ ופרוגסטרון

עולה מיד אחרי הביוץ, כי הוא מופרש ע"י הזקיק "שבוייץ".
 

נעמולה

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif זה כל האצבעות שלי

אכן התקדמות, ומוכיח שיש חשיבות להבנה שלנו לגבי מה שמתחולל בתוכנו. את לא נודניקית, אם את מרגישה שאת זקוקה לבדיקות כלשהן לחזור ולהתייעץ איתו שיהיה בהצלחה
 

blue4u2

New member
מאחלת לך ../images/Emo50.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

 
למעלה