סוף סוף העבודה הקשה השתלמה.

מ י ל ר

New member
סוף סוף העבודה הקשה השתלמה.

ארכ' מייג'... ואו.. לבסוף... אחרי כמה שעות משחק על הבוקר (9:30 ליתר דיוק) שעידן עשה לי השכמה, ועם מלא מלא מלא עזרה מעידן, שהפכה את חווית העלית רמה + עבודה רביעית לקלה מאוד, אני עבודה רביעית!!!!!! אז תודה רבה לך עידןןןןןןן זה היה דיי קל. עכשיו אם מישהו רק יכול להסביר לי איך בדיוק אני משיג בליזרד, זה יהיה מעולה! *שמתי נקודה אחת בחשמל
 
וואוו../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

מזל טוב אסף
אני מקווה שתהנה מהעבודה הרביעית בדיוק כמו שרצית וציפית
 

Guid

New member
מזל טוב! /tapuzforum/images/Emo6.gif

היה מטורף הבוקר, ללא ספק! /tapuzforum/images/Emo3.gif אני שמח שהצלחתי לעזור במשהו, בסופו של דבר... /tapuzforum/images/Emo6.gif ויאללה, עכשיו בליזארד!
 

yonVata

New member
מזל טוב!!!!

יאללה, מקווה שתעוף עכשיו באוויר עם עבודה 4
בנוגע לסקילים, אנלא בטוח לגבי קוסמי קרח, אבל אניודע שבמדריך של גלית על בישוף יש הסבר בדיוק איפה הסקילים, בדקת במדריכים של הפורום?....
 

Hawkgirl

New member
מזל טוב!

אתה ממש תהנה בעבודה רביעית. אני הכי נהניתי מהשגת הסקילים, אולי בגלל שאני אוהבת קווסטים. האמת שאנ'לא זוכרת איך השגתי את בליזארד אבל טיפ ממני = לא צריך סתם למקסס את הסקיל הזה! העליתי אותו כבר לרמה 20 ואני ברמה 136, סתם הוא שואב לי כמעט 7k+ אומנם הדמג' מעולה, אבל סתם יותר מדי MP חחח... אני עכשיו מתמקדת למקסס סקילים אחרים, אני משערת שכשאגיע לרמה 160+(אם בכלל) אני אקנה את הספר לרמה 30 ואתחיל למקסס את בליזארד שוב.. בהצלחה! עבודה רביעית שליטע! 8D I/L Mages FTW!
 

Macbook

New member
זהו שלא מעלים בליזארד כמו סקיל רגיל..

החל מרמה 15 (5900 MP) הוא שואב יותר מדי MP עד רמה 30 שבה זה שוב 5900. שומרים נקודות
 

מ י ל ר

New member
יש לך המלצות על בליד במיקרה? :)

עשיתי כמו שניר אמר, נקודה בשרשרת, נקודה במייפל ווריו (שאגב מוסיף לי 5 אינט) ונקודה אחת אני שומר לבליזרד.
 

Hawkgirl

New member
לצערי לא

אני לא עובדת לפי פילדים.. אני פשוט מוסיפה למה שאני רוצה XD אבל מה שבטוח אל תמקסס או תתעמק ב-Ice Demon, חרא סקיל, ברצינות XD פשוט תוסיף לו מספיק נקודות כדי שתוכל להשתמש באיפריט, המפלצת המדהימה הזו... נכון לעכשיו(רמה 136) אמרתי שאני אתחיל להוסיף נקודות ל-MW ול-Chain Lightning סקילים מעולים! כל האשר ימתינו. אני אמקסס את MW לרמה 20 ואת chain lightning לרמה 30 ואז אתחיל להמשיך לעבוד על השאר... בכלל נראה לי שהסקיל הזה.. ביג באנג? חרא סקיל XD איזה עוד יש...? אני בעבודה אז אני לא יכולה לראות מה הסקילים/הרמה של כל אחד, אבל כרגע זה המצב שלי: רמה: 136 סקילים: Big Bang: 0 MW : 10 Ifrit: 10 Ice Demon: 3/5 Chain Lightning: 3 (אני חשובת) Blizzard: 20 בלעכט.. לא זוכרת איזה עוד סקילים יש, וזה פחות או יותר מצבי XD
 

yonVata

New member
לא רוצה להרוס...

אבל אחרי הפאץ' של הביג-בן הBig Bang יהיה הסקיל ההתקפי העיקרי שלך, אז כדאי שתתחילי להתרגל!...
 

Hawkgirl

New member
די להזכיר את הביג באנגגגגג

אם הפאץ' הזה יקרה אצלנו אני אמות T_T רק המחשבה עליו מדכאת אותי..
 

Don Nirtin

New member
למה מדכאת? זה דווקא פאץ' מעולה../images/Emo87.gif

הוא יקרה אצלנו זה בטוח. השאלה היא- מתי.
 

Hawkgirl

New member
כי אף סקיל לא יכפר על העובדה

שהורסים את בליזארד... לא משנה לי כמה דמג'..
 

Don Nirtin

New member
הגזמת מותק../images/Emo87.gif

לא הורסים את הבליזארד. רק מוסיפים לו COOL DOWN שזה אומר שלכל הקוסמים יהיה מניעה מלעשות KS בכל מקום ובכל חור.
 

שריתושי

New member
דווקא זה יהיה מעולה

בכל מקום יש KS של בישופים או קוסמים אחרים שעוד אומרים לך CC.
 

Don Nirtin

New member
זה בערך הדבר היחיד שאני מודה עליו לנקסון../images/Emo87.gif

שהקוסמים יפסיקו להיות חשים. בפרט בישופים. (לא את גל!!!!!!! אל תרביצי לי!!!!!!)
 

deisy

New member
להיות חשים?

סורי, לא באמת הבנתי מה זה "חשים"
KSרים תמיד היו ותמיד יהיו, ואני מוכנה להרביץ לך בלי קשר אם אתה רוצה
 
חלשים../images/Emo6.gif

אישית אני לא מרגישה חלשה, פשוט הייתי שמחה אם היה לי קצת יותר HP
 

deisy

New member
מממ...

ניר, אתה חי בסרט
חלשים הם לא יהיו... אולי יקח להם יותר זמן לעלות רמות או יותר קשה לעשות KS אבל למה חלשים? ניר, ההודעה שלך הזויה קצת, לא הבנתי כלום ממנה, אתה אומר מצד אחד שקוסמים יפסיקו להיות חלשים ובפרט בישופים ואז שאני לא ארביץ לך? מה נהיה? חם לך?
 
למעלה