סוף סוף העבודה הקשה השתלמה.
ארכ' מייג'... ואו.. לבסוף... אחרי כמה שעות משחק על הבוקר (9:30 ליתר דיוק) שעידן עשה לי השכמה, ועם מלא מלא מלא עזרה מעידן, שהפכה את חווית העלית רמה + עבודה רביעית לקלה מאוד, אני עבודה רביעית!!!!!! אז תודה רבה לך עידןןןןןןן זה היה דיי קל. עכשיו אם מישהו רק יכול להסביר לי איך בדיוק אני משיג בליזרד, זה יהיה מעולה! *שמתי נקודה אחת בחשמל
ארכ' מייג'... ואו.. לבסוף... אחרי כמה שעות משחק על הבוקר (9:30 ליתר דיוק) שעידן עשה לי השכמה, ועם מלא מלא מלא עזרה מעידן, שהפכה את חווית העלית רמה + עבודה רביעית לקלה מאוד, אני עבודה רביעית!!!!!! אז תודה רבה לך עידןןןןןןן זה היה דיי קל. עכשיו אם מישהו רק יכול להסביר לי איך בדיוק אני משיג בליזרד, זה יהיה מעולה! *שמתי נקודה אחת בחשמל