סוף סוף ! הטיול האמיתי שלי.

Point Of View

New member
סוף סוף ! הטיול האמיתי שלי.

השלושה ימים האחרונים שלי היו הימים היותר מענגים והיותר כיפיים (אם לא להגיד הכי טובים) שהיו לי בשטח! בסופו של דבר יצא לי להיות בגוש עציון שיש שם אחלה מסלולים (אזור מאוד מאוד מאוד יפה) ואחלה אנשים! (יום חמישי) למחרת (יום שישי) כבר היינו בנגב. אחלה מסלולים! המקום הכי יפה בארץ! טיילנו בנקרות ועוד הרבה הרבה הרבה הרבה דרכים ומקומות יפה שאת שמם אני זוכר אך אני מתבלבל, בינהם נחל אמציהו, מואה, נקרות ועוד כמה שלא עולים לי לראש. את היום הראשון בנגב עשיתי אני ואבא שלי שאין לי שמץ של מושג איך הוא השיג את האופנוע הזה DR500 שנת 84 !!! אחלה אופנוע אין לו אלוהים עובר הכל! רק צריך להחליף בולמים! אני מיהירותי עוד צחקתי עליו שהאופנוע הזה ישבר באמצע אבל כלום, האופנוע עבר הכל עם אפס תקלות ולעומת זאת שלי שהוא חדש מהחברה עבר עם הרבה הרבה הרבה הרבה הרבה תקלות! אין לי כל כך כוח לפרט מה היו הבעיות אך כולם בסוף הגיעו למנוע והרסו את שארית הטיול. היה כל כך טוב! אני מת לעבור כבר לנגב! אזור מדהים ביופיו, אחלה מסלולים. היינו מנותקים מהעולם למשך של שלושה ימים ונורא צער לי על הבחור שנפצע קשה ששמעתי עליו רק עכשיו וזה דיי ביאס אותי. למדתי המון בטיול הזה אך יש הרבה ללמוד ולא רק בנהיגה אלא גם על האופנוע ועל כל מכלוליו. עברתי סדנת מכונאות מזוזרת ולמדתי המון אך יש הרבה עוד מה ללמוד. בהחלט היה מהנה! עכשיו לשאלות. אני יודע שזה כבר היה בפורום הרבה מאוד פעמים ואפילו קראתי על זה אך לא מצאתי את זה בחיפוש. בתקופה הקרובה (אני מקווה) אני רוצה להחליף את הטוסטוס שלי (כן, כבר השלמתי אם זה ש-50 סמ"ק לא נקרא אופנוע בכלל(
) (יצא לי לרכוב על עוד כלים כבדים יותר במהלך הטיול) אני רוצה להביא כלי יותר חזק, וכרגע אני חושב על ה-125 למינהם למרות שאין לי רשיון ולמרות שאבא לא מסכים אך אם אני אשב לו על הווריד תקופה מסיימת אולי יש סיכוי. אז ככה האם זה שווה את זה? (לדעתכם! כי לדעתי זה מאוד שווה אך אני עדיין ילד שמתלהב מהמהירות ומהכוח של האופנוע) קחו בחשבון שאין לי רישיון ואני לא מכיר 125 חוקיים שהם לא מוטוקרוסים. או אפילו להביא כלי יותר חזק שישאר איתי ליותר זמן אך עדיף להתקדם לאט לאט? קשה לי כבר לחכות לגיל 18 (שיש עוד זמן) שאני יוכל להוציא רישיון לעד 500 כמה פלג של 2 פעימות (מסםר 9 נראה לי) אמור לעלות? אולי במקרה מישהו יודע מה המחירון של ה-DR500 שנת 84 או שכלי כזה כבר לא מוארך בזוזים אלא ברגש? אני אשמח שמישהו יקח אותי תחת חסותו ויתחיל איתי מאפס. עדיף מאיזור הצפון אך גם מהמרכז טוב ואם אפשר בלי קטשופ.
את הסיפור המלא אפשר במסרים כי יש דברים שעלולים לפגוע בי בהמשך אם מישהו יקרא את זה שהוא במקרה לא צריך. וזה בסיפור המלא. לילה טוב לכולם.
 

חביבוס

New member
תקנה כלי גדול יותר וניפגש..

תשאל את גל שאני בסדר, היום הוא אחרי חודשיים וחצי צפופים איתי והוא רוכב סבבה +, מה גם שהוא עקשן, רק חבל שהלך לצבא.. אני גר ממש לידך, 20 דקות נסיעה, ותמיד אפשר להיפגש במסלול הבית שלי ( לפחות פעם בשבוע ), ליד הכניסה מגזית.
 
למעלה