סוף סוף הגעתי לסבב שמלות

סוף סוף הגעתי לסבב שמלות

היום אני בודקת את עליזה גרטס מחיפה וביום שישי סבב בת"א אצל בראשית, שירה שרמן, רומן בלבן, אהבה. בהזדמנות זו רוצה ביקורות חיוביות או שליליות לדעת למה אני צריכה להיות מוכנה .
 
בהצלחה ותחזרי לספר

אם תריצי מנוע חיפוש תקבלי ביקורות . על עליזה גרטס אני זוכרת שיש גם ביקורות שליליות על יחס וגישה (אבל גם חיוביות, והשמלות שלה מהממות). על רומן בלבן יש המון ביקורות חיוביות.
 
רומן בלבן

אני חולקת על דעתך לגבי יחס דחפני. אני חושבת שהיא מאוד מאפשרת ומאוד מקצועית . דחפנית? לדעתי ממש לא אבל כל אחד וההתרשמות והחיבור שלו עם בני אדם
 

want2live

New member
היחס של ארנה ברומן בלבן

ממש לא היה אדיב ואפשר לומר גם דחפני ומאיים. לשיקולך האישי. הרבה אהבו אותה אבל אני וזוגתי יצאנו חבולות.
 
לגבי עליזה גרטס, אני לא ממליצה.

חברה טובה שלי תפרה אצלה שמלה, והייתה ממש לא מרוצה- גם מהיחס וגם מאיכות התפירה. נקרעה לה הכתפיה כבר בצילומים המקדימים, ובכלל היחס היה מאוד אנטיפתי. יש על עליזה גרטס גם תגובות טובות של בנות, שיצאו מרוצות, אבל לא כדאי לקחת סיכונים.
 

ליתלת

New member
שתי חברות שלי לא היו מרוצות ממנה

אחת אמרה שהשמלה לא ישבה עליה טוב, והשניה שהיה לה מאוד לא נוח כל הערב (אבל היה לה מחוך אז אולי בכל מקרה זה היה ככה. נשברו לה ה"עצמות" ועשו לה כחולים, אבל אמרו לי שכבר לא משתמשים בעצמות כאלה היום...) בקיצור, יש לה דברים מאוד יפים, בין הכי יפים שראיתי. רק צריך להשגיח באיכות של התפירה ושל הבדים. וחוצמזה, פשוט לא לקחת מחוך. לא שמעתי על אף אחת שהיה לה נוח עם מחוך. (זה בלי קשר למעצבות ספציפיות, סתם משהו כללי...)
 

meytalli

New member
לא מסכימה איתך לגבי היחס ברומן בלבן

מכל המקומות שהייתי היחס שם היה הכי חם, לא מצאה חן בעיניי שמלה שמדדתי והיא ישר ניסתה להבין מה לא מוצא חן בעיניי והתאימה לי דברים לפי התאם שלי. במקצועיות ויחס מקבלת ממני 10
 
תודה בנות ועדכון

אתמול בצר לי לא הצלחתי להגיע לעליזה גרטס אז דחיתי את הפגישה לחמישי והיא היתה ממש נחמדה . לגבי השאר אדע ביום שישי. אז הסבב יתחיל בחמישי ויסתיים בשישי. ואם לא אמצה שמלה מיוחדת עם סלון כלות שנותן הרגשה טובה אז המשיך בסבב.
 
למעלה