סוף סוף הגיע רגע האמת

סוף סוף הגיע רגע האמת

נגמרו הרמזים. זה כבר הרבה מעבר לתחושה והרבה מעבר למה שאני קולטת ממנו. אלא מלים כבר נאמרו. היום נשארנו תורנים רק שנינו מכל עשרות העובדים בחברה, נשארנו שוב רק שנינו, ראיתי את זה כסימן שהחומות חייבים להישבר. רק שהפעם דיברנו על התשוקה ההדדית. דיברנו על זה שבא לנו לממש פנטזיות זה עם זו. זה היה רגע מרגש, לשמוע אותו סוף סוף אומר את זה שחור על גבי לבן. חודשים חיכיתי. רק לפני כחודש אמרתי לו בעצמי לאחר שאזרתי אומץ ומאז חיכיתי לפידבק. והיום קיבלתי. ואנחנו שנינו מתלבטים אם ללכת על זה או לא. בעלי גם נוסע לחו"ל מטעם העבודה למשך שבועיים וזו נראית לי כמו הזדמנות פז לממש את הפנטזיה עם הבחורצ'יק. להזכירכם, נכון זה רומן בעבודה אבל אנחנו לא עובדים באותה מחלקה, כלומר יש לנו בוסים שונים, והוא ואני באותו מעמד, אמנם בתפקידים שונים אבל אף אחד מאיתנו לא בתפקיד סמכותי על השני. כך שאין איום בעניין זה. אנחנו אפילו עובדים בקומה שונה זה מזו. עד כמה זה יהיה נורא לממש את הפנטזיה שאני לא מסוגלת להפסיק להריץ בראש? שוכבת לצידו של בעלי ומפנטזת ארוכות על הבחור. רק רוצה סקס איתו. ואני יודעת פשוט יודעת שהסקס יהיה מדהים. וכנראה שיש לי אינסטינקים מחודדים כי באמת תמיד היה לי אחלה סקס עם כל בחור שידעתי שכך יהיה. וכן אני יודעת מה חסר לי עם בעלי. נכון שהוא בעל למופת ונראה לי שהוא יהיה אבא למופת לפי איך שהוא מתנהג עם ילדי אחיו. ואין לי כל כוונה לעזוב אותו. מה כבר יכול לקרות מסקס עם הבחור מהעבודה?
 

Sexy Smile

New member
יכול להיות אחלה

סקס וריגוש, שנשמע שאת זקוקה לו. מצד שני, יכולה להיות אח"כ מבוכה ואי-נעימות כשהכל ייגמר ועדיין תראי אותו כל יום בעבודה.. מצד שלישי, בעלך נוסע לחו"ל ויש לך אינטואיציה שאת סומכת עליה. ומצד רביעי, מי אני שאגיד לא? יאללה, לכי על זה..אנחנו פה לשמוע פרטים ולתת כתף (אם תצטרכי)
 
למה שיהיה מביך?

שנינו מחפשים אחד מהשניה רק דבר אחד: סקס! אני לא מאוהבת בו. תאמינו או לא, אני מאוהבת בבעלי זה שחסר לי משהו בקטע של הסקס, של הפילפל המיני זה לא חייב להיות קשור. אנחנו שנינו יודעים למה אנחנו נכנסים. לא מחפשים יותר מזה. שנינו מאוד לא הטיפוסים המניפולטיביים והכוחניים של להציב אולטימטומים נוסח "אם לא תעשה ככה וככה, אני אספר לאישתך/בעלך" אנחנו שומרים על מקצועיות בעבודה. אני מסתכלת על זה כעל סקס של פעם אחת. אם נרצה עוד פעם סבבה, ואם עוד פעם, עוד יותר סבבה. אבל אין כאן שום מחוייבות.
 

עמית8888

New member
יש לך כבר את התשובה

לכי על זה. יש לך הזדמנות נפלאה. בהצלחה. ותבואי לספר לחברה' איך היה...
 
יצא המרצע מן השק

זוכרת את הפוסט הקודם ושמחה בשבילך שסוף סוף המתח שהיה באוויר נכנס לו גם לראש... לדעתי וממה שאני קוראת זה יקרה
רשמת שאתם מתלבטים אם ללכת על זה או לא - מזכיר לי את שלב ה"תור מי לעצור את זה לפני שזה הולך רחוק מדי?" (מיותר לומר שבסוף אבדנו את החישוב
). אז במוקדם או מאוחר זה יקרה. מה יכול לקרות? המממ כל מיני דברים יכולים לקרות אבל אולי את שואלת כמה רע כבר יכול לקרות... אז ככה: אולי תתמכרי אולי החוויה תכנס לך למקומות שלא חשבת או תכננת אולי תפגעי את בקטע של סטוץ או רומן? דרך אגב, אני עושה כאן התגנבות יחידים
יותר מידי דברו כאן לאחרונה על התנהגות חדשים...
 

עמית8888

New member
זה בסדר

כניסתך- התגנבותך עברה בשלום. איך אני יודע - כי שומרי החומות ישנו בשעה שחדרת לכאן. תרגישי טוב בינינו.
 
תודה.

אני לא יודעת באיזה קטע. לא מתכננת. זה מה שיפה בעניין הזה. שאין כאן מחוייבות זה אמור להיות פשוט. נפגשים, מזדיינים, נהנים. רוצים שוב, אחלה. בלי לחשוב קדימה מדי. האם זה חייב לפגוע בעבודה? לדעתי לא. זה תלוי באנשים עצמם ואיך הם נותנים לזה להשפיע על העבודה. ומכיוון ששנינו אנשים בוגרים ושקולים ולא מניפולטיביים ומחפשים את אותו דבר אחד עם השני, זה לא צריך לפגוע בכלום. אשר לרכילות כמו שיש בכל חברה גדולה, לא חייבת להיות כי שוב, זה תלוי בנו בלבד. אם אנחנו שומרים על דיסקרטיות מכל הכיוונים, לא צריכה להתעורר בעיה.
 
אגב

ידעתי מה אני אומרת כשידעתי שהוא מרגיש אותו דבר נכון שאין כמו לשמוע את זה באופן ישיר ובלי רמזים אבל כשגם הרמזים הם עבים מדי וברורים מדי כמעט כמו הוידוי עצמו, אז אין ספק. הוא גם הודה שזה משהו שהוא כמה לו כבר הרבה מאוד זמן. כמוני
 
../images/Emo45.gif חושבת ממש כמוך

יום למחרת....צריך להמשיך ולעבוד יחדיו...זה לא בריא כל כך...
 
הרי את יודעת

שאני עברתי את זה על בשרי, חשבתי שיהיה נחמד וכמה שהוא יצא מניאק עדיין קשה לי לראות אותו כמעט כל יום
 
אממ לא יודעת

הוא לא טיפוס מניאקי ואני יודעת את זה דווקא בגלל שהוא לא הטיפוס המתנחמד. זאת אומרת הוא אמיתי כזה, לא מתלקק, אבל הוא בן אדם. הוא אחלה בן אדם. ואני קולטת אנשים אחרי כמה דברים שעברתי בחיים. לכן אני אומרת שנקבע על סקס חד-פעמי, אם נרצה שוב אז נקבע שוב. בלי לחשוב מראש שמתחילים רומן. חושבים על סקס חד פעמי בינתיים וזהו.
 
דרך אגב

כמו שאמרתי בגלל שאני תמיד ידעתי איפה יש פוטנציאל לסקס טוב ואיפה לא עד היום באמת שלא הייתה לי אף לא חוויה אחת של סקס רע. אבל נגיד ותרחיש הגרוע ביותר קורה ולא הולך אז בולעים את הגאווה ובהתחלה אחרי זה יהיה מביך בעבודה. אבל גם זה יעבור, לא ? !
 
למעלה