סוף סוף הגיע קו 11 לתחנה בדיוק כשהייתי בה

  • פותח הנושא cwen
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

cwen

New member
סוף סוף הגיע קו 11 לתחנה בדיוק כשהייתי בה

סוף סוף הגיע קו 11 לתחנה בדיוק כשהייתי בה
היום בבוקר בדרך לעבודה. אז קו 11 שעובר בערבי נחל בגבעתיים פעם בשנתיים בערך במקרה הגיע לתחנה הראשון כשהייתי בה. אז עשיתי את מה שתכננתי כבר מזמן לעשות ולא יצא כי התדירות שלו מגוחכת - ולהשתמש בו כדי לנסוע לעבודה ברמת החייל.

זו היתה חוויה מעניינת למדי. קודם כל, האוטובוס לא היה מלא בישיבה, אבל אנשים היו פרושים בכל האוטובוס. תפוסה הגיונית. וגם לא כולם ירדו באיזור הבורסה, אלא לפחות חצי המשיכו הלאה לכיוון הנמל. בדיעבד הייתי צריכה כנראה לרדת בפינקס פינת נמיר וללכת שם לתחנה של דרך נמיר ומשם לתפוס 22 או להתקדם תחנה אחת עם שפע האפשרויות ליהודה המכבי שם יש גם 89 (גם כך אני נוסעת דרך התחנה הזו בתקופה האחרונה בגלל העבודות באבא הלל). אבל רציתי לנסות את האופציה של אבן גבירול, אז המשכתי איתו.
החיסרון הגדול בשיטה - התחנות של קו 11 ושל 189 ממש רחוקות זו מזו. הרבה הליכה, מה שהופך את זה ללא אידאלי להחלפה. החלטתי לרדת בתחנה בנורדאו וללכת משם לתחנה באבן גבירול, כי התחנה האחרונה בפנקס די רחוקה מאבן גבירול. זו היתה טעות. האוטובוס המתין שלושה(!) רמזורים עד שהצליח לפנות ימינה בפנקס, ואז הצליח להתקע ברמזור אדום בפניה שמאלה לנורדאו. בזמן הזה ראיתי 189 חולף באבן גבירול. כשכבר ירדתי בנורדאו, ההליכה לתחנה + ההמתנה ברמזורים לקחו לי בין שלוש לארבע דקות, שזה הרבה. הלכתי מהר והספקתי להגיע ל 189 הבא חצי דקה לפני שהגיע לתחנה. (היה לי מזל שהיה אחד יחסית מהר).

מצד שני, עם כל הסיבוך והטרטור - חצי שעה נסיעה מרגע שעליתי על קו 11 ועד שירדתי בתחנה ליד העבודה מקו 189. בכלל לא רע ומהווה תחרות לא רעה לדרכי ההגעה האחרות. (צריך לקחת בחשבון שזה היה קצת אחרי שעת הפקקים, זה היה 189 שבא יחסית מהר אחרי עוד 189 וברוקח קו 12 אסף את כל הנוסעים מתחנת האוניברסיטה בדיוק לפני שהגענו אליה).
 

down under

New member
לא הבנתי משהו, מאיזה רחוב לאיזה רחוב

סוף סוף הגיע קו 11 לתחנה בדיוק כשהייתי בה
היום בבוקר בדרך לעבודה. אז קו 11 שעובר בערבי נחל בגבעתיים פעם בשנתיים בערך במקרה הגיע לתחנה הראשון כשהייתי בה. אז עשיתי את מה שתכננתי כבר מזמן לעשות ולא יצא כי התדירות שלו מגוחכת - ולהשתמש בו כדי לנסוע לעבודה ברמת החייל.

זו היתה חוויה מעניינת למדי. קודם כל, האוטובוס לא היה מלא בישיבה, אבל אנשים היו פרושים בכל האוטובוס. תפוסה הגיונית. וגם לא כולם ירדו באיזור הבורסה, אלא לפחות חצי המשיכו הלאה לכיוון הנמל. בדיעבד הייתי צריכה כנראה לרדת בפינקס פינת נמיר וללכת שם לתחנה של דרך נמיר ומשם לתפוס 22 או להתקדם תחנה אחת עם שפע האפשרויות ליהודה המכבי שם יש גם 89 (גם כך אני נוסעת דרך התחנה הזו בתקופה האחרונה בגלל העבודות באבא הלל). אבל רציתי לנסות את האופציה של אבן גבירול, אז המשכתי איתו.
החיסרון הגדול בשיטה - התחנות של קו 11 ושל 189 ממש רחוקות זו מזו. הרבה הליכה, מה שהופך את זה ללא אידאלי להחלפה. החלטתי לרדת בתחנה בנורדאו וללכת משם לתחנה באבן גבירול, כי התחנה האחרונה בפנקס די רחוקה מאבן גבירול. זו היתה טעות. האוטובוס המתין שלושה(!) רמזורים עד שהצליח לפנות ימינה בפנקס, ואז הצליח להתקע ברמזור אדום בפניה שמאלה לנורדאו. בזמן הזה ראיתי 189 חולף באבן גבירול. כשכבר ירדתי בנורדאו, ההליכה לתחנה + ההמתנה ברמזורים לקחו לי בין שלוש לארבע דקות, שזה הרבה. הלכתי מהר והספקתי להגיע ל 189 הבא חצי דקה לפני שהגיע לתחנה. (היה לי מזל שהיה אחד יחסית מהר).

מצד שני, עם כל הסיבוך והטרטור - חצי שעה נסיעה מרגע שעליתי על קו 11 ועד שירדתי בתחנה ליד העבודה מקו 189. בכלל לא רע ומהווה תחרות לא רעה לדרכי ההגעה האחרות. (צריך לקחת בחשבון שזה היה קצת אחרי שעת הפקקים, זה היה 189 שבא יחסית מהר אחרי עוד 189 וברוקח קו 12 אסף את כל הנוסעים מתחנת האוניברסיטה בדיוק לפני שהגענו אליה).
לא הבנתי משהו, מאיזה רחוב לאיזה רחוב
האוטובוס (כנראה של קו 11, לא?) נתקע 3 רמזורים עד שהצליח לפנות?
 

cwen

New member
מה שגיא אמר

לא הבנתי משהו, מאיזה רחוב לאיזה רחוב
האוטובוס (כנראה של קו 11, לא?) נתקע 3 רמזורים עד שהצליח לפנות?
מה שגיא אמר
הפניה מפנקס ימינה לאבן גבירול, ואז מיד מאבן גבירול שמאלה לנורדאו.
ברמזור של הפניה מפנקס ימינה לאבן גבירול הוא עמד שלושה רמזורים, ואז נתקע באדום איכשהו של הפניה שמאלה לנורדאו. פספס את הירוק בשבריר שניה.
 

seffic

New member
מאז שסגרו את הכניסה לרח' בזל

לא הבנתי משהו, מאיזה רחוב לאיזה רחוב
האוטובוס (כנראה של קו 11, לא?) נתקע 3 רמזורים עד שהצליח לפנות?
מאז שסגרו את הכניסה לרח' בזל
מאבן גבירול מכוון דרום, כל התנועה נוסעת דרך צומת פנקס/ אבן גבירול ובהיעדר פרסה פונה שמאלה לנורדאו
זה גורם לעיכובים בתנועה מפנקס מערבה לנורדאו- פעם היה גל ירוק טוב, עכשיו הכל השתבש
אם קו 11 היה חשוב לדן, כבר מזמן הם היו לוחצים על העירייה לשפר
 

droriko

New member
שני דברים על זמן ההגעה

סוף סוף הגיע קו 11 לתחנה בדיוק כשהייתי בה
היום בבוקר בדרך לעבודה. אז קו 11 שעובר בערבי נחל בגבעתיים פעם בשנתיים בערך במקרה הגיע לתחנה הראשון כשהייתי בה. אז עשיתי את מה שתכננתי כבר מזמן לעשות ולא יצא כי התדירות שלו מגוחכת - ולהשתמש בו כדי לנסוע לעבודה ברמת החייל.

זו היתה חוויה מעניינת למדי. קודם כל, האוטובוס לא היה מלא בישיבה, אבל אנשים היו פרושים בכל האוטובוס. תפוסה הגיונית. וגם לא כולם ירדו באיזור הבורסה, אלא לפחות חצי המשיכו הלאה לכיוון הנמל. בדיעבד הייתי צריכה כנראה לרדת בפינקס פינת נמיר וללכת שם לתחנה של דרך נמיר ומשם לתפוס 22 או להתקדם תחנה אחת עם שפע האפשרויות ליהודה המכבי שם יש גם 89 (גם כך אני נוסעת דרך התחנה הזו בתקופה האחרונה בגלל העבודות באבא הלל). אבל רציתי לנסות את האופציה של אבן גבירול, אז המשכתי איתו.
החיסרון הגדול בשיטה - התחנות של קו 11 ושל 189 ממש רחוקות זו מזו. הרבה הליכה, מה שהופך את זה ללא אידאלי להחלפה. החלטתי לרדת בתחנה בנורדאו וללכת משם לתחנה באבן גבירול, כי התחנה האחרונה בפנקס די רחוקה מאבן גבירול. זו היתה טעות. האוטובוס המתין שלושה(!) רמזורים עד שהצליח לפנות ימינה בפנקס, ואז הצליח להתקע ברמזור אדום בפניה שמאלה לנורדאו. בזמן הזה ראיתי 189 חולף באבן גבירול. כשכבר ירדתי בנורדאו, ההליכה לתחנה + ההמתנה ברמזורים לקחו לי בין שלוש לארבע דקות, שזה הרבה. הלכתי מהר והספקתי להגיע ל 189 הבא חצי דקה לפני שהגיע לתחנה. (היה לי מזל שהיה אחד יחסית מהר).

מצד שני, עם כל הסיבוך והטרטור - חצי שעה נסיעה מרגע שעליתי על קו 11 ועד שירדתי בתחנה ליד העבודה מקו 189. בכלל לא רע ומהווה תחרות לא רעה לדרכי ההגעה האחרות. (צריך לקחת בחשבון שזה היה קצת אחרי שעת הפקקים, זה היה 189 שבא יחסית מהר אחרי עוד 189 וברוקח קו 12 אסף את כל הנוסעים מתחנת האוניברסיטה בדיוק לפני שהגענו אליה).
שני דברים על זמן ההגעה
1.את בעצמך אומרת שזה היה אחרי הפקקים
2.בגלל שלא עולים כמעט אנשים בקו 11 אז מן הסתם הוא הרבה מהיר. במידה והתל אביבים יכירו את סוד קסמו של הקו (דבר שלא יקרא אף פעם אבל ניחא) הוא מן הסתם יהיה יותר איטי
 

droriko

New member
הוא הרבה מהיר=הוא הרבה יותר מהיר

שני דברים על זמן ההגעה
1.את בעצמך אומרת שזה היה אחרי הפקקים
2.בגלל שלא עולים כמעט אנשים בקו 11 אז מן הסתם הוא הרבה מהיר. במידה והתל אביבים יכירו את סוד קסמו של הקו (דבר שלא יקרא אף פעם אבל ניחא) הוא מן הסתם יהיה יותר איטי
הוא הרבה מהיר=הוא הרבה יותר מהיר
 

cwen

New member
בפועל הוא עצר בכל תחנה מהרגע שעליתי

שני דברים על זמן ההגעה
1.את בעצמך אומרת שזה היה אחרי הפקקים
2.בגלל שלא עולים כמעט אנשים בקו 11 אז מן הסתם הוא הרבה מהיר. במידה והתל אביבים יכירו את סוד קסמו של הקו (דבר שלא יקרא אף פעם אבל ניחא) הוא מן הסתם יהיה יותר איטי
בפועל הוא עצר בכל תחנה מהרגע שעליתי
אם היו עולים עוד כמה אנשים, אז זה היה מוסיף דקה או שתיים.

נכון, זה היה אחרי הפקקים הגדולים, אבל בשיטה של 45 + 89 (ואז לפעמים החלפה ל 12 או 189) לוקח לי בדרך כלל קצת יותר זמן, באותה השעה.
ודרך אבא הלל לעתים קרובות לוקח לי עוד יותר זמן בגלל העומס במבצע קדש (אני מחשיבה את זמן ההליכה הארוך שלי לתחנה ולא מחשיבה כרגע את הפקקים בגלל העבודות).
 

droriko

New member
עצר בשביל הורדה,לא בשביל עליה

בפועל הוא עצר בכל תחנה מהרגע שעליתי
אם היו עולים עוד כמה אנשים, אז זה היה מוסיף דקה או שתיים.

נכון, זה היה אחרי הפקקים הגדולים, אבל בשיטה של 45 + 89 (ואז לפעמים החלפה ל 12 או 189) לוקח לי בדרך כלל קצת יותר זמן, באותה השעה.
ודרך אבא הלל לעתים קרובות לוקח לי עוד יותר זמן בגלל העומס במבצע קדש (אני מחשיבה את זמן ההליכה הארוך שלי לתחנה ולא מחשיבה כרגע את הפקקים בגלל העבודות).
עצר בשביל הורדה,לא בשביל עליה
הורדה זה פחות זמן(וגם לא היתה הרבה ירידה,כי את אומרת שהוא לא היה אפילו מלא בישיבה). זמן עליה בקוים חזקים זה הרבה יותר מדקה או שתיים.
 

cwen

New member
תתפלא, עלו כמה אנשים


עצר בשביל הורדה,לא בשביל עליה
הורדה זה פחות זמן(וגם לא היתה הרבה ירידה,כי את אומרת שהוא לא היה אפילו מלא בישיבה). זמן עליה בקוים חזקים זה הרבה יותר מדקה או שתיים.
תתפלא, עלו כמה אנשים

מעטים... אבל עלו. בכל מקרה, אני מדווחת על מה שהיה לי בפועל. אם המצב בקו ישתנה ויותר אנשים יסעו בו (הלוואי), אז דברים ישתנו.
 

down under

New member
תודה על ההסבר לגבי הפניה הבעייתית

סוף סוף הגיע קו 11 לתחנה בדיוק כשהייתי בה
היום בבוקר בדרך לעבודה. אז קו 11 שעובר בערבי נחל בגבעתיים פעם בשנתיים בערך במקרה הגיע לתחנה הראשון כשהייתי בה. אז עשיתי את מה שתכננתי כבר מזמן לעשות ולא יצא כי התדירות שלו מגוחכת - ולהשתמש בו כדי לנסוע לעבודה ברמת החייל.

זו היתה חוויה מעניינת למדי. קודם כל, האוטובוס לא היה מלא בישיבה, אבל אנשים היו פרושים בכל האוטובוס. תפוסה הגיונית. וגם לא כולם ירדו באיזור הבורסה, אלא לפחות חצי המשיכו הלאה לכיוון הנמל. בדיעבד הייתי צריכה כנראה לרדת בפינקס פינת נמיר וללכת שם לתחנה של דרך נמיר ומשם לתפוס 22 או להתקדם תחנה אחת עם שפע האפשרויות ליהודה המכבי שם יש גם 89 (גם כך אני נוסעת דרך התחנה הזו בתקופה האחרונה בגלל העבודות באבא הלל). אבל רציתי לנסות את האופציה של אבן גבירול, אז המשכתי איתו.
החיסרון הגדול בשיטה - התחנות של קו 11 ושל 189 ממש רחוקות זו מזו. הרבה הליכה, מה שהופך את זה ללא אידאלי להחלפה. החלטתי לרדת בתחנה בנורדאו וללכת משם לתחנה באבן גבירול, כי התחנה האחרונה בפנקס די רחוקה מאבן גבירול. זו היתה טעות. האוטובוס המתין שלושה(!) רמזורים עד שהצליח לפנות ימינה בפנקס, ואז הצליח להתקע ברמזור אדום בפניה שמאלה לנורדאו. בזמן הזה ראיתי 189 חולף באבן גבירול. כשכבר ירדתי בנורדאו, ההליכה לתחנה + ההמתנה ברמזורים לקחו לי בין שלוש לארבע דקות, שזה הרבה. הלכתי מהר והספקתי להגיע ל 189 הבא חצי דקה לפני שהגיע לתחנה. (היה לי מזל שהיה אחד יחסית מהר).

מצד שני, עם כל הסיבוך והטרטור - חצי שעה נסיעה מרגע שעליתי על קו 11 ועד שירדתי בתחנה ליד העבודה מקו 189. בכלל לא רע ומהווה תחרות לא רעה לדרכי ההגעה האחרות. (צריך לקחת בחשבון שזה היה קצת אחרי שעת הפקקים, זה היה 189 שבא יחסית מהר אחרי עוד 189 וברוקח קו 12 אסף את כל הנוסעים מתחנת האוניברסיטה בדיוק לפני שהגענו אליה).
תודה על ההסבר לגבי הפניה הבעייתית
קיצור, כמה זמן דלת לדלת לקחה הנסיעה לעבודה?
 

cwen

New member
שאלה טובה. בדרך לאוטובוס עברתי במקום אחר

תודה על ההסבר לגבי הפניה הבעייתית
קיצור, כמה זמן דלת לדלת לקחה הנסיעה לעבודה?
שאלה טובה. בדרך לאוטובוס עברתי במקום אחר
אם אני מנסה לקזז את זה, אז דלת לדלת משהו כמו 40 או 45 דקות.
עם זמני המתנה כמעט אפס לאוטובוסים.

גורם לי לחשוב כמה היה כיף לנסוע בתחבורה ציבורית אילו היא היתה בתדירות גבוהה ונוסעת בצירים יעודיים. לדעתי הרבה אנשים היו מוותרים על מכונית, ובטח על מכונית שניה במשפחה.
 

down under

New member
לגמרי

שאלה טובה. בדרך לאוטובוס עברתי במקום אחר
אם אני מנסה לקזז את זה, אז דלת לדלת משהו כמו 40 או 45 דקות.
עם זמני המתנה כמעט אפס לאוטובוסים.

גורם לי לחשוב כמה היה כיף לנסוע בתחבורה ציבורית אילו היא היתה בתדירות גבוהה ונוסעת בצירים יעודיים. לדעתי הרבה אנשים היו מוותרים על מכונית, ובטח על מכונית שניה במשפחה.
לגמרי
שתי שאלות נוספות, ברשותך.
1. כמה זמן זה היה לוקח לך בממוצע אם היית באה בפרייבט?
2. האם זה הבלוג שלך בו את מתוודה על כך שאת למרות היותך טבעונית לא אוכלת עגבניות? (ברור שלשאלה זו אינך חייבת לענות אם חשה לא בנוח עם כך),.
 

cwen

New member
כשיוצא לי להגיע בפרייבט לעבודה

לגמרי
שתי שאלות נוספות, ברשותך.
1. כמה זמן זה היה לוקח לך בממוצע אם היית באה בפרייבט?
2. האם זה הבלוג שלך בו את מתוודה על כך שאת למרות היותך טבעונית לא אוכלת עגבניות? (ברור שלשאלה זו אינך חייבת לענות אם חשה לא בנוח עם כך),.
כשיוצא לי להגיע בפרייבט לעבודה
זה בין עשרים דקות לחצי שעה נסיעה - תלוי בשעות כמובן ובדרך שבחרתי (או שווייז בוחרת בשבילי).

כן, זו אני. חשה מאוד בנוח עם זה, זה כמעט מוניטין שלי
 

down under

New member
תודה כפולה

כשיוצא לי להגיע בפרייבט לעבודה
זה בין עשרים דקות לחצי שעה נסיעה - תלוי בשעות כמובן ובדרך שבחרתי (או שווייז בוחרת בשבילי).

כן, זו אני. חשה מאוד בנוח עם זה, זה כמעט מוניטין שלי
תודה כפולה
גם על התשובה וגם על כך שגינית בר טבעוני שסירב להכניס אליו חיילים במדים.
 
העניין שרכב זה גם תדמית והתמכרות

שאלה טובה. בדרך לאוטובוס עברתי במקום אחר
אם אני מנסה לקזז את זה, אז דלת לדלת משהו כמו 40 או 45 דקות.
עם זמני המתנה כמעט אפס לאוטובוסים.

גורם לי לחשוב כמה היה כיף לנסוע בתחבורה ציבורית אילו היא היתה בתדירות גבוהה ונוסעת בצירים יעודיים. לדעתי הרבה אנשים היו מוותרים על מכונית, ובטח על מכונית שניה במשפחה.
העניין שרכב זה גם תדמית והתמכרות
גם לרוב בעלי הרכב לא כדאי לנסוע עד מרכז תל אביב למשל , אלא בתחץ לפחות חלק מהדרך. אבל חלקם רגילים ואחרים חושבים שזה לא למעמד שלהם.
 

cwen

New member
הרבה אנשים פשוט לא מכירים את האוטובוסים

העניין שרכב זה גם תדמית והתמכרות
גם לרוב בעלי הרכב לא כדאי לנסוע עד מרכז תל אביב למשל , אלא בתחץ לפחות חלק מהדרך. אבל חלקם רגילים ואחרים חושבים שזה לא למעמד שלהם.
הרבה אנשים פשוט לא מכירים את האוטובוסים
ולמי שלא מכיר לא קל להבין באילו קווים לנסוע למחוז חפצו.
 
היום עם אתר משרד התחבורה

הרבה אנשים פשוט לא מכירים את האוטובוסים
ולמי שלא מכיר לא קל להבין באילו קווים לנסוע למחוז חפצו.
היום עם אתר משרד התחבורה
מפות גוגל האפליקציות וכמובן המפות החינמיות של אלנתן
מי שרוצה יגיע בקלות. כמו שכתבתי אלו שקנו רכב כבר לא יסעו באוטובוס אלא אם יש בעיית חניה או פקקים רצינית במיוחד.
 

cwen

New member
לי יש רכב ואני נוסעת באוטובוס בדרך כלל

היום עם אתר משרד התחבורה
מפות גוגל האפליקציות וכמובן המפות החינמיות של אלנתן
מי שרוצה יגיע בקלות. כמו שכתבתי אלו שקנו רכב כבר לא יסעו באוטובוס אלא אם יש בעיית חניה או פקקים רצינית במיוחד.
לי יש רכב ואני נוסעת באוטובוס בדרך כלל
 
תופעה חריגה, הרוב נוסעים רק ברכב

לי יש רכב ואני נוסעת באוטובוס בדרך כלל
תופעה חריגה, הרוב נוסעים רק ברכב
אפילו בנסיעות בקווים תדירים או בנסיעות למרחקים ארוכים.
למשל ירושלים שנוסעים לעבוד בתל אביב, עדיף להם אם רכב לנסוע לתחנת פאתי מודיעין או לחניון הנתיב המהיר וכך לחסוך בעלויות רכב בלי לבזבז יותר מידי זמן.
מעשית הם נוסעים את כל הדרך כי הם כבר התחילו את הדרך ברכב.

וכמובן כל הכבוד שאת נוסעת באוטובוסים כאשר זה אפשרי.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה