סוף סוף אני יכולה לשתף אותכם.

ssharonit

New member
סוף סוף אני יכולה לשתף אותכם.

בעקבות המלצות בפורום של מתחתנים וגם כאן בתפוז,סגרנו אני והמיועד כמה דברים .צלם-זום 18 . שמלת כלה - נינה דבש מדיזינגוף סנטר בגדי חתן - ורסצ'ה איפור ושיער- קרן מאיר טבעות - בטבעת זו גם מדיזינגוף סנטר זר- גם בדיזינגוף סנטר " אואזיס"
 
למעלה