מיכל בן טובים
New member
סוף השנה הוא הזדמנות מצוינת לדבר על
טופסולוגיה. ערימות הדו"חות שאני צריכה להכין כבר מכסות את המסך, למעשה הן קפצו מתוך המחשב ועכשיו כל האותיות מפוזרות על הרצפה. אוף
. להתחיל לאסוף את כל האותיות האלו זה די תיק
. גם ככה כל השנה הדו"חות זה מה שהכי מוציא את החשק. אבל מה שהכי דבילי בכל הענין המעיק וחסר הטעם הזה, הוא שהרבה פעמים קורה, שאחרי סוףסוף סיימתי איזה דו"ח, הוא פתאום מתגלה כמאוד משמעותי. למעשה דו"חות הם סוג של הבהרת מחשבות או התמצאות ברצף העבודה, במיוחד בטיפולים ארוכים. מצד שני, כמה זה כבר קורה ? בטח לא באותו הקצב שבו אני נדרשת להפיק אותם. וכן אני חוזרת להגיד: אוף !
אז כמה דוחות נשארו לכם עד מועד פקיעת 2004 ? מה היחס שלכם לדוחות ? כמה זמן לוקח לכם להכין דוח ממוצע ? מתי יגיע המשיח ?
טופסולוגיה. ערימות הדו"חות שאני צריכה להכין כבר מכסות את המסך, למעשה הן קפצו מתוך המחשב ועכשיו כל האותיות מפוזרות על הרצפה. אוף